Gå til innhold

Fantaserer ikke - er jeg unormal?

Anbefalte innlegg

Gjest - Foreløpig Anno Nym

Hei.

Jeg fantaserer aldri.

Men elsker og NYTER sex.

Jeg har nok med å føle og kjenne det som skjer der og da.

Min samboer elsker å fantasere, og noen ganger forteller han meg sin fantasi mens vi onanerer sammen.

Jeg syns det er flott å høre på, men det er liksom ikke det som tenner meg.

Er jeg unormal som ikke fantaserer?

PS. Det må nevnes at jeg ellers har en kreativ og aktiv hjerne..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127856-fantaserer-ikke-er-jeg-unormal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, jeg fantaserer da ikke så veldig hele tiden jeg heller, iallfall ikke om noe annet enn sex med partneren min...

Og da blir det mer realistisk fantasering tror jeg, eller mimring om tidligere seksuelle opplevelser i skog og mark eksempel...

Men å sitte og fantasere om hva man vil gjøre med kjæresten til kvelds er ikke så dumt da... kan også mailes til mottakeren.

Gjest Foreløpig Anno Nym

Jeg kan ikke se at det skulle være et problem, siden dy tydeligvis nyter sex.

Fantaserer du når du onanerer? Det er visst mer vanlig har jeg hørt.

Jeg fantaserer ikke når jeg onanerer heller.

Min partner forteller noen flotte historier, og han skulle nok ønske at også jeg gjorde det. Det er bare det at jeg klarer ikke å forestille meg noe - spesielt mens jeg gjør noe annet DEILIG. Hehe.

Er det noen her som har noen gode historier/fantasier og dele med seg? Så kan jeg virkelig overraske ham en dag...

Jeg fantaserer ikke når jeg onanerer heller.

Min partner forteller noen flotte historier, og han skulle nok ønske at også jeg gjorde det. Det er bare det at jeg klarer ikke å forestille meg noe - spesielt mens jeg gjør noe annet DEILIG. Hehe.

Er det noen her som har noen gode historier/fantasier og dele med seg? Så kan jeg virkelig overraske ham en dag...

Pussig. Har du ikke behov for å fantasere, eller lese, se film, når du onanerer alene heller?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...