Gå til innhold

"ikke gjør meg kåt"

Anbefalte innlegg

Gjest mann i 30 - årene

OK, men når man ikke har barn, er det jo ikke allverdens med husarbeid som skal gjøres heller, da. Vaske gulvet en gang i uken og lage middag. Det kan da ikke være SÅ slitsomt at det tar lysten vekk fra sex.

Jeg bor alene og gjør alt husarbeid selv. Dvs vasker gulv, lager mat osv. Full jobb har jeg også. Allikevel blir jeg faktisk kåt fra tid til annen :-)

Jeg tror en del kvinner må ha det bra og ha masse overskudd for å ha sex. Med menn er det motsatt. Vi får overskudd av å ha sex, og sex gjør at vi føler oss mye bedre. Noen kvinner burde vel heller lære seg å koble av litt bedre.

*bifall*

Fortsetter under...

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• maiken76

13

• BettyBlue

5

• Babette

4

• snilen

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg visste ikke at sopp kan svi og gjøre vondt, aldri noe som tyder på at hun har hatt vondt (det er nok derfor jeg tror hun overdriver dette også).

Hun sier at jeg er lat, men jeg føler vel egentlig at hun heller burde ha litt forståelse siden psyken min er dårlig for tiden. Hva synes du? Jeg vasker klær og hjelper til. Tar inn og ut av oppvaskemaskina. Kjører henne til og fra jobb. Smører matpakke til henne osv. Men er altså ikke flink til å lage mat.

Vi har det bra ellers ja

Du skriver at du ikke vet at sopp kan svi og gjøre vondt. Du skriver at hun får orgasme hver gang dere har sex, tror du. Mye tyder på at dere ikke har noe spesielt åpent forhold, at dere ikke prater om ting, og derfor kan du lett misforstå henne.

Det vonde med sopp er at idet du trenger inn i henne så svir det, men samtidig er det vondt på en litt god måte, siden det lindrer kløen... og ja, jeg kan tenke meg at hun biter tenna sammen og later som det er godt for henne også, til å holde ut iallfall...

Ellers må du jo vite om hun får orgasme? Hvordan får hun det? Mirakuløst litt før du kommer kun pga at du støter inn og ut? Eller hjelper hun til med en finger på klitoris under samleie, eventuelt at du tar pauser og koser med og rundt klitoris til hun kommer? Jeg kan lage ganske høye koselyder under samleie uten at jeg kommer av den grunn skjønner du, og jeg får en slags tilfredstillelse idet mannen kommer, men ikke det samme som orgasme likevel...

Om hun har sopp kan du jo gi henne en orgasme uten at dere har samleie? Er jo mest inni skjeden det klør, ikke rundt klitoris. Og det er ganske godt å bli våt av orgasme om man har sopp, for det svir mer når det er tørt der inne. En penis derimot må holde seg langt borte noen dager...

Og så er det noe med at når den ene parten er klar for sex døgnet rundt, så blir det mindre spennende da. Det er noe opphissende med å ta initiativet hele veien selv, og ikke helt vite om partneren er med på leken eller ikke... får hun være med å styre sexlivet deres, eller maser du døgnet rundt? :)

Men dere må snakke om ting altså, og du må tro på henne og ikke gå utifra at hun overdriver. Få henne til å åpne seg for deg, og ikke være flau over hvordan hun har det og føler det.

Det dere må finne ut er jo om dere er forelsket og glad i hverandre. Og som andre her sier er det viktig at dere kan kysse og kose og klemme og ligge tett inntill hverandre uten at det må bety sex i noen form av den grunn.

