Gå til innhold

"psykisk utro"den gangen,er alt ødelagt innvendig?

Anbefalte innlegg

Gjest nyah_lita84

dette hendte meg for 1,5 år siden: jeg var i et 2,5 års langt forhold, fikk tilbake følelser fra en jeg hadde flørtet med tidligere... jeg gikk fra min daværende, men ingenting hendte mellom meg og flørten...jeg angrer ikke, for jeg følte meg nesten "psykisk utro" mot kjæresten min.. jeg vet at om jeg ikke hadde gått fra han, så hadde følelsene vært der enda...

MEN- for 2 mnd siden, vart jeg sammen med en annen.. jeg hadde på det tidspunkt ingen følelser for flørten min(noe som aldri blr mer enn en flørt) , men etter 6 dager, da jeg hørte en sang som minnet meg om han, kom ALLE følelsene og alt savnet tilbake!! neste dag ringte jeg kjæresten min og sa at jeg ikke kunne være sammen med han fordi noe hadde oppstått....

skal dette skje hver gang jeg blir sammen med noen? er det bare fordi det aldri har hendt noe orntli fysisk sammen med flørten? tørr jeg ikke være sammen med noen mens jeg tenker på en annen? jeg drømmer om han flere ganger i uka og tenker på han hver dag... for et liv, sier jeg bare...

noen som har erfaringer å dele med meg? råd? tips? ideer? blir glad for all respons!

m.v.h

Fortsetter under...

Jeg har godtatt at jeg har følelser for andre enn min kjære. Det er da ikke noe unormalt, har skjedd alle jeg kjenner i langvarige forhold. Ofte bare en spesiell hele tiden også.

Min kjære er klar over dette, han synes ikke det er noe underfundig med det overhodet. Mulig at dersom han var en annen type enn han er, så hadde jeg ikke fortalt det.

Uansett er dette normalt i den grad jeg har forstått det. Bare man godtar at det er sånn og ikke løper hals over hode.

Jeg ville tro at dersom dette ødelegger forholdet ditt til andre, så er det DET forholdet det er noe galt med.

Et sunt forhold vil tåle slikt, dersom man ikke føler innfallet og løper avgårde til "flørten".

Gjest nyah_lita84

Jeg har godtatt at jeg har følelser for andre enn min kjære. Det er da ikke noe unormalt, har skjedd alle jeg kjenner i langvarige forhold. Ofte bare en spesiell hele tiden også.

Min kjære er klar over dette, han synes ikke det er noe underfundig med det overhodet. Mulig at dersom han var en annen type enn han er, så hadde jeg ikke fortalt det.

Uansett er dette normalt i den grad jeg har forstått det. Bare man godtar at det er sånn og ikke løper hals over hode.

Jeg ville tro at dersom dette ødelegger forholdet ditt til andre, så er det DET forholdet det er noe galt med.

Et sunt forhold vil tåle slikt, dersom man ikke føler innfallet og løper avgårde til "flørten".

takk for svar!!!

det blir så vanskelig, for jeg føler skikkelig mye for denne andre, og da klarer jeg ikke å leve med meg selv i forholdene jeg har hatt... og ikke kommer jeg noen vei med flørten... jeg tørr liksom ikke... selv om jeg bare er en dum 20-åring, så følest dette som et ganske stort problem som ser ut til å bli værende... :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...