Gå til innhold

tannlegeskrekk & dårlig råd

Anbefalte innlegg

Jeg er en 30 år gammel dame, gift og to barn. Vi kan si vi er en vanlig husholdning, med vanlige jobber. Problemet er at jeg har tannlege skrekk, og tennene mine er virkelig i dårlig stand, og det går på nervene løs. Her i nord er det ikke flust med tannleger, så vi må lete lene på andre plasser. Så problem nummer to, hvordan i all verden kan man ta seg råd til tannlege når munnen er full av dårlige tenner?? Håper noen har råd og vink,foruten om å "ta seg sammen" eller " ta seg råd". Tro om jeg ber om for mye???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128790-tannlegeskrekk-d%C3%A5rlig-r%C3%A5d/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest Ronja28

Tannlegeskrekken kan jeg ikke hjelpe deg med, siden jeg ikke har dette selv. Men dårlig råd, det har jeg :o)

Det viser seg at svært mange tannleger vet at det er dyrt å gå til tannlege, og de vet også at det finnes folk med dårlig økonomi. Mange tannleger, hvertfall her i Bergen,er derfor så snille at de lar pasientene betale i rentefrie avdrag som de og tannlegene avtaler sammen.

Jeg vil derfor anbefale deg å ringe til de tannlegene som finnes der du bor, og forklare situasjonen din, og spørre dem om de kan være behjelpelige med en avbetalingsordning. Og når du har funnet en som gjør det, hold fast på ham/henne, for det er en veldig snill tannlege :oD

Tannlegeskrekken kan jeg ikke hjelpe deg med, siden jeg ikke har dette selv. Men dårlig råd, det har jeg :o)

Det viser seg at svært mange tannleger vet at det er dyrt å gå til tannlege, og de vet også at det finnes folk med dårlig økonomi. Mange tannleger, hvertfall her i Bergen,er derfor så snille at de lar pasientene betale i rentefrie avdrag som de og tannlegene avtaler sammen.

Jeg vil derfor anbefale deg å ringe til de tannlegene som finnes der du bor, og forklare situasjonen din, og spørre dem om de kan være behjelpelige med en avbetalingsordning. Og når du har funnet en som gjør det, hold fast på ham/henne, for det er en veldig snill tannlege :oD

Hei. Må si at ideen din ikke er verst. Eneste som nu plager meg er at vi ikke har tannleger i Fannmark. Dermed får jeg ikke prøvd ditt råd enda. Men til sommeren skal jeg følge rådet ditt. Så tusen takk. Kryss fingrene for at det finnes flere greie tannleger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...