Gå til innhold

Eggløsningstest og pergotimekur m/influensa

Anbefalte innlegg

Jeg fikk tante rød den 18. nov og begynte å ta pergo på syklusdag 4-8, og nå er jeg på syklusdag 16. Jeg har kjøpt meg Cl eggløsningstester. Jeg har tatt eggløsningstestene nå i 3 dager og den blir sterkere. Jeg har også litt igjen av influensa. Har det noe betydning når vi prøver å få barn?

* Men da lurer jeg på om regner man normal syklus når man går på pergotime?

For sist mnd jeg gikk på pergo så fikk jeg tante rød på syklusdag 33.

* Når skal jeg da begynne å teste?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har alltid hørt at det er positivt å være dårlig/ha feber i forhold til en befruktning. Dette pga da er jobber imunforsvaret med å bli kvitt bassiluskene, og ikke med å bli kvitt det befruktede egget. Det er jo også logisk, mener jeg. :-) Så det tror jeg ikke du skal bekymre deg for.

Ellers så vet jeg at det er mange som får forlenget lutealfasen(tiden mellom EL og mens) ved bruk av pergo. Jeg selv fikk mensen 3 dager senere, når jeg gikk på pergo. Mener også at du kan teste på den dagen du forenter mens ift vanlig syklus.

Lykke til! Og håper jeg gav deg svar på noe av det du lurte på. :-)

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...