Til dere av dere som fortsatt har lyst til å svare:

Det er ikke rotete hjemme hos oss, og hvis det ligger smuler på bordet etter middag så er det etter henne, ikke meg. Min mor oppdro meg godt sånn sett :0)

Tror ikke det er manglende matlaging og at jeg ikke har energi til alt mulig som gjør at vi ikke har sex.

men du, ærlig talt, matlaging er lett. jeg gikk også og trodde jeg ikke kunne lage mat, helt til jeg flyttet hjemmefra og prøvde meg frem på egenhånd.

ja, du må nok tåle at hun klager litt på maten et par ganger i begynnelsen, og lærer deg et par triks. men om dere snakker om dette kan hun kanskje prøve å ikke være så kritisk?

kjøp en toropose, marrokkansk gryte eksempel. Du klarer å skjære kyllingfilte i terninger, du klarer å steke dem, du klarer å helle posen i en gryte og koke den med melk og vann. Du klarer å putte kyllingbitene oppi gryta. og du klarer å lage ming hurtigris i microbølgeovnen. eksempel! og dekke på pent.

matlaging er gøy! og lett! og det finnes masse mat i butikkene som er superenkelt å lage! jeg vedder på hun vil elske deg for dette, og kanskje vil det styrke deg psykisk også faktisk!

samme med oppvasken, holder ikke å putte ting i oppvaskmaskin, noen ting må vaskes for hånd. sette på en cd, synge en trall til arbeid, og jobben er gjort på fem minutter... god samvittighet til å se på tv i timevis etterpå!

vart opp kjæresten din litt du, så skal du se hun skjønner at det er henne du vil ha som kjæreste.

Gjest mann i 30 - årene

men du, ærlig talt, matlaging er lett. jeg gikk også og trodde jeg ikke kunne lage mat, helt til jeg flyttet hjemmefra og prøvde meg frem på egenhånd.

ja, du må nok tåle at hun klager litt på maten et par ganger i begynnelsen, og lærer deg et par triks. men om dere snakker om dette kan hun kanskje prøve å ikke være så kritisk?

kjøp en toropose, marrokkansk gryte eksempel. Du klarer å skjære kyllingfilte i terninger, du klarer å steke dem, du klarer å helle posen i en gryte og koke den med melk og vann. Du klarer å putte kyllingbitene oppi gryta. og du klarer å lage ming hurtigris i microbølgeovnen. eksempel! og dekke på pent.

matlaging er gøy! og lett! og det finnes masse mat i butikkene som er superenkelt å lage! jeg vedder på hun vil elske deg for dette, og kanskje vil det styrke deg psykisk også faktisk!

samme med oppvasken, holder ikke å putte ting i oppvaskmaskin, noen ting må vaskes for hånd. sette på en cd, synge en trall til arbeid, og jobben er gjort på fem minutter... god samvittighet til å se på tv i timevis etterpå!

vart opp kjæresten din litt du, så skal du se hun skjønner at det er henne du vil ha som kjæreste.

Jeg vasker gulv, men ikke så ofte hun vil at jeg skal gjøre det. Jeg rydder, også etter henne. Jeg er nok generellt litt mer ryddig enn henne, men hun er den som vasker mest. Og hun står for varm mat, mens jeg ofte kan lage brødmat - eller kjøre for å kjøpe en ferdigpizza til oss.

Jeg tror det må bunne i noe mer alvorlig. Man ber da ikke kjæresten sin om å flytte fordi vedkommende er arbeidsledig, deppa og ikke lager middag?

Jeg måtte kjempe litt for å få henne - kanskje har hun aldri vært interessert i meg?

Gjest Niels Henrik

Jeg vasker gulv, men ikke så ofte hun vil at jeg skal gjøre det. Jeg rydder, også etter henne. Jeg er nok generellt litt mer ryddig enn henne, men hun er den som vasker mest. Og hun står for varm mat, mens jeg ofte kan lage brødmat - eller kjøre for å kjøpe en ferdigpizza til oss.

Jeg tror det må bunne i noe mer alvorlig. Man ber da ikke kjæresten sin om å flytte fordi vedkommende er arbeidsledig, deppa og ikke lager middag?

Jeg måtte kjempe litt for å få henne - kanskje har hun aldri vært interessert i meg?

Hvis hun aldri har vært interessert i deg, hvorfor er hun sammen med deg da?

Annonse

Gjest mann i 30 - årene

Hvis hun aldri har vært interessert i deg, hvorfor er hun sammen med deg da?

kanskje trenger hun "noen"?

