Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som dere kanskje husker hadde jeg en SA etter forrige forsøk. SA kom samme dag som positiv blodprøve, og dermed også på samme dag som jeg skulle hatt mens hvis ting IKKE hadde festet seg, nemlig den 23. oktober. Denne måneden hadde jeg forventet at mensen skulle være forsinket, men det var den faktisk ikke. Ikke mer enn ca. 1 dag. Fikk mensen den 24. november. Det begynte å blø med en gang - ganske mye faktisk - noe som er unormalt for mine "menser". De starter oftest med brunaktig utflod. Jeg har blødd en del i to dager, men i dag var det plutselig stopp.

Er det ikke mer normalt at første mens etter et forsøk varer lenge? Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127869-f%C3%B8rste-mens-etter-ivf-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen, Filliokus!

Jeg hadde det også sånn før at mensblødningene startet med brunaktig utflod. Men etter IVF orsøkene, var det bare PANG! Blødde som en gris i nærmere fire, fem dager. Virker som du likevel blødde mye de to dagene du riktignok blødde mht det du forteller? Alt er sikkert helt normalt med deg og det er vel litt individuelt det der med lange menstruasjoner, og menstruasjoner som lar vente på seg noen ekstra dager etter IVF. Virker som kroppen din jo har tatt seg inn igjen rimelig kjapt. Kan jeg spørre om du bruker noe alternativ behandling? Det gjorde nemlig jeg for noen mndr siden og fikk mellomblødninger sannsynligvis av den grunn.Noe jeg aldri hadde hatt før.

Lykke til videre med deg!:o)

Hei igjen, Filliokus!

Jeg hadde det også sånn før at mensblødningene startet med brunaktig utflod. Men etter IVF orsøkene, var det bare PANG! Blødde som en gris i nærmere fire, fem dager. Virker som du likevel blødde mye de to dagene du riktignok blødde mht det du forteller? Alt er sikkert helt normalt med deg og det er vel litt individuelt det der med lange menstruasjoner, og menstruasjoner som lar vente på seg noen ekstra dager etter IVF. Virker som kroppen din jo har tatt seg inn igjen rimelig kjapt. Kan jeg spørre om du bruker noe alternativ behandling? Det gjorde nemlig jeg for noen mndr siden og fikk mellomblødninger sannsynligvis av den grunn.Noe jeg aldri hadde hatt før.

Lykke til videre med deg!:o)

Jepp, jeg har hatt 8-9 behandlinger hos fotsoneterapeut, og hun setter også øreakupunktur. Ingenting er bedre enn om det har hjulpet til å få kroppen raskt i gang igjen.

I dag kom det faktisk litt blod igjen, så alt er nok normalt. Det var bare så forskjellig fra de to første forsøkene mine - men det er jo 3 år siden.

Lykke til du også.

Jepp, jeg har hatt 8-9 behandlinger hos fotsoneterapeut, og hun setter også øreakupunktur. Ingenting er bedre enn om det har hjulpet til å få kroppen raskt i gang igjen.

I dag kom det faktisk litt blod igjen, så alt er nok normalt. Det var bare så forskjellig fra de to første forsøkene mine - men det er jo 3 år siden.

Lykke til du også.

Jupp, ja se ikke bort fra at den alternative behandlingen har hjulpet!! :o) Har nemlig kjempegod tro på både fotsone og akupunktur og kommer definitivt til å benytte det i fremtida. Når t.o.m gynekologen min (spesialist fra Sve,) sier han har tro på slikt, ja da.... Var hos han i går og han mente mine..... ehmmm ...mellomblødninger sannsynligvis bare var eggene som løsnet eller en festeblødning. Alt var fint og masse follikler uten at jeg er igang med prøverør eller lignende nå. Han skrøyt fælt, så så bra ut enda jeg er rundt de 30. Må jo ha hatt ei fordundrende eggløsning etter aku.visitter..! Syns jeg hadde "alle sympt".på graviditet denne mnd.(kanskje ønsketenkning..oh,well..)Med høy temp. som jeg ikke har hatt sia den ene gangen jeg definitivt var gravid,og hele regla med symptomer jeg kjente igjen...Men så kom Tante Rød på overtid med et BRAK....har ikke hatt sånne smerter på svært lenge! Så har definitivt troa på alternativ behandling. Mannen i huset er også i gang, han..hehe.

Tenkte bare jeg måttte si det, selv om dette ble UTROLIG langt da.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...