Gå til innhold

Sex etter å ha fjernet godartet stor polypp

Anbefalte innlegg

Gjest jeg vil men..

Jeg er 38 år og er så heldig at jeg alltid har hatt et rikt sexliv og kjempebra lyst.

Lysten er fortsatt på topp men.. Jeg var til rutinesjekk hos gynekologen 2.9.03 og der fant legen en stor polypp som ble fjernet med en gang.

Jeg blødde rikelig etter inngrepet men blødningen var avtagende samme dag. Litt blod var det i en snau uke etterpå som jeg fikk beskjed om var normalt.

Jeg fikk bekreftet at polyppen er godartet og celleprøven helt i orden. Likeså ultralyd av livmor og eggstokker.

Jeg bør jo være lykkelig og er jo selvfølgelig det. Men jeg får helt sperre ved samleie som ikke er mulig å gjennomføre. Tanken på å få "noe" opp i der gjør at skjeden trekker seg sammen.

Jeg ser for meg denne fæle tanga og alt blodet etter fjerning av polyppen. Og det vel 3 måneder etterpå.

Jeg har lyst og alt det der men har altså fått sperre.

Har heldigvis en tålmodig type.

Noen der ute som har opplevd dette ? Og kan jeg bli "bra" igjen?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...