Gå til innhold

"ikke gjør meg kåt"

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Greit nok, men det jeg reagerte på var vel at dette med husarbeid "alltid" ser ut til å komme opp hver gang en mann skriver inn om problemer med sex-livet.

Første gang jeg mikser sex og husarbeid i hvert fall.. var det første som datt ned i huet på meg siden han sa han ikke jobba, men det gjorde hun og at han aldri lager middag..

Siden han skrev det vet han kanskje allerede at han gjør for lite?

men menn er noen luringer da.. Hvis jeg er "snill" mot samboern min hele uka og rydder og ordner alt så han skal slippe, så gjør´n ikke noe uka etter! ; ) Sniken.. er lov å prøve seg. Tenkte kanskje han ville gjøre det samme tilbake jeg.. men neeida.. ; ) hehe...

(Han er snill og gjør andre ting da, emn allikevel)

Fortsetter under...

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• maiken76

13

• BettyBlue

5

• Babette

4

• snilen

3

Mest aktive i denne tråden

Fordi du alltid "misforstår" selv om det ikke er noe å misforstå.. les teksten ordentlig eller la vær å kommenter det!

Du henger deg ALLTID opp i mine innlegg... Derfor kommenterer ejg dine innlegg, siden du ikke leser hva som står.

Herregud, skjønner at det blir lite på typen din hvertfall, hvis du henger deg opp i og blir sur av så lite. Jeg kan vel ikke noe for om jeg ikke forstår dine innlegg. Kanskje du skriver utydelig da? Jeg husker ikke at jeg har misforstått deg før heller, men sånt gidder jeg ikke henge meg opp i.

Idet du beskrev at det var vondt som sprit i sår osv, og sa snakker dere ikke sammen? Virket det som du sa ALT til din type.. det var det jeg leste ut av det, og er ingen big deal vel?

Er ganske vanlig. Passe vanlig? Kan man si det? ; )

Noen får det vel lettere enn andre, samme som med kvinner..

Unnskyld at jeg uttaler meg, men jeg tror ikke det er så vanlig at det smitter. Legen anbefaler hvertfall aldri at partner skal behandles.

Annonse

Gjest Pricilla

Unnskyld at jeg uttaler meg, men jeg tror ikke det er så vanlig at det smitter. Legen anbefaler hvertfall aldri at partner skal behandles.

legen kan si hva han vil.. Men jeg har erfaring ed det, og snakka med venninner om det også som også sier partnern deres har blitt smitta.. Gynekologen min sier også det vansligvis ikke smitter, men det gjør det! Ikke alltid så klart.

Og så kommer det an på personen så klart.. Noen får det , andre ikke.

Har hatt altfor mye sopp, så har desverre masse erfaring med det.

Gjest Pricilla

Herregud, skjønner at det blir lite på typen din hvertfall, hvis du henger deg opp i og blir sur av så lite. Jeg kan vel ikke noe for om jeg ikke forstår dine innlegg. Kanskje du skriver utydelig da? Jeg husker ikke at jeg har misforstått deg før heller, men sånt gidder jeg ikke henge meg opp i.

Idet du beskrev at det var vondt som sprit i sår osv, og sa snakker dere ikke sammen? Virket det som du sa ALT til din type.. det var det jeg leste ut av det, og er ingen big deal vel?

Hvorfor i helvette er du så frekk at du skriver at du skjønner det blir lite på typen min???? Drittkjerring!

Alle med Iq over 40 hadde skjønt det... ar ikke sur, men NÅ ble jeg det!

legen kan si hva han vil.. Men jeg har erfaring ed det, og snakka med venninner om det også som også sier partnern deres har blitt smitta.. Gynekologen min sier også det vansligvis ikke smitter, men det gjør det! Ikke alltid så klart.

Og så kommer det an på personen så klart.. Noen får det , andre ikke.

Har hatt altfor mye sopp, så har desverre masse erfaring med det.

