Gå til innhold

Tiss inne jentens vagine..farlig?

Anbefalte innlegg

kjæresten min har lyst til at jeg skal tisse inne i henne, det jeg lurer på er om det er farlig og kan gi henne noen sykdommer. noen som har erfaring. jeg vet det er mange som tar det i munnen og analt men har ikke hørt om at noen tar det vaginalt,,,vet det høres rat ut men kan noen hjelpe meg om de har noe erfaringer eller vet noe?

takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128150-tiss-inne-jentens-vaginefarlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke skjønne at det skal være farlig. Er ikke urin sterilt?

Men dette vet jeg egentlig ikke:)

Vel, sterilt og sterilt, fru Blom. Ens egen urin er ufarlig for en selv, men andres urin kan inneholde bakterier man ikke bør få overført. Hvor alvorlig dette evt. er vet jeg ikke.

"....................."

Annonse

Vel, sterilt og sterilt, fru Blom. Ens egen urin er ufarlig for en selv, men andres urin kan inneholde bakterier man ikke bør få overført. Hvor alvorlig dette evt. er vet jeg ikke.

"....................."

Hmmm, ja det har du jo rett i.Man bør holde kroppsvæskene for seg selv! *sånn*

Gjest Socceros

Usj, jeg skulle holdt kjeft skjønner jeg for å unngå at sånne som deg trekker slutninger;-)

Du får nok ringe fastlegen din og spørre om det er farlig å tisse inne i jentene.

Dessuten anbefaler jeg at du og dama di går 6 mnd i terapi hos en psykolog ellerno...

Herregud....

Gjest Barbara international

Kan du ikke gå på dass da, slik som folk vanligvis gjør?

...eller er det kanskje slik at hun ligner en dass, og at du derfor føler at det er naturlig å bruke henne som en?

Eh, og så var det det med å ha respekt for andre menneskers seksualitet og sånn, dah.

Du får nok ringe fastlegen din og spørre om det er farlig å tisse inne i jentene.

Dessuten anbefaler jeg at du og dama di går 6 mnd i terapi hos en psykolog ellerno...

Herregud....

Jasså; fastlegemannen er tilbake? La nå folk holde på med sitt og hold dine (sikkert velmente) råd for deg selv. Er det noen vits å svare når det du kommer med kun er sure oppgulp?

Hvis jeg og samboerske vil ha wetsex har vi det uavhengig av hva du måtte mene om det.

Annonse

Jasså; fastlegemannen er tilbake? La nå folk holde på med sitt og hold dine (sikkert velmente) råd for deg selv. Er det noen vits å svare når det du kommer med kun er sure oppgulp?

Hvis jeg og samboerske vil ha wetsex har vi det uavhengig av hva du måtte mene om det.

Helt enig.. ens seksualvaner er ens egne... Ikke kom med respektløse kommentarer til andres seksliv.

"....................."

Feil. Det inneholder ikke bakterier i urin, faktisk så er det "bra" å urinere på hud- sår (ikke det at jeg vil gjøre det, blæææh, bedre med salver).

Så et prog. på tv om kjærringråd..

Feil. Det inneholder ikke bakterier i urin, faktisk så er det "bra" å urinere på hud- sår (ikke det at jeg vil gjøre det, blæææh, bedre med salver).

Så et prog. på tv om kjærringråd..

Din egen urin, ja. Men andres urin er ikke det samme.

"..................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...