Gjest julbordMISS Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hva er det med meg? Mangler jeg fullstendig moral, eller? Har vært på julebord, og nå gnaaaaager samvittigheten min hull i hele meg snart. I løpet av 1 år har jeg gått ned 30 kilo, og for første gang på leeeenge var det min tur å være "julebordets dronning". Jeg hadde styla meg veldig, og følte meg kjempefin. Nøt å få oppmerksomhet, kommentarer osv. MEN!! Det endte i spetakke... En mannlig kollega fortalte en kvinnelig kollega av meg at han hadde så lyst på meg. Det taklet ikke hun, så der ble det rabalder...Hun bråka og krangla, og bare for å irritere henne satte jeg meg på fanget til han og råklina. (Jeg er gift). I neste øyeblikk finner jeg meg selv på dassen med en annen kollega. Han dro meg bare inn der og sa han måtte ha en liten bit av meg. Det ble bare med kyssing og klemming, men...Jeg nyter det jo. Jeg må jo være helt borte i hodet mitt. Det er nesten så jeg ønsker meg tilbake til "tjukkebolla-tilværelsen"... For å gjøre det hele komplett dro jeg hjem med en 3. kollega som jeg har hatt et godt øye til i mange år. Vi lå bare på senga hans å snakket sammen, men... HVor er hodet mitt?? Kom surrende hjem i 6 tida på morgenen. Da var det lyserødt her... Siden har vi ikke snakket sammen... HJELP! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127782-j%C3%A6vla-julebordog-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
monique1365380367 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 jeg er imot julebord som er uten partner......det er jævla bortkasta. Man fester "alene" med folk man jobber med, og som man er gode venner med.....og som man har en god kjemi med. Dermed er det lett og "vise" seg fram på en eller annen måte, og flørte, herje vilt med kollegene. Personlig syns jeg at det du gjorde å julebordet, men en og to OG tre kollegaer er forkastelig. Kanskje forholdet ditt ikke er så bra!?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127782-j%C3%A6vla-julebordog-meg/#findComment-777683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 jeg er imot julebord som er uten partner......det er jævla bortkasta. Man fester "alene" med folk man jobber med, og som man er gode venner med.....og som man har en god kjemi med. Dermed er det lett og "vise" seg fram på en eller annen måte, og flørte, herje vilt med kollegene. Personlig syns jeg at det du gjorde å julebordet, men en og to OG tre kollegaer er forkastelig. Kanskje forholdet ditt ikke er så bra!?? Eller kanskje hun nyter oppmerksomheten i sitt nye jeg og synes det er litt vanskelig å takle... Men uansett veldig veldig dumt, ja! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127782-j%C3%A6vla-julebordog-meg/#findComment-777866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aldri utro Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Forstår at det kan være vanskelig å takle så mye oppmerksomhet hvis du ikke har fått det før. MEN - å la en kollega forsyne seg av herlighetene for å provosere en annen kollega er ikke særlig smart - om du er vant til oppmerksomhet eller ikke. Ei heller å kline rundt med en annen, og så bli med en tredje hjem. Men - dette har du forstått godt selv skjønner jeg! Høres ut som om det var en del alkohol i omløp? Mener ikke at det er en unnskyldning, men har sett at det ofte skjer tankeløse ting da. De vanlige sperrene er plutselig ikke tilstede, man lar seg beruse av øyeblikket og tenker ikke på konsekvensene før DAGEN DERPÅ. Ad spetakkel hjemme: Hadde du likt det hvis mannen din hadde gjort det samme som du? Det er forståelig at partneren din reagerer. Han er sikkert veldig glad i deg, og er skuffet og sint. Det er bare en ting å gjøre hvis du er interessert i å ha et godt forhold hjemme: si at du angrer, er flau over det som skjedde og ikke skal gjøre det igjen. Tilslutt får du kanskje øve deg på å kunne ta komlimenter fra en full mann for det de er - med ditto kommentarer fra andre kollegaer som blir sjalu uten at det blir pinlige scener ut av det! Noen har svært vanskelig for å takle andres overgang fra andunge til svane! