Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var hos legen på mandag til vanlig rutine-GU siden det var tre år siden sist. Mens han undersøkte meg lurte han på om det var vondt for jeg var så rød og sår på livmortappen. Han viste meg at det blødde bare han var borti med en klut. Han penslet noe på for at det skulle gro, men sa ingenting om hva det kunne komme av.

Nå blør jeg mer og mer og er litt bekymret for dette. Kan jeg være gravid og at det er en spontanabort på gang eller er det bare fordi han "rotet" oppi der at det blør så mye?

Jeg venter egentlig ikke mensen før over helga så det er litt for tidlig å ta en test nå.

Håper noen har vært borti samme problemet og kanskje kan hjelpe meg. Tenker og grubler mye på dette....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128604-hva-kan-det-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...