ffff Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 er det noen som er blitt gravid etter å ha fått satt inn egg som er 5 delte? eggene mine var delt i 5, og 8 er det optimale, men de sa man kunne bli gravid for det...jeg vet ikke? Har dessuten en slik hoste at jeg har vel hostet ut alle eggene... 0 Siter
tillajo Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Tulla vår var delt i 5 på innsetting. Hun er 2 år nå, og aldeles nydelig ). Det gjør ikke noe om de ikke er regelmessig delt - det er ikke alltid at alle cellene deler seg på likt. Men til frysing kan man bare bruke egg med regelmessig deling. Lykke til med rugingen ! 0 Siter
Gjest Hanne M. Thomassen Skrevet 26. november 2003 Skrevet 26. november 2003 Jeg har behandlet mange jenter (refleksologi) som har hatt en deling på 2 og 3... Flere er blitt gravide, og ei med deling på 2 på ett egg og 3 på det andre har nettopp født to velskapte barn. Ofte så kan eggene dele seg like etter innsetting, bare at de er litt trege i begynnelsen. Slett ingen dårlige odds du har... Lykke til! Mvh hilsen Hanne M. Thomassen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.