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127782-j%C3%A6vla-julebordog-meg/#findComment-777933 Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramix Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ikke for å være krass - men sånn oppførsel (dersom man i det hele tatt er innom den...) legger de fleste av seg i tenårene. Jeg har nok gjort litt av det samme som deg - men da var jeg 19 år og singel. Ønske om oppmerksomhet er ofte en skummel greie. Vær enig med deg selv om på hvilken måte, og fra hvem du ønsker den! Og de som "bare måtte ha litt av deg" på julebordet? Er redd de ser deg som firmaets nye hore/leketøy...dessverre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127782-j%C3%A6vla-julebordog-meg/#findComment-778005 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tutleguri Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Nå synes jeg du har fått nok juling. Først av deg selv, og så av dolere høyt på hest... Vet du - dette var èn kveld av ditt liv. Du var gira og stolt, følte deg fin og var sikkert utsulta på bekreftelse. Det du gjør nå, er å la tiden jobbe for deg. Det går nok ikke så lang tid før episodene er "glemt" - og alt er tilbake i den gamle leia. Du trenger jo ikke fortelle mannen din alle detaljene, hvis ikke han er av den usannsynlig forståelsesfulle typen Benytt enhver anledning til å spøke om dette sammen med kollegene dine, gjør det klinkende klart at du ikke kan fatte hvor fjortis du oppførte deg, og sverg selvsagt på at du "aldri" skal drikke mer.... Vi har alle driti oss i ut i fylla, og julebord er høysesong for utdriting. Vær sikker, det er sikkert hundrevis av julebordister som har oppført seg LAANGT verre, uten at det er typisk for dem heller. Se for deg hvordan de spyr på trappa, de sjangler rundt, detter over bordet mens gin & tonic'ene flyr rundt i lokalet. De danser på bordene, noen stripper, noen bestemmer seg for å erklære sin schærlighet til schefen - eller schefens kone, for den saks skyld... Noen slåss, og brekker nesa på hverandre, noen blir ferska i full sving i vaskekottet... Ikke tenk så mye mer på det. Alle som var tilstede på julebordet har minst èn gang sittet med samme følelse som du gjør nå. Og så blir du enig med deg selv om at neste gang går det bedre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127782-j%C3%A6vla-julebordog-meg/#findComment-778059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ettersom du virker til å selv skjønne hvor dumt dette var så skal jeg la være å si noe om det. Du kommer sannsynligvis til å oppleve at flere vil prøve seg på deg fremover. Og du ville helt sikkert hatt andre sperrer om du ikke hadde drukket så mye alkohol. Drikk mindre neste gang. Legg deg langflat for dine kollegaer og unnskyld for din oppførsel og fortell din mann om hva du gjorde og ikke minst hvorfor. Lykke til neste gang, og gratulerer med vektnedgangen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127782-j%C3%A6vla-julebordog-meg/#findComment-778069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ooeloe Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Nå synes jeg du har fått nok juling. Først av deg selv, og så av dolere høyt på hest... Vet du - dette var èn kveld av ditt liv. Du var gira og stolt, følte deg fin og var sikkert utsulta på bekreftelse. Det du gjør nå, er å la tiden jobbe for deg. Det går nok ikke så lang tid før episodene er "glemt" - og alt er tilbake i den gamle leia. Du trenger jo ikke fortelle mannen din alle detaljene, hvis ikke han er av den usannsynlig forståelsesfulle typen Benytt enhver anledning til å spøke om dette sammen med kollegene dine, gjør det klinkende klart at du ikke kan fatte hvor fjortis du oppførte deg, og sverg selvsagt på at du "aldri" skal drikke mer.... Vi har alle driti oss i ut i fylla, og julebord er høysesong for utdriting. Vær sikker, det er sikkert hundrevis av julebordister som har oppført seg LAANGT verre, uten at det er typisk for dem heller. Se for deg hvordan de spyr på trappa, de sjangler rundt, detter over bordet mens gin & tonic'ene flyr rundt i lokalet. De danser på bordene, noen stripper, noen bestemmer seg for å