potwor Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hei, Opplever noe som jeg har vanskelig for å forstå. Har truffet en ny dame og alt virker flott men vi kommer med forskjellige lik i lasten og jeg sliter mentalt med å akseptere hennes bakgrund tror jeg. Jeg vet jeg ikke burde gjøre det men jeg føler ofte at jeg bare vil gråte. Jeg er 35, ligger i skilsmisse etter 18 måneders separasjon. 11 års samliv med en og samme person. Har deretter hatt noen nye forsøk uten det helt store. Føler nå at jeg har truffet den rette og det virker kjempe bra mellom oss bortsett fra sexuellt hvilket jeg kommer tilbake til. Hun er 29 med en historikk av veldig stor sexuell aktivitet, meget avansert og "dirty" sex samt med 16 forskjellige men men uten kjærlighet (sier hun selv). Hun har et stort behov av kjærlighet hvilket synes å bekrefte dette. På mange måter virker hun som om hun aldrig har blitt elsket (ut fra hennes oppførsel). Selv har jeg hatt 5 kvinner sexuellt. Jeg sliter veldig mye med å akseptere hennes bakgrund og jeg tror dette påvirker meg mentalt ved sex. Jeg har aldrig hatt problemer med potens men når det gjelder henne så er det slik at selv om jeg blir hard og opphisset så avtar det fort så snart vi begynner og jeg mister lysten. bruk av kondom hjelper ikke heller akkurat (kansje fordi jeg ikke er vant?). Av og til er det veldig romantiskt og da virker det litt bedre men så snart hun begynner å bli litt vildere så er det som om jeg møter hennes fortid og jeg mister opphisselsen. Jeg er selv ganske "dirty" av meg så det er ikke det som er problemet. Det er ikke akkurat lett for henne heller å føle at hun ikke opphisser meg. Jeg vet hun sliter litt med min bakgrund og føler stor redsel for å konkurrere med min ex i mitt følelseliv. Første gangen jeg traff henne gikk det 5 dager med misslykkede sexuelle forsøk før jeg i det hele tatt fikk det til. Hun er utrolig vakker, opphissende og jeg har dype følelser for henne men av en eller annen grund virker det dårlig. Selv om sex virker dårlig er vi begge fast bestemte på at vi vil være samme. Den tiden vi tilbringer utenfor sengen er magisk. Har begynnt å lure på om det er noe fysiologiskt med meg men har vanskelig for å skjønne det. Så hvorfor vil jeg gråte når jeg tenker på hennes fortid? Hvorfor klarer jeg ikke å gi slipp på disse uhyggelige bildene jeg ser av og til? Hvorfor er sex så vanskelig? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128474-hvorfor-er-det-mentalt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Du har vanskelig for å elske med henne fordi du tenker på alt hun har gjort før.. Prøv heller å elske henne for den hun er NÅ - fortid er fortid, og ingen kan gjøre om på det som har skjedd. Fortell henne at du bli usikker når hun legger opp til veldig "kinky" sex, og foreslå at dere bare skal ha trygg og god elskov frem til dere er helt trygge på hverandre. Da kan dere begynne å eksperimentere igjen. Jeg har også hatt mange sex-partnere, men det betyr IKKE at jeg sammenlikner med min nåværende kjæreste. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128474-hvorfor-er-det-mentalt/#findComment-783288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
potwor Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Du har vanskelig for å elske med henne fordi du tenker på alt hun har gjort før.. Prøv heller å elske henne for den hun er NÅ - fortid er fortid, og ingen kan gjøre om på det som har skjedd. Fortell henne at du bli usikker når hun legger opp til veldig "kinky" sex, og foreslå at dere bare skal ha trygg og god elskov frem til dere er helt trygge på hverandre. Da kan dere begynne å eksperimentere igjen. Jeg har også hatt mange sex-partnere, men det betyr IKKE at jeg sammenlikner med min nåværende kjæreste. Hvordan klarer man å skru av tankene og bildene? Og hvorfor føler jeg slik? Er det normalt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128474-hvorfor-er-det-mentalt/#findComment-783297 Del på andre sider Flere delingsvalg…
