sinuss Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg er 35 år og har født to barn. Før jeg ble gravid første gang (og prøvde å bli gravid), hadde jeg en periode med småblødninger i lange perioder, deretter ingen blødning i flere måneder. Fikk beskjed om at mulighetene for svangerskap var små da. Fikk behandling med trisekvens og gikk en del ned i vekt (slik legen anbefalte) - ble så gravid. Nå har jeg samme symptomer, men med kortere blødningsfrie perioder. Vet at jeg bør gå ned i vekt (er en del overvektig, og veier nå omtrent det samme som forrige gang det var slik) - men kan dette være grunnen til blødningene? Har en cyste på den ene eggstokken, men den forandrer seg ikke, og gynekolog har sagt at den ikke betyr noe. En annen ting; kan jeg bli gravid slik ting er nå, eller må syklusen i orden igjen først? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128613-bl%C3%B8dninger-nesten-hele-tida/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.