erklære sin schærlighet til schefen - eller schefens kone, for den saks skyld... Noen slåss, og brekker nesa på hverandre, noen blir ferska i full sving i vaskekottet... Ikke tenk så mye mer på det. Alle som var tilstede på julebordet har minst èn gang sittet med samme følelse som du gjør nå. Og så blir du enig med deg selv om at neste gang går det bedre. Det gpr faktisk ann å få oppmerksomhet UTEN å kline med de, og bli med de hjem! Man kan ta imot beundrende blikk, og komplimenter, og danse litt. Hun har gått langt over streken, og bør si det til sin mann, han får sikkert vite om det uansett, og da blir det bare BRÅK!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127782-j%C3%A6vla-julebordog-meg/#findComment-778074 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tutleguri Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Det gpr faktisk ann å få oppmerksomhet UTEN å kline med de, og bli med de hjem! Man kan ta imot beundrende blikk, og komplimenter, og danse litt. Hun har gått langt over streken, og bør si det til sin mann, han får sikkert vite om det uansett, og da blir det bare BRÅK!! Ja, selvfølgelig BURDE hun og ØNSKER hun at hun hadde oppført seg annerledes! Men det er det fint lite å gjøre noe med nå, ikke sant? Ja, hun burde kanskje fortelle mannen sin at hun var full og oppførte seg dumt, - men akkurat detaljene trenger hun vel ikke ta med. Så lenge han skjønner tegninga, mener jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127782-j%C3%A6vla-julebordog-meg/#findComment-778081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann i 30 - årene Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Vil si det samme som serendipipity og Tutleguri. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127782-j%C3%A6vla-julebordog-meg/#findComment-778102 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fortelleren Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Nå synes jeg du har fått nok juling. Først av deg selv, og så av dolere høyt på hest... Vet du - dette var èn kveld av ditt liv. Du var gira og stolt, følte deg fin og var sikkert utsulta på bekreftelse. Det du gjør nå, er å la tiden jobbe for deg. Det går nok ikke så lang tid før episodene er "glemt" - og alt er tilbake i den gamle leia. Du trenger jo ikke fortelle mannen din alle detaljene, hvis ikke han er av den usannsynlig forståelsesfulle typen Benytt enhver anledning til å spøke om dette sammen med kollegene dine, gjør det klinkende klart at du ikke kan fatte hvor fjortis du oppførte deg, og sverg selvsagt på at du "aldri" skal drikke mer.... Vi har alle driti oss i ut i fylla, og julebord er høysesong for utdriting. Vær sikker, det er sikkert hundrevis av julebordister som har oppført seg LAANGT verre, uten at det er typisk for dem heller. Se for deg hvordan de spyr på trappa, de sjangler rundt, detter over bordet mens gin & tonic'ene flyr rundt i lokalet. De danser på bordene, noen stripper, noen bestemmer seg for å erklære sin schærlighet til schefen - eller schefens kone, for den saks skyld... Noen slåss, og brekker nesa på hverandre, noen blir ferska i full sving i vaskekottet... Ikke tenk så mye mer på det. Alle som var tilstede på julebordet har minst èn gang sittet med samme følelse som du gjør nå. Og så blir du enig med deg selv om at neste gang går det bedre. Det er ingenting som er mer latterlig enn de som benytter en hver anledning til å spøke om hvor fulle og dumme de var på julebordet. Gjort er gjort, og nå må hun stå for det. Se kollegene inn i øynene og skvære opp med samboern. Men å fjase det bort blir bare for dumt. Da er det bedre å si at OK, jeg dreit meg ut, angrer på det, beklager hvis man såret noen - og så bli ferdig med det. Hvis noen kommenterer det spøkefullt senere kan man jo alltids være med på spøken, men da blir man heller ikke ferdig med saken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127782-j%C3%A6vla-julebordog-meg/#findComment-778104 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tutleguri Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Det er ingenting som er mer latterlig enn de som benytter