Kommer sikkert ann på mannens immunforsvar, og har jenta det veldig mye er vel sjansen større for at det smitter. P-piller øker vel sjansen for sopp.. du går sikkert på det..

Hvorfor i helvette er du så frekk at du skriver at du skjønner det blir lite på typen min???? Drittkjerring!

I denne tråden sier du jo rett ut at det blir lite på han med en gang du er sur og irritert, og det blir du jo tydeligvis rimelig fort, for veldig lite..

Gjest morten jul

Alle med IQ over 40 skjønner faktisk at det må bli lite på ham. Du hisser deg jo opp over veldig lite. Du sier også at du "straffer" ham med fravær av sex om du er sur på ham.

Annonse

Gjest Pricilla

Kommer sikkert ann på mannens immunforsvar, og har jenta det veldig mye er vel sjansen større for at det smitter. P-piller øker vel sjansen for sopp.. du går sikkert på det..

Nei går ikke på p-piller, men har gått på noen medisiner som øker sjansen for å få det.

Og så har jeg hatt dårlig immunforsvar.

Hei!

Helt enig med maiken76.

Har hatt sopp flere ganger, har hørt med legen om samboeren trengte noe behandling og det trengte han ikke.

Har aldrig smittet han og har hatt det mange ganger, vi har bodd sammen i 5 år.

Gjest Pricilla

I denne tråden sier du jo rett ut at det blir lite på han med en gang du er sur og irritert, og det blir du jo tydeligvis rimelig fort, for veldig lite..

På deg ja, ikke ¨på han! ; ) Neida...

Straffer han ikke med å nekte sex. jeg har ikke lyst, ikke det at han har det heller da når vi krangler.. Så vi er stort sett enige der ja.

Ingen av oss er sexgale heller. Holder med 1 - 3 ganger i uka for begge. Så sånn passer vi perfekt sammen.

Gjest Pricilla

Alle med IQ over 40 skjønner faktisk at det må bli lite på ham. Du hisser deg jo opp over veldig lite. Du sier også at du "straffer" ham med fravær av sex om du er sur på ham.

Dere TROR jeg hisser meg opp.. var f.eks ikke sur i det første til maiken, men når hun begynner å slenge dritt om meg blir jeg forbanna.

Straffer han ikke. Når vibbene ikke er helt gode hjemme vil ingn av oss ha sex..

Vi har kjærlighet og følelser med i sexen vi skjønner du! Er faktisk tyr og veeeeldig tålmodig. (Egentlig) Skal en del til før jeg blir sint, men blir ejg det er jeg virkelig sint.

Gjest morten jul

Dere TROR jeg hisser meg opp.. var f.eks ikke sur i det første til maiken, men når hun begynner å slenge dritt om meg blir jeg forbanna.

Straffer han ikke. Når vibbene ikke er helt gode hjemme vil ingn av oss ha sex..

Vi har kjærlighet og følelser med i sexen vi skjønner du! Er faktisk tyr og veeeeldig tålmodig. (Egentlig) Skal en del til før jeg blir sint, men blir ejg det er jeg virkelig sint.

At du er tyr har jo veldig mye med saken å gjøre da.

Hei!

Helt enig med maiken76.

Har hatt sopp flere ganger, har hørt med legen om samboeren trengte noe behandling og det trengte han ikke.

Har aldrig smittet han og har hatt det mange ganger, vi har bodd sammen i 5 år.

Les og lær:

http://www.canesten.no/bayer/internet_canesten.nsf/content/0DA6!open

Det står at ca 15% av menn får sopp (altså menn som er sexpartner til kvinner som har sopp).

Gjest mann i 30 - årene

Til dere av dere som fortsatt har lyst til å svare:

Det er ikke rotete hjemme hos oss, og hvis det ligger smuler på bordet etter middag så er det etter henne, ikke meg. Min mor oppdro meg godt sånn sett :0)

Tror ikke det er manglende matlaging og at jeg ikke har energi til alt mulig som gjør at vi ikke har sex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...