Gå til innhold

Fått julestemning ennå?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Det har jeg! : ) For få uker siden grua jeg meg til jul. har vært en del krangling, og vi visste ikke hvor vi skulle eller noenting.. Men nå er alt planlagt! Til og med fått satt av en dag før jul til å ha førjulsfeiring hos meg.. Skal driste meg til å lage kalkun. : )

Var på Glassmagasinet og kjøpte julepynt.. Kjøpte pakkekalender til samboern og mange små morsomme pakker.

Hadde gløgg og pepperkaker søndag kveld.. : ) Neste fredag skal vi pynte i leiligheten.. Vil så gjerne ha juletre, aldri hatt det før (siden jeg flytta for meg selv), men har ikke noe plass å sette det..

Men gavehandelen har så vidt begynt, men julesteminga er på topp, samme som humøret! Forholdet mellom samboern og meg er 1000 ganger bedre enn det var for noen uker siden.. Vi er som nyforelska! ; )

Gleder meg til jul, kose meg med venner og familie.. Og masse god mat og gleden av å gi bort gaver folk setter pris på og få gaver så klart.. : )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127829-f%C3%A5tt-julestemning-enn%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg også masse til jul. Men har nok ikke gjort like mange forberedelser som deg enda. Skal kjøpe kalender på fredag, tenker jeg. Også dra hjem og henge opp julepynt. Har ikke så mye, men får gjøre det beste ut av det. Lage noen mandarinkalendere a la Skomakergata

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...