Gå til innhold

Fikk vibrator i går... Noen som har denne?

Anbefalte innlegg

Synes den ligner på streken jeg og.... : ) Ordentlig søt er den, men har desverre ikke fått testa den ennå..... : )

Dersom den er like temperamentsfull som vår lille kompis fra skjermen skal du nok se at den gjør jobben sin.

Hygg deg.*S*

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

9

• mysteria

6

• Goliath

4

• tigertrollet

3

He-he....ser ut som om den har en skikkelig "rekyl" også.

Når intet annet nytter i jakten på den "ultimate orgasmen", så er kanskje det løsningen?

Bør kanskje anbefale ekstra smøremiddel?

Den har jeg faktisk ikke .

Men en lignende , med perler inni som roterer rundt ;o)

https://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgi?pid=1048

Absolutt å anbefale!

Den der er vakker, ass!

Dyr og eksklusiv...!

Mer delikat enn den snaken Sander, som likner på en skikkelig manne-kabel..! (mainnskjit)

Unnskyld, Pricilla...

Ulv I Faarikaal

He-he....ser ut som om den har en skikkelig "rekyl" også.

Når intet annet nytter i jakten på den "ultimate orgasmen", så er kanskje det løsningen?

Bør kanskje anbefale ekstra smøremiddel?

Når jeg skal sette i gang sjøl in natura, så trer jeg på gummien og tar på meg neseklype og hørselvern, jeg liker ikke kvinneskrik og lukta av svidd gummi.

Annonse

Gjest ikke signatur

Er ikke særlig begreistra for ting inni rumpa, så står over den.... : )

Er nok enveis-kjørt den rasstutten min! ; )

Så dere har kun dyre gaver i kalenderen? Jeg lurer på om vi skal ha det neste år, men uten slike ting sikkert.. hihi:)

Ulv I Faarikaal

Har du abonnement på http://www.fuckingmachines.com ? :-)

".................."

Nei, men det var så fine maskiner. Som gammel finmenkaniker kan jeg lage slikt jeg også, sikkert mye bedre, men jeg er litt i tvil om markedet for slikt. Det er nok mer marked for filmene av de som bruker dem. Sikkert noen fetisjister som får et kick av det.

Annonse

Nei, men det var så fine maskiner. Som gammel finmenkaniker kan jeg lage slikt jeg også, sikkert mye bedre, men jeg er litt i tvil om markedet for slikt. Det er nok mer marked for filmene av de som bruker dem. Sikkert noen fetisjister som får et kick av det.

Helt sikkert :-)

"................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...