Hun har sagt at hun aldri vil leve alene, og går heller tilbake til eksen enn å være alene - hvis det skulle bli aktuelt en gang i fremtiden. Det var hun som gikk fra eksen.

kanskje trenger hun "noen"?

Hun har sagt at hun aldri vil leve alene, og går heller tilbake til eksen enn å være alene - hvis det skulle bli aktuelt en gang i fremtiden. Det var hun som gikk fra eksen.

Gikk hun fra ham for å bli sammen med deg?

delvis. forholdet deres skrantet og hun var på veg ut, at hun møtte meg var vel det som var utslagsgivende

Da er det jo en viss risiko for at hun går fra deg når hun finner en som er enda bedre, hvis det er den holdningen hun har. Greit å ha en fyr så lenge, mens man venter på at noe annet skal dukke opp, så slipper man å være alene mens man venter.

Til dere av dere som fortsatt har lyst til å svare:

Det er ikke rotete hjemme hos oss, og hvis det ligger smuler på bordet etter middag så er det etter henne, ikke meg. Min mor oppdro meg godt sånn sett :0)

Tror ikke det er manglende matlaging og at jeg ikke har energi til alt mulig som gjør at vi ikke har sex.

Syns mange svarte rart her, men kanskje jeg svarer rart også. Det jeg vil si, er at samboeren din kan ha et sexproblem. Syntes jeg kjente meg igjen.

For stor nærhet frambringer angst, kåthet frambringer angst.

Men alene orker man ikke være.

Jeg elsker min samboer, men jeg er og har vært redd for nærhet alltid. I starten går det bra, da er man så ny med alt at det overkjører angsten.

Når hverdagen kommer, tyter angsten fram igjen.

Selv om man ikke vet om det sjøl, alltid.

Tror ikke det har noe som helst med matsmuler, Toroposer eller manglende kjærlighet å gjøre.

Det tror jeg ikke du tror, heller.

Hun er nok redd, akkurat som...

Syns mange svarte rart her, men kanskje jeg svarer rart også. Det jeg vil si, er at samboeren din kan ha et sexproblem. Syntes jeg kjente meg igjen.

For stor nærhet frambringer angst, kåthet frambringer angst.

Men alene orker man ikke være.

Jeg elsker min samboer, men jeg er og har vært redd for nærhet alltid. I starten går det bra, da er man så ny med alt at det overkjører angsten.

Når hverdagen kommer, tyter angsten fram igjen.

Selv om man ikke vet om det sjøl, alltid.

Tror ikke det har noe som helst med matsmuler, Toroposer eller manglende kjærlighet å gjøre.

Det tror jeg ikke du tror, heller.

Hun er nok redd, akkurat som...

Der må jeg bare si meg helt enig. Akkurat sånn er det i alle fall for meg.

Annonse

Jeg visste ikke at sopp kan svi og gjøre vondt, aldri noe som tyder på at hun har hatt vondt (det er nok derfor jeg tror hun overdriver dette også).

Hun sier at jeg er lat, men jeg føler vel egentlig at hun heller burde ha litt forståelse siden psyken min er dårlig for tiden. Hva synes du? Jeg vasker klær og hjelper til. Tar inn og ut av oppvaskemaskina. Kjører henne til og fra jobb. Smører matpakke til henne osv. Men er altså ikke flink til å lage mat.

Vi har det bra ellers ja

Hm. Det som slår meg etter å ha lest innleggene hittil, er at hun ikke beundrer deg nok.

Akkurat slik som deg selv, du beundrer ikke deg selv nok. Du er arbeidsledig, og lediggang er roten til alt vondt!

Gjør noe!! Handlingslammede og late menn er usexy!

Du kan i det minste begynne på et eller annet kurs, eller begynne å bruke naturen til løping/gåing. Begynn på fotokurs. Gjør noe konstruktivt! Gjør noe du kan være stolt av, slik at din selvtillit blir bygget opp igjen.

"Ikke gjør meg kåt" når du tar på rumpen hennes betyr høyst sannsynlig at hun er mottakelig for sex, men at hun ikke tenner på deg - fordi du ikke gjør noe nyttig/konstruktivt i livet. Du må vise henne at du kan være handlekraftig og sterk.

