x-woman Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 hei, lenge siden jeg har vært her inne nå. Må si at det er deilig å tenke på noe annet enn baby. Likevel er det noe som skurrer bakerst i hodet likevel. Noen dager er tyngre enn andre. Det som jeg synes er værst, det er ventetiden mellom forsøkene. Når man holder på med et forsøk så er alt så spennende og da går tankene og ikke minst håpet bort i det. Men før det er det til tider så tungt. Spørsmål som hvorfor oss, kommer veldig fort opp, og jeg må si at etter at vi ble barnløse så har tankene mine rundt " hensikten med livet " begynt å surre mye. Jeg har merket at jeg er blitt mer ydmyk og reflektert. Vel, hvordan har dere det der ute. Hva føler du i dag? Jeg savner litt snakk om følelser her på forumet i det siste, derfor har jeg lyst å starte en link her..... Ha en fin fin " barnløs" uke 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128339-hei-p%C3%A5-dere-hvordan-g%C3%A5r-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tavira Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hei på deg, og "takk for sist" (vi hadde forsøk samtidig i august). Jeg begynte på vårt 2. forsøk i begynnelsen av november, og skulle etter planen ha begynt på sprøyter et par uker etter det. Men mensen kom liksom aldri - og vet du hvorfor? Jeg var gravid!! Vi hadde fått det til på egen hånd!! Men lykken ble kortvarig, for det viste seg at det var utenfor livmor. Men heldigvis så endte det opp i en spontanabort, og jeg slapp inngrep. Fryktelig leit, men også litt positivt - for nå vet vi at vi kan få det til av oss selv. Så vi gir oss ikke - selv om verden kan føles ganske urettferdig til tider! Spørsmålet er om vi skal satse på et nytt prøverørsforsøk i januar eller om vi skal satse på å fikse det på egen hånd igjen? Det kan jo ta tid da... Når skal du i gang igjen? Klems fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128339-hei-p%C3%A5-dere-hvordan-g%C3%A5r-det/#findComment-782591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
x-woman Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Hei på deg, og "takk for sist" (vi hadde forsøk samtidig i august). Jeg begynte på vårt 2. forsøk i begynnelsen av november, og skulle etter planen ha begynt på sprøyter et par uker etter det. Men mensen kom liksom aldri - og vet du hvorfor? Jeg var gravid!! Vi hadde fått det til på egen hånd!! Men lykken ble kortvarig, for det viste seg at det var utenfor livmor. Men heldigvis så endte det opp i en spontanabort, og jeg slapp inngrep. Fryktelig leit, men også litt positivt - for nå vet vi at vi kan få det til av oss selv. Så vi gir oss ikke - selv om verden kan føles ganske urettferdig til tider! Spørsmålet er om vi skal satse på et nytt prøverørsforsøk i januar eller om vi skal satse på å fikse det på egen hånd igjen? Det kan jo ta tid da... Når skal du i gang igjen? Klems fra Hei! Hva skal jeg si først : gratulerer eller beklager. Begge deler passer vel inn! Så flott at dere ble gravid på egehånd selv om det ikke endte bra. Dere vet at nå kan det gå uten ivf også! Sjansen vil nok også sikkert bli større ved IVF. Var dette deres første IVF ? Hvis dere har flere ganger tilgode så tror jeg at jeg hadde forsøkt. Vel ihvertfall så lenge du ikke blir veldig dårlig av alle hormonene. Jeg skal til i januar , så det ser jeg fram til. Det var jo ikke mange av oss som lyktes i august såvidt jeg husker. Så jeg håper at vi har litt mer hell nå. Jeg skal til i Bergen, hvor skal du? Har legene kommentert gravidietetn din og gitt deg råd ang. ivf ? Sikkert lurt å høre med dem. Lykke til uansett hva du bestemmer deg for. Ingenting er så bra som at en barnløs blir gravid her på forumet. Stå på! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128339-hei-p%C3%A5-dere-hvordan-g%C3%A5r-det/#findComment-782830 Del på andre sider Flere delingsvalg…
