Gå til innhold

Fortvilet!!!!

Anbefalte innlegg

bioklokka tikker

Jeg er en 73-modell som sluttet med prevensjon for snart et år siden. Fordi jeg ikke hadde hatt mens på lenge, gikk jeg til spesialist som fant ut at jeg ikke har eggløsning (sannsynligvis PCOS). Er ca. 20 kilo overvektig.

Legen ga meg tabletter slik at jeg skulle få en mens. Samboeren sjekket sæden, og har nå fått vite at han sannsynligvis ikke er fruktbar!

Hvor uheldig går det an å bli!!!??!!?

Skal til legen snart og høre om han tror vi har noen sjanse. Er det noen som har vært i liknende situasjon, eller som har tips? Jeg er villig til å prøve alt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128660-fortvilet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg,

jeg skjønner godt at du blir fortvilet. Det er vondt å få beskjed om at man kanskje ikke kan bli gravide på egenhånd. Men heldigvis er det hjelp å få for de aller fleste, så ikke gi opp:-) Det positive i all elendigheten er at dere har fått en forklaring på hvorfor dere ikke er blitt gravide, og dermed kan legene finne riktig behandling. Og så har du alderen på din side.

Jeg er ingen lege, men så vidt jeg vet er det veldig få menn som ikke produserer sæd i det heletatt. Dårlig sædkvalitet kan bety at mannen for eksempel har for få sædceller, at de svømmer for dårlig. Sånt kan som regel løses med prøverør (ICSI).

PCO har jeg ikke erfaring med,men jeg vet at mange blir gravide (noen med hjelp) selv om de har PCO.

Lykke til!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128660-fortvilet/#findComment-785154
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...