Du må rett og slett ta litt mer ansvar, brett opp arma og vær Mann!

Gjest kvinnesak

Vi har det bra ellers ja

"Jeg vasker klær og hjelper til. Tar inn og ut av oppvaskemaskina. Kjører henne til og fra jobb. Smører matpakke til henne osv. Men er altså ikke flink til å lage mat."

Du hjelper til skriver du.

Hvis du er arbeidsledig og hun jobber burde du faktisk gjøre mye mer enn bare å hjelpe til. Da burde du tatt hovedansvar for hus og hjem. Ikke rart hun ikke blir kåt på deg når du betrakter henne som hovedansvarlig for hjemmet deres samtidig som hun er den eneste av dere som er utearbeidende.

Tror du vi kvinner ble født for å tjene mannen og gjøre livet deres behagelig?

Gjest kvinnesak

Nå synes jeg dere gir ham ufortjent mye pepper. Jeg synes han er flink når han kjører henne til og fra jobb, smører matpakke til henne og hjelper til med andre ting.

Selv om han er arbeidsledig, ser jeg ikke noen grunn til at han skal være en "hushjelp" for henne.

Kvinner som går hjemme forlanger av mannen at han skal hjelpe til med husarbeid selv om han jobber ute.

Dessuten ser jeg ikke helt koblingen mellom husarbeid og sex. Det var vel ikke middagslaging diskusjonen dreide seg om?

Du hadde neppe sagt det samme om en kvinne, at hun er flink, hvis hun gjorde så lite samtidig som hun er hjemmeværende.

Det er ikke rart skilsmissestatistikken bare øker når mange av dere menn ennå ikke har klart å innrette dere etter tiden vi lever i.

Vi kvinner er ikke født for å tjene dere menn, hverken huslig eller seksuelt.

Gjest mann i 30 - årene

"Jeg vasker klær og hjelper til. Tar inn og ut av oppvaskemaskina. Kjører henne til og fra jobb. Smører matpakke til henne osv. Men er altså ikke flink til å lage mat."

Du hjelper til skriver du.

Hvis du er arbeidsledig og hun jobber burde du faktisk gjøre mye mer enn bare å hjelpe til. Da burde du tatt hovedansvar for hus og hjem. Ikke rart hun ikke blir kåt på deg når du betrakter henne som hovedansvarlig for hjemmet deres samtidig som hun er den eneste av dere som er utearbeidende.

Tror du vi kvinner ble født for å tjene mannen og gjøre livet deres behagelig?

Jeg mener ikke at hun har hovedansvaret. Jeg mener at vi har det sammen.

Slik psyken min er nå så KLARER jeg ikke å gjøre alt alene - og fordelingen vil jeg mene er grei. Men jeg lager altså ikke varm mat, og ser ikke lodottene i baderomskrokene.

Jeg er oppdratt av en god mor, og har ikke noe gammeldags syn på manns/kvinnearbeid.

Hadde du sagt det samme om jeg viste meg å egentlig være en dame?

Gjest mann i 30 - årene

Hm. Det som slår meg etter å ha lest innleggene hittil, er at hun ikke beundrer deg nok.

Akkurat slik som deg selv, du beundrer ikke deg selv nok. Du er arbeidsledig, og lediggang er roten til alt vondt!

Gjør noe!! Handlingslammede og late menn er usexy!

Du kan i det minste begynne på et eller annet kurs, eller begynne å bruke naturen til løping/gåing. Begynn på fotokurs. Gjør noe konstruktivt! Gjør noe du kan være stolt av, slik at din selvtillit blir bygget opp igjen.

"Ikke gjør meg kåt" når du tar på rumpen hennes betyr høyst sannsynlig at hun er mottakelig for sex, men at hun ikke tenner på deg - fordi du ikke gjør noe nyttig/konstruktivt i livet. Du må vise henne at du kan være handlekraftig og sterk.

Du må rett og slett ta litt mer ansvar, brett opp arma og vær Mann!

Ja, tror du har helt rett. Problemet er bare at psyken ikke er helt klar for det. Men det blir den nok.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...