Gå til innhold

Hvor mye spruter det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

12

• jacob

8

• Frk Smilla

6

• gyrken

5

Mest aktive i denne tråden

..og det er dessuten ikke best å sprute mest.. :-)

Nei men lengst derimot...:)

Men du må jo innrømme at det er en fin opplevelse og kjenne at det kommer noe når dere er igang?

Selv er jeg ihvertfall overbevisst om at jeg, dersom jeg var ett hunnkjønn, hadde foretrukket at typen spunka med stil... altså mye....

Men du må jo innrømme at det er en fin opplevelse og kjenne at det kommer noe når dere er igang?

Selv er jeg ihvertfall overbevisst om at jeg, dersom jeg var ett hunnkjønn, hadde foretrukket at typen spunka med stil... altså mye....

Det er deilig å kjenne varmen til den man er glad i strømme inn i seg.(klisseberte nå ?)

Hvor mye det dreier seg om har jeg aldri målt, men jeg ville vel tippe en drøy spiseskje

;-)

Dvs. hvis det er snakk om sprengte baller. Ellers varierer det nok en god del.

Annonse

Det er deilig å kjenne varmen til den man er glad i strømme inn i seg.(klisseberte nå ?)

Hvor mye det dreier seg om har jeg aldri målt, men jeg ville vel tippe en drøy spiseskje

;-)

Dvs. hvis det er snakk om sprengte baller. Ellers varierer det nok en god del.

Da er vel vi alle enige om at det varierer fra gang til gang, at det ofte kan være mer enn en teskje, at du er en "klissebærte", samt at det er betryggende å vite at du aldri har gjort noe så unormalt og målt mengden som kommer ut :)

Tror forresten ett bedre mål enn en skje vil være å si "en munnfull" eller noe sånt...

:)

Ikke minst heller?

Personlig synes jeg sæden har en slags symbolsk verdi - et bevis på hans orgasme eller noe i den dur. Men angående mengdene, så synes jeg det er helt glimrende om det ikke kommer så mye. SÅ veldig godt er det tross alt ikke, selv om man tar en høflig svelg innimellom.. ;-)

Rimelig overbevist om at det her blitt slettet snart nå...

Webbis sin sexuallitet har trossalt ikke vært et emne her tidligere så vidt jeg har sett....

Tror webmaster er et hankjønn...han er ihvertfall oppført som lege på seksualitet.

:)jaja Jacob.......hehe

Jeg tror kanskje du overvurderer sædens betydning for oss jenter en smule..? Nå vet jeg egentlig fint lite om hva andre jenter tenker om saken, men jeg har ihvertfall aldri _hørt_ noen som fremhever sæd som spesielt opphissende. Tvert imot har jeg hørt fra et par stykker at det er en av de få store fordelene med kondom, at man slipper alt klinet etterpå. Selv plager ikke "klinet" meg, men jeg er ganske likegyldig innstilt til hele spruten. Men det er farlige greier da..

Hilsen gravid, igjen..

Jeg tror kanskje du overvurderer sædens betydning for oss jenter en smule..? Nå vet jeg egentlig fint lite om hva andre jenter tenker om saken, men jeg har ihvertfall aldri _hørt_ noen som fremhever sæd som spesielt opphissende. Tvert imot har jeg hørt fra et par stykker at det er en av de få store fordelene med kondom, at man slipper alt klinet etterpå. Selv plager ikke "klinet" meg, men jeg er ganske likegyldig innstilt til hele spruten. Men det er farlige greier da..

Hilsen gravid, igjen..

Hehe jeg vet, jeg bare overdriver litt her..

Gravid igjen??? Har du allerede rekki og dytta ut nummer to og er nå på god vei med nummer tre?

Det sier isåfall mye om kvaliteten på spunken til typen din....

Hehe jeg vet, jeg bare overdriver litt her..

Gravid igjen??? Har du allerede rekki og dytta ut nummer to og er nå på god vei med nummer tre?

Det sier isåfall mye om kvaliteten på spunken til typen din....

*flire* Nei, riktig så ille er det ikke. Nå om dagen nyter jeg å slippe å være redd for å bli gravid, det er jo som kjent en av fordelene med å allerede være det! ;-)

Annonse

*flire* Nei, riktig så ille er det ikke. Nå om dagen nyter jeg å slippe å være redd for å bli gravid, det er jo som kjent en av fordelene med å allerede være det! ;-)

Først Idar og så kommer lilletulla di. Vent å se, du er så absolutt jentegravid, fyser og er utolmodig, smågretten og alt irriterer deg.

He, he, stemmer det eller?

Først Idar og så kommer lilletulla di. Vent å se, du er så absolutt jentegravid, fyser og er utolmodig, smågretten og alt irriterer deg.

He, he, stemmer det eller?

Tja.. kanskje det. :-) Men jeg er litt forvirret med hensyn til hva som skyldes røykekutten og hva som skyldes svangerskapet. Jeg mener, gretten, irritabel og alt det der er jeg, men det ville jeg sannsynligvis vært om jeg hadde stumpet røyken uten å være gravid også..?

Men det hadde vært hyggelig med ei lita jente også. :-)

Tja.. kanskje det. :-) Men jeg er litt forvirret med hensyn til hva som skyldes røykekutten og hva som skyldes svangerskapet. Jeg mener, gretten, irritabel og alt det der er jeg, men det ville jeg sannsynligvis vært om jeg hadde stumpet røyken uten å være gravid også..?

Men det hadde vært hyggelig med ei lita jente også. :-)

Vi får vente å se da, jeg skal iallefall følge med denne gangen også :-)

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Korrelasjonen mellom mengde og fruktbarhet er ikke smasvarende!

En viss sammenheng er det nok, men det viktigste er antallet sædceller pr. ml. sæd, og hvordan cellene ser ut, om de virker aktive, vitale, om det er mange misdannende blant dem osv. Det er et samlet mikroskopisk og biokjemisk bilde som er avgjørende, ikke bare mengden sæd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...