Gjest kåte kalle Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Du sier du "benytter sjansen" til å være utro når du er på seminar med jobben, og plukker opp noen i bar/diskotek. Det var jo ærlige ord, men jeg lurer på hvorfor du i det hele tatt er sammen med partneren din når du driver på slik? Er dere enige begge to om at litt sex på si er helt OK? Monogami passer meg ikke. Jeg er glad i kone og unger men jeg liker andre damer også. Det irriterer meg litt at jeg ikke oftere kan smake litt forbuden frukt, derfor er det alltid en del av planen når jeg er borte på seminar. Kona merker det selvfølgelig ikke. Hvordan skulle hun gjøre det? Når jeg kommer hjem er jeg akkurat som ellers. Det er ikke vanskelig for jeg har ikke et dugg dårlig samvittighet. Det hun ikke vet har hun ikke vondt av! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127687-utroskap-p%C3%A5-jobb-og-seminarer/page/2/#findComment-788778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.