Gå til innhold

Greit at partner røyker hasj/mariuhana?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei!

Eksen min fikk valget, og valgte hasjen. Og hasjvennene sine. Og det ble bare oftere og oftere med årene. Fra en gang i året til en gang i uken tipper jeg.

At han røykte hasj ble på en måte like ille som at han var utro, siden jeg ikke aksepterte det.

Annonse

Det spørsmålet er det mye mer betimelig å stille til deg. Jeg syns det virker temmelig dogmatisk å si så kategorsik nei til hasj som du gjør. Jeg syns det er et helt urimelig krav til partner.

Ikke om det er meg han vil være kjæreste med!

Selvfølgelig hadde det ikke vært greit !!!!

Denne toleransen som noen har til narkotika her i Norge, er helt utrolig, spørr du meg.

Virker som hasj/mariuhana blir noen gang sammenlignet med tobakk.

Nei, til denne giften. takk.

Verden har blitt et verre sted, narkotika overalt.

Hvis flere hadde sagt NEI til å bare "prøve" så hadde færre endt opp som misbrukere.

Annonse

Gjest Pricilla

Hvorfor det?

Ja, hvorfor ikke? Det er mer skadelig å drikke alkohol enn å røyke hasj... Selvfølgelig er det ikke bra for lungene, men alkohol er heller ikke bra for magesekk, lever eller nyrer, men jeg nekter ikke samboern min å drikke.

Hvis han vil røyke av og til (sånn som vi nyter alkohol) så ser jeg ikke noe galt i det.. Hva er galt med det?

Man blir ikke pot-huet av å røyke av og til...

Ja, hvorfor ikke? Det er mer skadelig å drikke alkohol enn å røyke hasj... Selvfølgelig er det ikke bra for lungene, men alkohol er heller ikke bra for magesekk, lever eller nyrer, men jeg nekter ikke samboern min å drikke.

Hvis han vil røyke av og til (sånn som vi nyter alkohol) så ser jeg ikke noe galt i det.. Hva er galt med det?

Man blir ikke pot-huet av å røyke av og til...

men hasjrusen varer nesten hele uken da, alkoholens rus er ute etter et døgn.

Gjest kjbvxdjk

Hei!

Du tar så feil!

Jeg har gjort det flere ganger.

Rusen varer i to timer eller litt lengre.

Den varer mye kortere en alkohol!

Har gjort det ofte i flere år!

Det er mye bedre en alkohol!

jeg syns man skal nyte livet så lenge man lever.

Gjøre det man selv vil uten at alle skal kommentere.

Gjest Pricilla

Saklig! ; ) Da har du blitt lurt.... Så lenge varer den nok ikke nei! Varer maks 4 timer.

Men at det kan bli påvist i urinprøve er sant, men at man er fjern en uke er bare tull. Heroin ja, hasj.. absolutt ikke! ; )

*ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...