caspers Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Var hos legen på mandag til vanlig rutine-GU siden det var tre år siden sist. Mens han undersøkte meg lurte han på om det var vondt for jeg var så rød og sår på livmortappen. Han viste meg at det blødde bare han var borti med en klut. Han penslet noe på for at det skulle gro, men sa ingenting om hva det kunne komme av. Nå blør jeg mer og mer og er litt bekymret for dette. Kan jeg være gravid og at det er en spontanabort på gang eller er det bare fordi han "rotet" oppi der at det blør så mye? Jeg venter egentlig ikke mensen før over helga så det er litt for tidlig å ta en test nå. Håper noen har vært borti samme problemet og kanskje kan hjelpe meg. Tenker og grubler mye på dette.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128604-hva-kan-det-v%C3%A6re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.