Gjest Giah Skrevet 17. desember 2000 Del Skrevet 17. desember 2000 Jeg skulle ha hatt mens for en uke siden idag. Har hatt svake menslignende smerter i underlivet hele uken uten at det kom noen blødning. Testet positivt på en graviditetstest på torsdag (for tre dager siden). Idag ble smerten noe kraftigere og jeg fikk en blødning som gikk igjennom trusen. Blødningen var meget tykk og besto av gammel blod (sort, nesten ikke rødt i det hele tatt). Det sies at man kan få ufarlige blødninger i begynnelsen av svangerskapet, men brøstene er ikke ømme lenger. Tror du at jeg har abortert? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 17. desember 2000 Del Skrevet 17. desember 2000 Det kan være en abort.- Hvis du fortsetter med blødning og/eller smerter bør du søke lege. Ellers vil jeg anbefale deg å ta en ny test om noen dager, ved abort blir den etterhvert negativ, men det kan gå noen dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.