67 modell Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hei! Jeg fikk mensen i forrige uke,etter IVF forsøk #1.Begynte å jobbe med en gang igjen.Har ikke fått noen reaksjon ennå,på at det ikke gikk bra!Men jeg har mye hodepinne,og er trøtt.Kroppen har vel gjennomgått mye p.g.av hormonene.Skal starte med forsøk #2 i des.Vil ikke vente lenger.Det er ikke noe hyggelig å vente.Det går så tregt,kan jeg ikke bli gravid snart?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128339-hei-p%C3%A5-dere-hvordan-g%C3%A5r-det/#findComment-782859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tavira Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hei! Hva skal jeg si først : gratulerer eller beklager. Begge deler passer vel inn! Så flott at dere ble gravid på egehånd selv om det ikke endte bra. Dere vet at nå kan det gå uten ivf også! Sjansen vil nok også sikkert bli større ved IVF. Var dette deres første IVF ? Hvis dere har flere ganger tilgode så tror jeg at jeg hadde forsøkt. Vel ihvertfall så lenge du ikke blir veldig dårlig av alle hormonene. Jeg skal til i januar , så det ser jeg fram til. Det var jo ikke mange av oss som lyktes i august såvidt jeg husker. Så jeg håper at vi har litt mer hell nå. Jeg skal til i Bergen, hvor skal du? Har legene kommentert gravidietetn din og gitt deg råd ang. ivf ? Sikkert lurt å høre med dem. Lykke til uansett hva du bestemmer deg for. Ingenting er så bra som at en barnløs blir gravid her på forumet. Stå på! Hei igjen! Legene har faktisk anbefalt oss å forsøke IVF i januar. For det er jo en sjangs for at det befruktede egget kan sette seg fast igjen, og det vil vi jo ikke ha noe av! Har fremdeles 2 forsøk igjen, siden forsøk nr. 2 måtte avbrytes i sprayperioden. Første gang (i august) så tålte jeg ihvertfall medisinene veldig godt, så vi får satse på at det går like bra denne gangen. Vi tar forresten forsøk ved Volvat i Oslo. Masse lykke til :-) Vi får holde kontakten her inne! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128339-hei-p%C3%A5-dere-hvordan-g%C3%A5r-det/#findComment-783263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
riche Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hei! Jeg fikk mensen i forrige uke,etter IVF forsøk #1.Begynte å jobbe med en gang igjen.Har ikke fått noen reaksjon ennå,på at det ikke gikk bra!Men jeg har mye hodepinne,og er trøtt.Kroppen har vel gjennomgått mye p.g.av hormonene.Skal starte med forsøk #2 i des.Vil ikke vente lenger.Det er ikke noe hyggelig å vente.Det går så tregt,kan jeg ikke bli gravid snart?? Hei, jeg for min del hadde mitt førtst forsøk nå. Var på Ullevål om søndagen og satt inn to egg. Alt har etter planen gått veldig bra. Jeg hadde ikke noen problemer med nesesprayen, ingen bivirkninger - alt var som normalt. Det samme var det med sprøytene. Jeg har skrekken for sprøyter, men å sette disse selv gikk veldig bra. Ingen bivirkninger her heller. Har liksom hele tiden sagt til meg selv at jeg ikke skal reagere. Og hvis noen har vært underveis, har jeg bare feid dette vekk og tenkt på noe annet. Dette har funket veldig bra for meg. Men så var det innsettingen av eggene. Nå har jeg gått i to dager å vært kvalm. Dette er sikkert bare en reaksjon på alt. Kroppen er vel litt sliten av alt jeg har proppet den full med. Men nå er jeg i full jobb igjen etter en uke med infulensa. Så nå krysser vi det som er å krysse for å se hvordan dette går. Jeg ønsker alle som ikke har kommet så langt som meg, og alle dere andre lykke til Klem !!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128339-hei-p%C3%A5-dere-hvordan-g%C3%A5r-det/#findComment-783566 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.