Gå til innhold

Fikk vibrator i går... Noen som har denne?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Fikk denne:

https://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgi?pid=1224

Men er ikke den litt stor da? Fikk et lite sjokk da jeg satte den igang! Det sirkuset jo! hehe... Roterer og står i, bråker som en traktor. har bare prøvd den i løse lufta enda da...

Noen som har den? Er den noe tess? Er det mulig å få litt mindre støy fra den? Vekker hele nabolaget jo! ; )

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

9

• mysteria

6

• Goliath

4

• tigertrollet

3

Den der har jeg prøvd! Altså: Ikke på meg, men en venninne har den der. Eller i hvert fall noe lignende. Usikker på om hun har den doble eller den normale.

Jeg mener å huske at den er tess, men problemet på hennes er at den ramler fra hverandre hele tiden. Mulig hun her kjører litt vel knallhardt og at det er derfor, men i hvert fall mener jeg å huske at den ikke tåler stort.

Materialet er for øvrig ganske kult. Ikke veldig realistisk, men mykt og godt. Den kan derfor også brukes som kosedyr.

Ellers så er ikke denne så skremmende som du skal ha det til. Prøv ET! Da skal du få se skremmende monster. Det er en dildo med trøkk, tro meg!

Ok, nå var det kanskje ikke meg du ville ha svar av her, men jeg kjeder meg litt :)

Gjest Pricilla

Den har jeg faktisk ikke .

Men en lignende , med perler inni som roterer rundt ;o)

https://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgi?pid=1048

Absolutt å anbefale!

Er perler i denne og... Ble nesten redd jeg når ejg åpna pakka! Hehe... Får vel prøvekjøre den etterpå. : )

Annonse

Gjest Pricilla

Hva er egentlig galt med den gode, gamle, varme og bankende fastmonterte?

Akkratt nå har "den" sår... Og kan ikke brukas til noe! ; )Dessuten er det greit å kunne kose seg litt på egenhånd også.

Får aldri orgasme med den fastmonterte.. bare i dusjen, derfor kjøpte herr. fastmontert en ny "venn" til meg, som skal vikariere for fastmontert til han blir frisk, og steppe inn andre ganger når fastmontert ikke orker..

Akkratt nå har "den" sår... Og kan ikke brukas til noe! ; )Dessuten er det greit å kunne kose seg litt på egenhånd også.

Får aldri orgasme med den fastmonterte.. bare i dusjen, derfor kjøpte herr. fastmontert en ny "venn" til meg, som skal vikariere for fastmontert til han blir frisk, og steppe inn andre ganger når fastmontert ikke orker..

Sammensatt 'forklaring' altså...

Vedr manglende orgasme med 'den'... Her er det mulig at dere har endel ugjort, usagt. Har du prøvd å ta grepet selv sammen med 'den' eller har han bistått med annet enn 'den'?

;-)

Annonse

Gjest Pricilla

Sammensatt 'forklaring' altså...

Vedr manglende orgasme med 'den'... Her er det mulig at dere har endel ugjort, usagt. Har du prøvd å ta grepet selv sammen med 'den' eller har han bistått med annet enn 'den'?

;-)

Ja ja.. har trykket, kilt og knikket og knukket, med glidekrem, uten glidekrem, i ørten stillinger, sakte og fort...

Slikket og holdt på i evigheter,... men neeeeida! :) Eneste som funker er dusjstålen på siden. Får ikke nærheten av de samme følelsene som ejg får i dusjen i senga.. :(

Har netsen gitt det opp.

Gjest Pricilla

Jeg har G2-ormen -altså uten klitorisvibratoren.

Den er veldig stillegående til vibrator å være ihvertfall.

Men den så fryktelig søøøøt ut da, Pricilla! Var den no tess??

:-)

vet ikke, skal teste den snart... : ) Bare komme meg hjem først!

Synes den var stor jeg da! komisk når hele greia begynte å rotere og dure og bråke som verst..hehe.. morsom sak!

vet ikke, skal teste den snart... : ) Bare komme meg hjem først!

Synes den var stor jeg da! komisk når hele greia begynte å rotere og dure og bråke som verst..hehe.. morsom sak!

*Venter på utfyllende testrapport*

Synes den klitorisvibratoren virker noe "tykk" og upresis.. Mye glidekrem, Pricilla -og kos deg!;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...