Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en spontanabort,(Var gravid med tvillinger, og mistet først den ene, og så den andre etter noen dager) og måtte til utskrapning. To dager etter utskrapningen ble jeg dårlig, fikk feber, vondt og blødde kraftig. Jeg ble innlagt med diagnosen endometritis. (betennelse i livmoren) De tok også en utskrapning til.

Men livmoren hadde ikke trukket seg sammen. Hvorfor ville den ikke trekke seg sammen? Legen sa at livmoren min var fremdeles 11 uker på vei.

Kan det være at jeg har en kjønnssykdom som gjorde at jeg mistet, og at jeg fikk en betennelse? Kan jeg noen gang få barn igjen?

Jeg har to barn fra før, og de fikk jeg uten noe problem. Prøvde ikke å bli gravid engang. Men nå får jeg det liksom ikke til. Mistet sist jeg ble gravid også.

Kan ikke skylde på alderen siden jeg bare er 23 år...

Noen som vet??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128640-livmoren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...