Gå til innhold

Ting man ikke gjør foran kjæresten?

Anbefalte innlegg

Hei Molli. Er enig i at det blir kunstig og rart å late som man ikke er mennsesker med luft i magen og lignende. men det går da en grense et sted?

Hender jeg slipper en liten fis ejg og foran han, synes ikke det er flaut eller katastrofe. Men han promper høyere enn jeg snakker når ejg snakker høyt, og de er lange og skikkelig ekle. En fjert og en bombe er det forskjell på.

Han fiser kanskje 30 ganger om dagen, og det er etter vi har kommet hjem fra jobb og på natta. Ikke deilig når han fiser under dyna vi begge ligger under. Han fiser til og med rett etter sex. Det går da an å holde seg litt?

Tåler en fis og en rap. Men i det siste har han tatt helt av! Synes rett og slett han er ekkel.

I går for eksempel lå jeg i armkroken hans på sofaen. Så begynte han å grave seg i nesa, dro ut buse etter buse. Så knipser han de på gulvet! Og så skal han stryke meg i håret etterpå. Å nei du. Kom meg fort vekk fra han da. Sånt er vel ikke normalt? Synes ikke jeg er prippen her.

Jeg synes han høres morsom ut! Kan han fise på kommando også? Kanskje han kan ta seg bijobb som sirkusartist!

Fortsetter under...

Hei Molli. Er enig i at det blir kunstig og rart å late som man ikke er mennsesker med luft i magen og lignende. men det går da en grense et sted?

Hender jeg slipper en liten fis ejg og foran han, synes ikke det er flaut eller katastrofe. Men han promper høyere enn jeg snakker når ejg snakker høyt, og de er lange og skikkelig ekle. En fjert og en bombe er det forskjell på.

Han fiser kanskje 30 ganger om dagen, og det er etter vi har kommet hjem fra jobb og på natta. Ikke deilig når han fiser under dyna vi begge ligger under. Han fiser til og med rett etter sex. Det går da an å holde seg litt?

Tåler en fis og en rap. Men i det siste har han tatt helt av! Synes rett og slett han er ekkel.

I går for eksempel lå jeg i armkroken hans på sofaen. Så begynte han å grave seg i nesa, dro ut buse etter buse. Så knipser han de på gulvet! Og så skal han stryke meg i håret etterpå. Å nei du. Kom meg fort vekk fra han da. Sånt er vel ikke normalt? Synes ikke jeg er prippen her.

Yak!

Hvordan er det med tenning osv da....?

Nå takker jeg høyere makter for at jeg slipper unna det meste av slikt, men jeg vet med sikkerhet at jeg ikke kunne levd med noen som bedriver slike uhumske aktivitete. Never.

Ble utsatt for fisepress en gang, men nekta plent å gi etter! :)

Er man "fisefin", så er man "fiskefin".

Nå takker jeg høyere makter for at jeg slipper unna det meste av slikt, men jeg vet med sikkerhet at jeg ikke kunne levd med noen som bedriver slike uhumske aktivitete. Never.

Ble utsatt for fisepress en gang, men nekta plent å gi etter! :)

Er man "fisefin", så er man "fiskefin".

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...