en hver anledning til å spøke om hvor fulle og dumme de var på julebordet. Gjort er gjort, og nå må hun stå for det. Se kollegene inn i øynene og skvære opp med samboern. Men å fjase det bort blir bare for dumt. Da er det bedre å si at OK, jeg dreit meg ut, angrer på det, beklager hvis man såret noen - og så bli ferdig med det. Hvis noen kommenterer det spøkefullt senere kan man jo alltids være med på spøken, men da blir man heller ikke ferdig med saken. Ydmyk spøking er den mest effektive form for unnskyldning. Hun har jo ikke gjort kollegen sine noe - det var jo seg selv hun dreit ut? Skal hun si unnskyld til mannen som fikk lov å nusse på henne på dassen? Hallo? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127782-j%C3%A6vla-julebordog-meg/#findComment-778117 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fortelleren Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Ydmyk spøking er den mest effektive form for unnskyldning. Hun har jo ikke gjort kollegen sine noe - det var jo seg selv hun dreit ut? Skal hun si unnskyld til mannen som fikk lov å nusse på henne på dassen? Hallo? Nei hun skal ikke be samfengt om unnskyldning, kun de hun eventuelt har såret eller gått over streken i forhold til. Spøking sier litt at "det var ikke så farlig", underforstått at pytt pytt, kanskje det skjer neste julebord også. Men hvis man tar det på en mer ordentlig seriøs måte, så får man sagt at det ikke skal gjenta seg - også til han som dro henne med inn på dassen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127782-j%C3%A6vla-julebordog-meg/#findComment-778120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tutleguri Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Nei hun skal ikke be samfengt om unnskyldning, kun de hun eventuelt har såret eller gått over streken i forhold til. Spøking sier litt at "det var ikke så farlig", underforstått at pytt pytt, kanskje det skjer neste julebord også. Men hvis man tar det på en mer ordentlig seriøs måte, så får man sagt at det ikke skal gjenta seg - også til han som dro henne med inn på dassen... Jamen - det var jo ikke så farlig?! De var sikkert ikke edru de andre, heller - og hun sitter nok og maler fanden på veggen, uten å huske alt det teite de andre foretok seg? Ydmyk, men ikke langflat, tenker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127782-j%C3%A6vla-julebordog-meg/#findComment-778125 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Det går nok bra skal du se. Alle har gjort noe dumt som de angrer på. Jeg har opplevd mange nok som _ikke_ angrer på at de har prøvd seg på noen selv om de er gift. Du har nok lært nå. Ting blekner litt med tiden heldigvis. Og bare så det er sagt: du har selvfølgelig kun ansvar overfor din mann -IKKE overfor dine kolleger som var med på "leken". Voksne folk får sette grenser selv. Du skal vel ikke gå og unnskylde deg i hytt og pine?!! Julebord er, som tutleguri sier, høysesong for å drite seg ut. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127782-j%C3%A6vla-julebordog-meg/#findComment-778136 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Det gpr faktisk ann å få oppmerksomhet UTEN å kline med de, og bli med de hjem! Man kan ta imot beundrende blikk, og komplimenter, og danse litt. Hun har gått langt over streken, og bør si det til sin mann, han får sikkert vite om det uansett, og da blir det bare BRÅK!! Synes ikke hun skal plage mannen sin med dette. Hun dreit seg ut og er klar over det.Hun bør la det bli med det. Mannen hennes fortjener ikke å høre dette, ihvertfall ikke hvis det er han hun er glad i og vil være hos. Ingen grunn til å ødelegge familieidyllen. Tror ikke jeg ville visst noe hvis mannen min hadde gjort tilsvarende, fordi jeg vet jeg ikke hadde taklet det, og det ville ha ødelagt for oss i lang tid fremover. Noe annet hvis det hadde skjedd flere ganger, men da hadde vi mest sannsynlig blitt skilt også. Forhåpentligvis gjør hun ikke dette flere ganger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/127782-j%C3%A6vla-julebordog-meg/#findComment-779136 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.