Gå til innhold

Utroskap

Anbefalte innlegg

Typen til en venninne av meg var utro mot henne. Min venninne sier at hun er saa glad i han at hun ikke klarer aa gaa ifra ham. I hennes hode er alt blitt bedre etter dette. og hun er visst sikkelig forelsket igjen...

Saken er den at jeg vet for sikkert at typen hennes har kontakt med denne jenta enda, baade via sms og telefon. Om de har planer om aa motes igjen vet jeg ikke noe om. Men det er litt rart at de har kontakt siden de ikke kjente hverandre foer de hoppet til koys sammen!

Jeg har aldri hatt noe godt forhold til denne typen hennes. Han er ett menneske som ikke innrommer feil og er saa sta at det halve kunne vaere nok. Og som kan irritere meg bare ved aa aapne kjeften..

Jeg sitter naa i USA med denne informasjoen. Hva skal jeg gjoere? Det blir for dumt at jeg her nede skal ringe hjem til Norge for aa fortelle dette. Men jeg blir jo ein utrolig daarlig venninne hvis jeg ikke gjoer noe med det!

Noen raad??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128000-utroskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv opplevd utroskap, som jeg oppdaget selv. Jeg valgte å fortsette.

Mitt råd: Du skal fortelle dette til din venninne om du er 1000% sikker på din sak. Hun fortjener å få vite det og få slasken sparket ut. Utroskap er en kreftsvulst som må bli skåret bort.

ok takk for det! men saken blir forverret av at jeg er saa langt bortre, kan ikke faa beviser da.. saa da gaar det paa tillit. Hvem hun stoler mest paa og hva hun vil se eller ikke....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128000-utroskap/#findComment-779689
Del på andre sider

Er det lenge til du skal hjem igjen da? Jeg personlig, syns kanskje du skal ligge litt lavt i terrenget siden du ikke kan være tilstede som den støtten hun kommer til å trenge ved et evt brudd. Hvertfall ikke fortelle det direkte det du tror du vet. Hvis hun vet at du vet om utroskapen til typen hennes, kan du kanskje heller stille kritiske spørsmål? Be henne stille kritiske spørsmål til seg selv og hennes valg, og hvis hun kommer frem til at hun vil "stand by her man" må vel det godtas... Hvertfall inntil videre.

Hvis du kjenner typen hennes, kan jo du spørre ham hva i huleste han driver med. Hvis du er så langt unna, hvordan vet du at de har kontakt forresten?

Det er aldri lett å være en venninne på sidelinjen. Har vært der. Min venninne vet at samboeren hennes "rota" med en annen. JEG vet at de gikk all the way. Han vet at jeg vet. Men slik jeg kjenner situasjonen (laaaang historie), kom jeg frem til min konklusjon at jeg lot det ligge. Jeg ga ham huden full på hennes vegne, han gråt og syntes jeg var streng og "fæl" og langt verre enn det hun ville vært. Men han hørte. Jeg var så forbanna. Dette er et år siden. Ting går bra. Ser at mitt valg var ok, men det var jo i dette tilfellet da. Ikke sikkert jeg ville gjort det samme i en annen situasjon med en annen venninne.... Det er så mye hvis og dersom og kanskje som spiller inn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128000-utroskap/#findComment-779712
Del på andre sider

Er det lenge til du skal hjem igjen da? Jeg personlig, syns kanskje du skal ligge litt lavt i terrenget siden du ikke kan være tilstede som den støtten hun kommer til å trenge ved et evt brudd. Hvertfall ikke fortelle det direkte det du tror du vet. Hvis hun vet at du vet om utroskapen til typen hennes, kan du kanskje heller stille kritiske spørsmål? Be henne stille kritiske spørsmål til seg selv og hennes valg, og hvis hun kommer frem til at hun vil "stand by her man" må vel det godtas... Hvertfall inntil videre.

Hvis du kjenner typen hennes, kan jo du spørre ham hva i huleste han driver med. Hvis du er så langt unna, hvordan vet du at de har kontakt forresten?

Det er aldri lett å være en venninne på sidelinjen. Har vært der. Min venninne vet at samboeren hennes "rota" med en annen. JEG vet at de gikk all the way. Han vet at jeg vet. Men slik jeg kjenner situasjonen (laaaang historie), kom jeg frem til min konklusjon at jeg lot det ligge. Jeg ga ham huden full på hennes vegne, han gråt og syntes jeg var streng og "fæl" og langt verre enn det hun ville vært. Men han hørte. Jeg var så forbanna. Dette er et år siden. Ting går bra. Ser at mitt valg var ok, men det var jo i dette tilfellet da. Ikke sikkert jeg ville gjort det samme i en annen situasjon med en annen venninne.... Det er så mye hvis og dersom og kanskje som spiller inn.

Takk for svar.. jeg foler at naar jeg er her nede, (kommer ikke hjem paa over ett halvt aar), ikke er min oppgave aa fortelle henne dette, men la henne finne det ut selv. Jeg er ikke paa talefot med typen, saa jeg kan ikke ringe til han.

