Gå til innhold

Skal det gjøre så vondt?

Anbefalte innlegg

hei!

jeg og kjæresten min hadde sex for første gang igår kveld, for mitt vedkommende den første gangen noensinne. jeg hadde ikke store forventingene på forhånd, men at det skulle gjære SÅ vondt hadde jeg ikkke anelse om! Jeg begynte faktisk og gråte, så vondt gjorde det.... Kjæresten min fik kjempedårlig samvittighet etterpå over at han hadde gjort meg vondt.. Og det er faktidk vondt enda! er dette normalt? håper jeg vil nyte det med tid og stunder, man hører så mye fint om sex;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128323-skal-det-gj%C3%B8re-s%C3%A5-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jernkvinnen

ja det er dødsvondt. har prøvd å hatt sameleie to ganger og det var like jævla vondt begge gangene. skal ALDRI mer forsøke å ha samleie.

Skal du ALDRI mer forsøke å ha samleie? Tipper du endrer mening med tiden. Hvor gamle er dere, auuuuu og zuuul?

Gjest klarferdigstrekk

En her sier at det settes i gang flere prosesser fysiologisk og skjeden utvider seg langsomt av seg selv på et slikt signal som strekk er. Du kan strekke litt selv også, så går det raskere.

Guttas forhud har samme evne og har samme type nerver på innsiden.

Sene i livet må du begynne å trene for å få den mindre igjen, men den tid den sorg.

Annonse

Jeg hadde tenkt å si at du burde vente med å ha sex til du ble voksen og moden nok og bla bla, men hvis du er 21 skal jeg droppe det.

Er du opphisset og våt når han prøver å trenge inn i deg? Dette er ganske viktig.

Unge jenter skal ha *veldig lyst* til å ha samleie når det er/blir aktuelt. Ikke fordi en masete gutt/mann absolutt vil.. eller fordi jenta føler at hun må "fordi alle andre har gjort det". Det er også lurt å ha sex med seg selv først.. men det er jo dessverre tabu for mange jenter/kvinner..selv i år 2003.

Det varierer fra person til person om det gjør vondt eller ikke.Da jeg hadde sex med kjæresten min for første gang, gjorde det kjempe vondt. Jeg hadde veldig lyst, men var nok litt nervøs, og siden vi begge var temmelig uerfarne, var skjeden min ganske tørr. Det gjorde veldig vondt, jeg blødde litt og hadde vondt i en dag eller to. Det gjorde litt mindre vondt neste gang, og etter hvert har han blitt flinkere og jeg mer avslappet, så nå er det bare godt, ikke vondt i det hele tatt :)

Gjest Guddrun

Unge jenter skal ha *veldig lyst* til å ha samleie når det er/blir aktuelt. Ikke fordi en masete gutt/mann absolutt vil.. eller fordi jenta føler at hun må "fordi alle andre har gjort det". Det er også lurt å ha sex med seg selv først.. men det er jo dessverre tabu for mange jenter/kvinner..selv i år 2003.

sex blir bare bedre å bedre for hver gang!

Det er bare å prøve videre:)

Hvor mye sex hadde dere hatt før samleie?

Og hvor mye har du "eksprimentert" med din egen kropp og seksualliv før dere prøvde samleie?

Tror dette har veldig mye å si. Både at du blir kjent med deg selv, onanerer, vet hva som er godt, hva som gjør deg våt, hva som gir deg orgasme.

Og at du så lar ham "eksprimentere" med deg, og du med ham, med fingre, lepper, kyss, hender, tunge... gir hverandre orgasme, får hverandre til å bli kåte og slappe av...

Og så vil etter en stund samleie bli godt. Kanskje er annen sex mye bedre enn samleie en lang tid, men så blir samleie bedre og bedre for hver gang... så sant du får noe ut av det du også da, og ikke bare har samleie for hans skyld.

Ranya1365380605

Første gang jeg hadde sex, gjorde det kjempe vondt. Jeg blødde litt etterpå, og det gjorde vondt dagen etter også. Det tok lang tid før jeg hadde sex igjen neste gang, men da gjorde det ikke det minste vondt! Det var bare den første gangen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...