Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

-smiler- suggestion har jo allerede sitert meg på dette da men...

for å komme samtidig må man jobbe litt, kjenne hverandre godt, og helst ikke "prøve på det"... skjer det så er det gøy, går det ikke så er det ingen krise.

Det er enklest om hun koser med klitoris og dermed kontrollerer sin egen orgasme. Han støter inn og ut av henne og kontrollerer dermed sin orgasme. Om begge klarer å lese hverandre, holde litt igjen, øke tempoet, bli tent av at den andre nærmer seg målet, vente litt... så går det. Ofte lønner det seg at kvinnen kommer bittelitt før mannen, for hennes orgasme varer ofte lenger, og når mannens orgasme er over så kan det faktisk gjøre litt vondt å ha den inni henne mens hun fortsatt har sammentrekninger...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128037-orgasme/#findComment-780389
Del på andre sider

Annonse

-smiler- suggestion har jo allerede sitert meg på dette da men...

for å komme samtidig må man jobbe litt, kjenne hverandre godt, og helst ikke "prøve på det"... skjer det så er det gøy, går det ikke så er det ingen krise.

Det er enklest om hun koser med klitoris og dermed kontrollerer sin egen orgasme. Han støter inn og ut av henne og kontrollerer dermed sin orgasme. Om begge klarer å lese hverandre, holde litt igjen, øke tempoet, bli tent av at den andre nærmer seg målet, vente litt... så går det. Ofte lønner det seg at kvinnen kommer bittelitt før mannen, for hennes orgasme varer ofte lenger, og når mannens orgasme er over så kan det faktisk gjøre litt vondt å ha den inni henne mens hun fortsatt har sammentrekninger...

Vondt å ha han inne i deg når du har sammentrekninger? Jeg syns det er superskuff hvis han tar den ut før orgasmen er ferdig jeg...:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128037-orgasme/#findComment-783363
Del på andre sider

Vondt å ha han inne i deg når du har sammentrekninger? Jeg syns det er superskuff hvis han tar den ut før orgasmen er ferdig jeg...:-)

vondt for HAM å være inni jenta om han har fått utløsning og er øm, og jenta får orgasme og sammentrekninger.(den holder seg jo ofte stiv litt etter utløsning også, men da er den veldig følsom)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128037-orgasme/#findComment-784370
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...