Jeg har faatt vite dette via bestekompisen til typen... han bor heller ikke hjemme, og maa jo stotte kompisen..

nei blir gal av dette... skal faa henne til aa aapen oynene mer!!Men hun ser bare hva hun vil se...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128000-utroskap/#findComment-779731
Del på andre sider

Takk for svar.. jeg foler at naar jeg er her nede, (kommer ikke hjem paa over ett halvt aar), ikke er min oppgave aa fortelle henne dette, men la henne finne det ut selv. Jeg er ikke paa talefot med typen, saa jeg kan ikke ringe til han.

Jeg har faatt vite dette via bestekompisen til typen... han bor heller ikke hjemme, og maa jo stotte kompisen..

nei blir gal av dette... skal faa henne til aa aapen oynene mer!!Men hun ser bare hva hun vil se...

Selvfølgelig vil hun bare se det hun vil. Det er ikke moro for noen å åpne øynene når det du skal se og oppdage bare er ubehageligheter.

La henne ta sine valg. Det er dessverre ofte sånn livet læres. Husk at dersom det skal drives mot et brudd vil hun trenge gode venner rundt seg!

Kanskje vente til du kommer hjem hvis ikke hun har våknet innen den tid?

Hva gjør du forresten der borte? hvor er du? misunnelig. (jeg på deg altså)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128000-utroskap/#findComment-779769
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig vil hun bare se det hun vil. Det er ikke moro for noen å åpne øynene når det du skal se og oppdage bare er ubehageligheter.

La henne ta sine valg. Det er dessverre ofte sånn livet læres. Husk at dersom det skal drives mot et brudd vil hun trenge gode venner rundt seg!

Kanskje vente til du kommer hjem hvis ikke hun har våknet innen den tid?

Hva gjør du forresten der borte? hvor er du? misunnelig. (jeg på deg altså)

hehe.. jeg jobber som au pair! Trenger ikke aa vere missunnelig paa at jeg er det vertfall, vertfall ikke i denne familien.. Men ellers er det jo kjempe her borte:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128000-utroskap/#findComment-779897
Del på andre sider

hehe.. jeg jobber som au pair! Trenger ikke aa vere missunnelig paa at jeg er det vertfall, vertfall ikke i denne familien.. Men ellers er det jo kjempe her borte:-)

Hvor i statene er du da? Du er vel rimelig stappa med kalkun du nå? Eller sitter du bare her og taster? Nå er kl strax midnatt og jeg må tusle meg til sengs (PRØVE hvertfall.....)

Uheldig med familien? Æsj. Da skal ikke jeg fortelle om de to jeg gikk i klasse med. De hadde maksimal uttelling....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128000-utroskap/#findComment-779911
Del på andre sider

Hvor i statene er du da? Du er vel rimelig stappa med kalkun du nå? Eller sitter du bare her og taster? Nå er kl strax midnatt og jeg må tusle meg til sengs (PRØVE hvertfall.....)

Uheldig med familien? Æsj. Da skal ikke jeg fortelle om de to jeg gikk i klasse med. De hadde maksimal uttelling....

Er i Massachusetts, kaldt og godt! Familien kunne vert verre, men jeg har det jo saa kjekt naar jeg ikke er paa jobb at jeg ikke skal klage!

Idag har jeg bare hatt meg ett kalkunsandwich, siden familien er reist bort og jeg valgte aa ikke vere med. Har jeg fri saa har jeg fri!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128000-utroskap/#findComment-779958
Del på andre sider

Gjest aldri utro

Hvis hun vet om at han har vært utro og velger å fortsatt være sammen med ham, så er det hennes valg. Jeg valgte det samme selv da jeg fikk vite at min samboer hadde vært utro med en annen dame. Jeg stilte ham et ulitmatum, og han valgte meg. Han lovet å ikke treffe henne mer. Jeg var kjempemistenksom etter at han hadde fortalt henne at de ikke kunne treffes videre - var det sant eller ikke? Ville han lyve for meg igjen? Må innrømme at jeg benyttet sjansen til å sjekke mobilen hans en drøy uke etterpå. Det viste seg at de hadde hatt kontakt på sms. På anropslogg over sendte beskjeder lå to meldinger fra dagen før som var mer koselige enn det som er naturlig for personer som bare skal være venner. Jeg konfronterte ham med beskjedene, og gjorde det klinkende klart at nå var det slutt med oss to om ikke all kontakt med hun andre var over. Nå er det ingen kontakt mer faktisk... Så fremt han ikke har kjøpt ny mobil da... Vil man lure noen, så klarer man det.... Det vil vise seg. Hvis venninnen din velger å stole fullt og fast på kjæresten sin som sikkert har løyet for henne for å skjule sitt forhold til den andre, så er det hennes valg, selv om det er litt naivt å tro at all kontakt slutter umiddelbart. Du kan godt gi henne tips om hva du synes er lurt å gjøre. Hvis du var min venninne og visste at typen min fortsatt var utro med den andre damen, så ville jeg satt VELDIG stor pris på at du sa det til meg. Hvis du var sikker altså...Da ville jeg nok benyttet sjansen til å ta ham på fersken på en eller annen måte....Og så dumpe ham...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128000-utroskap/#findComment-780054
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...