Gå til innhold

Seriorgasme, multiorgasme osv.. hva er hva?

Anbefalte innlegg

Gjest guddrunn

Hvordan "definerer" man en serieorgasme? Er det flere orgasmer etter hverandre, i puljer liksom, en lang, eller hva?

Har skjønt at en del jenter kaller det eks 7 orgasmer om de har 7 sammentrekninger, men det er jo innen samme orgasme..

Kan noen forklare meg please?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128402-seriorgasme-multiorgasme-osv-hva-er-hva/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man har 7 sammentrekninger etter hverandre, ville jeg ikke kalle det 7 orgasmer, men 1 orgasme. En ograsme består gjerne av flere enn en sammentrekning.

Neida, det er 7 forskjellige orgasmer.

"Nngh!*skjelve*....Nngh!*skjelve*....Nngh!*skjelve*....Nngh!*skjelve*....Nngh!*skjelve*....Nngh!*skjelve*....Nngh!*skjelve*...."

Verdensrekord: 7 orgasmer i løpet av 7 minutter :-)

"................."

En orgasme kan ha en sammentrekning eller hundre sammentrekninger, satt på spissen. Noen ganger varer orgasmen ett sekund, noen ganger flere minutter. Fortsatt er det kun EN orgasme.

Multiorgasme er når orgasmen er ferdig, du har nådd toppen og nådd bunnen igjen... og SÅ, mirakuløst, idet du fortsetter å kose litt enda du er ferdig og ikke kjenner noenting nesten, så merker du at du er på vei oppover igjen, du blir kåt, og klar for en ny orgasme, og det bygger seg opp, og du får en til, gjerne kraftigere enn den første!

Om man klarer å gjenta denne bølgesurfingen enda en gang eller enda en gang til etter det, så må det kalles serieorgasmer...

Og jeg tror kanskje ikke dette er fryktelig vanlig, men kanskje mulig å trene opp. Stort sett får man vel EN orgasme, og så kanskje EN til om man holder på en stund til...

Gjest utrolig

En orgasme kan ha en sammentrekning eller hundre sammentrekninger, satt på spissen. Noen ganger varer orgasmen ett sekund, noen ganger flere minutter. Fortsatt er det kun EN orgasme.

Multiorgasme er når orgasmen er ferdig, du har nådd toppen og nådd bunnen igjen... og SÅ, mirakuløst, idet du fortsetter å kose litt enda du er ferdig og ikke kjenner noenting nesten, så merker du at du er på vei oppover igjen, du blir kåt, og klar for en ny orgasme, og det bygger seg opp, og du får en til, gjerne kraftigere enn den første!

Om man klarer å gjenta denne bølgesurfingen enda en gang eller enda en gang til etter det, så må det kalles serieorgasmer...

Og jeg tror kanskje ikke dette er fryktelig vanlig, men kanskje mulig å trene opp. Stort sett får man vel EN orgasme, og så kanskje EN til om man holder på en stund til...

En orgasme som varer i flere minutter? Det tror jeg ikke noe på, høres for godt ut til å være sant.

En orgasme som varer i flere minutter? Det tror jeg ikke noe på, høres for godt ut til å være sant.

som sagt, muligens bittelitt satt på spissen... føles som mange minutter iallfall, men jeg tar jo ikke akkurat tiden... og så snakker jeg jo ikke bare for meg selv, så da var det greit å overdrive litt for å vise poenget.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...