Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest dama hans

Som de andre har sagt: strekk og tøy!!

Kjæresten min hadde litt trang forhud så han måtte lære seg å ronke med forhuden tilbake når han ble sammen med meg. ;)

I begynnelsen var det ikke så veldig tilfredstillende for han å ha sex fordi han var vant med å ha forhuden over penis, men etterhvert så ble han vant til det og forhuden hans strakk seg og ble så tøyelig at han nå kan ha forhuden tilbake til og med når vi ikke har sex.

Før var penishodet hans ekstremt følsomt fordi det alltid lå beskyttet inne i forhuden, men det gikk gradvis over.

Du kan godt bruke litt krem eller olje når du strekker i den. I dusjen kan du bruke litt såpe.

Ta det gradvis og ikke gjør det så det blir vondt.

Hvis dette ikke hjelper så er jeg enig med de andre. Da søker du råd hos en lege.

Kortisonkrem (steroidkrem ?)som du får på resept av lege kan hjelpe, men dette er det mange leger som ikke har peiling på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128929-forhud/#findComment-786961
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...