Gå til innhold

Hvor mye spruter det?

Anbefalte innlegg

Hmmm.... jeg tippet altså ganske bra!!

Tenk deg at du tar ei måleskje fra apoteket. Den rommer 5ml.

Bare hypotetisk altså, men hvis du koser med gubben når du har mensen og det spruter andre steder f.eks magen. Kan du ikke da skrape opp mer enn ei slik skje?

Er gubben min unormalt sprutende eller?

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

12

• jacob

8

• Frk Smilla

6

• gyrken

5

Mest aktive i denne tråden

Bare hypotetisk altså, men hvis du koser med gubben når du har mensen og det spruter andre steder f.eks magen. Kan du ikke da skrape opp mer enn ei slik skje?

Ja, tror det.

Good for you! ;-)

Uerfarne meg må grave litt igjen...

Hva hadde mensen med dette å gjøre??? Han kan da fint spunke inne i deg selv om du har mensen?

:)

En viss sammenheng er det nok, men det viktigste er antallet sædceller pr. ml. sæd, og hvordan cellene ser ut, om de virker aktive, vitale, om det er mange misdannende blant dem osv. Det er et samlet mikroskopisk og biokjemisk bilde som er avgjørende, ikke bare mengden sæd.

Du sa det jeg prøvde å si!

mvh

Annonse

Det kan være mye, og det kan være lite...

Med meg så varierer det ihvertfall veldig.. Har jeg hatt sex over lengre tid uten utløsning, samt at det er lenge siden forrige utløsning, kommer det ofte svært mye....

Men nå må det sies at det er trøkk i meg!

Hvis du ikke liker det kan du jo dra på han en kondom, men litt spunk er da ikke noe å være redd for, og du kan jo ha tørkerullen klar....

Hvorfor skryter du sånn av at "det er trøkk i deg"?

Det er bare dumt, spør du meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...