bam1365380609 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hei! Jeg har nå gått på Wild Yam noen måneder etter tips fra betjening i helsekost-butikken. Fikk beskjed om å doble dosen, altså ta 4 kaplser 2x daglig. Fikk ingen beskjed om at dette bare skulle tas i 2. periode. Er dette skaldelig? Bør jeg slutte med en gang ? Har jo allerede brukt nesten 600kr på disse kaplsene bare på 1.5 mnd. Sløser jeg bare bort pengene mine? Jeg har også drukket litervis med salviete da dette er blitt sagt å være bra. Er dette bare tull eller er det flere som har prøvd dette og har gode erfaringer med dette? Ev. noen som har noen andre gode kjerringråd? Blir takknemlig for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128054-wild-yam-og-salviete/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mgst Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hei ) WOW! Det var da virkelig høye doser med Wild Yam som skulle inntas! Var jeg deg ville jeg iallefall oppsøke en homøopat e.l for å sjekke ut om dette er bra for deg! W.Y er utrolig sterke saker da...dersom du skal ta dette for å øke kroppens produksjon av progesteron og evt øke sjansen for å bli gravid,må du ikke finne på å ta dette produktet FØR eggløsningen er et faktum.(Ellers funker det motsatt, dvs omtrent som prevensjon og kan "ødelegge" eggløsningen) Wild Yam skal nemlig tas etter eggløsningen og evt frem til menstruasjon. Mener å ha hørt at det ikke skal tas dersom graviditet er konstatert. Var jeg deg ville jeg sjekket litt rundt det så du ikke ender opp med å gjøre motsatt av hva hensikten var med å ta dette produktet...samtidig som dama i helsekostbutikken tjener gryn på deg! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128054-wild-yam-og-salviete/#findComment-779933 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hanne thomassen Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hei ) WOW! Det var da virkelig høye doser med Wild Yam som skulle inntas! Var jeg deg ville jeg iallefall oppsøke en homøopat e.l for å sjekke ut om dette er bra for deg! W.Y er utrolig sterke saker da...dersom du skal ta dette for å øke kroppens produksjon av progesteron og evt øke sjansen for å bli gravid,må du ikke finne på å ta dette produktet FØR eggløsningen er et faktum.(Ellers funker det motsatt, dvs omtrent som prevensjon og kan "ødelegge" eggløsningen) Wild Yam skal nemlig tas etter eggløsningen og evt frem til menstruasjon. Mener å ha hørt at det ikke skal tas dersom graviditet er konstatert. Var jeg deg ville jeg sjekket litt rundt det så du ikke ender opp med å gjøre motsatt av hva hensikten var med å ta dette produktet...samtidig som dama i helsekostbutikken tjener gryn på deg! Lykke til! Må bare få lov til å bekrefte det mgst skriver... Dette er tøffe saker og skal ikke brukes uten anbefaling av homeopat eller annen veiledning!! Trenger du dette middelet så er bra, gjør du ikke så kan det skade mer enn det gavner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128054-wild-yam-og-salviete/#findComment-780053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.