Gå til innhold

Wild Yam og salviete?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå gått på Wild Yam noen måneder etter tips fra betjening i helsekost-butikken.

Fikk beskjed om å doble dosen, altså ta 4 kaplser 2x daglig. Fikk ingen beskjed om at dette bare skulle tas i 2. periode. Er dette skaldelig?

Bør jeg slutte med en gang ?

Har jo allerede brukt nesten 600kr på disse kaplsene bare på 1.5 mnd. Sløser jeg bare bort pengene mine?

Jeg har også drukket litervis med salviete da dette er blitt sagt å være bra. Er dette bare tull eller er det flere som har prøvd dette og har gode erfaringer med dette?

Ev. noen som har noen andre gode kjerringråd?

Blir takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128054-wild-yam-og-salviete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :o)

WOW! Det var da virkelig høye doser med Wild Yam som skulle inntas! Var jeg deg ville jeg iallefall oppsøke en homøopat e.l for å sjekke ut om dette er bra for deg! W.Y er utrolig sterke saker da...dersom du skal ta dette for å øke kroppens produksjon av progesteron og evt øke sjansen for å bli gravid,må du ikke finne på å ta dette produktet FØR eggløsningen er

et faktum.(Ellers funker det motsatt, dvs omtrent som prevensjon og kan "ødelegge" eggløsningen) Wild Yam skal nemlig tas etter eggløsningen og evt frem til menstruasjon. Mener å ha hørt at det ikke skal tas dersom graviditet er konstatert. Var jeg deg ville jeg sjekket litt rundt det så du ikke ender opp med å gjøre motsatt av hva hensikten var med å ta dette produktet...samtidig som dama i helsekostbutikken tjener gryn på deg!

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128054-wild-yam-og-salviete/#findComment-779933
Del på andre sider

Gjest hanne thomassen

Hei :o)

WOW! Det var da virkelig høye doser med Wild Yam som skulle inntas! Var jeg deg ville jeg iallefall oppsøke en homøopat e.l for å sjekke ut om dette er bra for deg! W.Y er utrolig sterke saker da...dersom du skal ta dette for å øke kroppens produksjon av progesteron og evt øke sjansen for å bli gravid,må du ikke finne på å ta dette produktet FØR eggløsningen er

et faktum.(Ellers funker det motsatt, dvs omtrent som prevensjon og kan "ødelegge" eggløsningen) Wild Yam skal nemlig tas etter eggløsningen og evt frem til menstruasjon. Mener å ha hørt at det ikke skal tas dersom graviditet er konstatert. Var jeg deg ville jeg sjekket litt rundt det så du ikke ender opp med å gjøre motsatt av hva hensikten var med å ta dette produktet...samtidig som dama i helsekostbutikken tjener gryn på deg!

Lykke til!

Må bare få lov til å bekrefte det mgst skriver...

Dette er tøffe saker og skal ikke brukes uten anbefaling av homeopat eller annen veiledning!! Trenger du dette middelet så er bra, gjør du ikke så kan det skade mer enn det gavner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128054-wild-yam-og-salviete/#findComment-780053
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...