Gå til innhold

svigerinne til bry

Gjest svigerinna som nå har fått nok...

Anbefalte innlegg

Gjest svigerinna som nå har fått nok...

Huff, hva gjør jeg. Har en svigerinne som ALLTID er så negatiuv og kritisk Kritiserer alltid ungene, maten, klesstilen til andre, må prike og forsure dersom noen kan fortelle noe artig eller holder på med noe koselig. Jeg har vært hennes svigerinne i over 15 år og alltid oversett hennes bemerkninger men nå føler jeg at begeret er fullt.

Jeg vet at noen i familien har snakket til henne om dette men uten at det har hjulpet. Hva bør jeg gjøre neste gang det kommer en "sur" en.....Ønsker ikke at familieforholdene forøvrig skal bli dårlige men hun er jammen med på å gjøre hverdagen sur for mange av oss andre som heldigvis er født med litt bedre humør.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128725-svigerinne-til-bry/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff. Sånne personer som tømmer en for energi er det vanskelig å omgås med.

Vi har vel alle sånn personer i vårt liv. Men prøv å omgås personer som kan fylle energien din igjen slik at du kan holde ut meningsløst pjatt.

Det eneste rådet jeg kan gi, er å ikke ta kommentarene personlig. Det høres ikke ut som du gjør det nå heller, altså.

Har hatt samme erfaringen, og det er ikke lett. Denne personen farget hverdagen til resten av familien.

Det ble til at vi alle unngikk henne.

Det ble aldri noe stort oppgjør, for min bror og hun gikk fra hverandre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128725-svigerinne-til-bry/#findComment-785336
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...