potwor Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Du har vanskelig for å elske med henne fordi du tenker på alt hun har gjort før.. Prøv heller å elske henne for den hun er NÅ - fortid er fortid, og ingen kan gjøre om på det som har skjedd. Fortell henne at du bli usikker når hun legger opp til veldig "kinky" sex, og foreslå at dere bare skal ha trygg og god elskov frem til dere er helt trygge på hverandre. Da kan dere begynne å eksperimentere igjen. Jeg har også hatt mange sex-partnere, men det betyr IKKE at jeg sammenlikner med min nåværende kjæreste. Kan det være at jeg søker en mer "uskyldig" kjærlighet og at jeg har vanskeligheter med å få henne å passe in i dette bildet? Vet at hun av og til liker å være "bitch" og bli dominert. t.o.m. "dasket" litt. Det er bilder av henne i disse situasjonene jeg sliter mest med... Jeg er så frustrert... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128474-hvorfor-er-det-mentalt/#findComment-783299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Kan det være at jeg søker en mer "uskyldig" kjærlighet og at jeg har vanskeligheter med å få henne å passe in i dette bildet? Vet at hun av og til liker å være "bitch" og bli dominert. t.o.m. "dasket" litt. Det er bilder av henne i disse situasjonene jeg sliter mest med... Jeg er så frustrert... Når det er kvinner som skriver innlegg om at de føler seg presset til å gjøre ting i senga som de ikke liker, så svarer alle at: - du må sette dine egne grenser. Det samme gjelder for deg. Du skal ikke streve for å "slå av " bildene du får opp i hodet ditt. Du skal prøve og fortelle kjæresten din hvordan det føles for deg, og at du ikke føler deg komfortabel med den type sex ( i allefall ikke ennå). Hvis hun virkelig elsker deg, så vil hun forstå at du trenger litt tid på å venne deg til ett nytt seksuellt adferdsmønster etter et langt samliv med en annen, og et opprivende brudd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128474-hvorfor-er-det-mentalt/#findComment-783305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
potwor Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Når det er kvinner som skriver innlegg om at de føler seg presset til å gjøre ting i senga som de ikke liker, så svarer alle at: - du må sette dine egne grenser. Det samme gjelder for deg. Du skal ikke streve for å "slå av " bildene du får opp i hodet ditt. Du skal prøve og fortelle kjæresten din hvordan det føles for deg, og at du ikke føler deg komfortabel med den type sex ( i allefall ikke ennå). Hvis hun virkelig elsker deg, så vil hun forstå at du trenger litt tid på å venne deg til ett nytt seksuellt adferdsmønster etter et langt samliv med en annen, og et opprivende brudd. Ja kansje det. Men tror ikke det er så mye det som det facto at jeg kansje er sjalu eller såret pga hennes fortid selv om jeg vet at det høres sykt ut. Kansje vi bare trenger tid... Samtidig er det jo slik at hver gang vi forsøker får jeg jo bevisst eller ubevisst prestasjonsangst og det gjør vel ikke saken bedre... Kansje jeg må finne en måte å takle dette mentalt på selv... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128474-hvorfor-er-det-mentalt/#findComment-783311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest like a virgin Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Kan det være at jeg søker en mer "uskyldig" kjærlighet og at jeg har vanskeligheter med å få henne å passe in i dette bildet? Vet at hun av og til liker å være "bitch" og bli dominert. t.o.m. "dasket" litt. Det er bilder av henne i disse situasjonene jeg sliter mest med... Jeg er så frustrert... Ja, finn deg en jomfru. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128474-hvorfor-er-det-mentalt/#findComment-784058 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Har du prestasjonsangst siden du vet hun har mye erfaring? Hvorfor føler du deg "såret" over at hun har en seksuell fortid? Det høres ut som om du føler deg underlegen og dermed ikke får det til. Tenner du ikke på henne så vil det uansett ikke funke, men etter som jeg forstår så blir du opphisset av henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128474-hvorfor-er-det-mentalt/#findComment-784941 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ildg Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvordan klarer man å skru av tankene og bildene? Og hvorfor føler jeg slik? Er det normalt? Hvorfor må alt være "normalt"? Glem disse tvangstankene dine og kos deg med dama di. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128474-hvorfor-er-det-mentalt/#findComment-785495 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.