Gå til innhold

Å stå opp med feil bein! Lyst til å pakke og dra

Anbefalte innlegg

Gjest Fruflid

Tok meg feriedag i dag. Han begynner ikke på jobb før 16. Han sto opp først å dusja. Jeg sto opp og skulle inn i dusjen. Jeg har bestilt mobil til han på nettet, men vi så den var brukt. Ringte de vi bestilte av og de sa de skulle komme med en ny på døra og hente den andre. Men fikk på lørdag ny hentelapp.

jeg har sendt dem en mail om at det ikke var avtalen osv. og vil avklare med dem før jeg henter den nye. Mobilen er bursdagsgave til mannen min som han egentlig ikke skulle fått før den 19.

Han hadde skrevet fullmakt for meg og ville hente den nye mobilen, jeg ba han vente til i morgen. Og da var helvete løs. Jeg var så drittkjerring, skikkelig fitte. Var paranoid fordi jeg vr redd for at noen skulle komme å ta meg. ??? Ba han tenke seg om før det kom mer dritt ut av kjeften hans, men neida. mere kom. var noe noe feil oppi huet mitt da og var den største merra noen sinne.

Sa at han ikke fikk mobilen for han fortjener den ikke med sånn oppførsel. Nei da skulle han ikke ha den heller da. Så var den stille en halv times tid så gik han uten et ord. Etter 10 min ringer han og sier at jeg kan gi tilbake alt jeg noengang har fått av han, siden jeg var så dust å gi han mobilen og ta den igjen.

Går det virkelig an å være så drittsekk? Så barnslig? Jeg sa jef krever en unnskyldning for all den dritten han slang, men det skulle jeg aldri få så det fikk ejgleve med. Jeg vurderer nå sterkt å pakke en bag og sove hos en venninne.

Jeg tolererer ikke å bli behandla så respektløst som han behandlet meg i dag! Så ringte han opp igjen etterpå og begynte å true med å lage helvete for meg hvis jeg tok med noe som var hans osv. Han skylder meg en del penger og jeg har avtale på at tvn er min til han har betalt meg tilbake. Jeg blir absolutt ikke skremt i det hele tatt, så fit for figth som det går an å få blitt. Blir bare mer provosert og sint.

Skjønner ikke hva som går av han, han har vært sånn (urettferidg og slem uten å egentlig ha grunn til det) før, og det var like umulig å prate med han den gang.

Elsker han og vil ikke at det skal bli slutt, men hvem noemale folk lager et sånt helevete pga en mobil? Skjønner ikke hva som går av han! Største drittsekken jeg har sett! I igår var han så søt og snill, kysset meg godnatt og sa han elsket meg. I dag sto han opp med feil bein og lot alt gå utover meg! Og så ser han ikke at han sårer og gjør ting verre for oss begge? Bør jeg pakke eller bør jeg vente og se om han har roa seg til i kveld?

Fortsetter under...

Gjest girlie21

seriøst, er du sammen med en fyr som behandler deg sånn? Det høres kanskje krast ut av meg, men jeg ville ikke ha godtatt å bli snakka sånn til... Synes du bør tenke deg litt om når det gjelder han der, for det virker ikke særlig bra.

Dette er langt mer enn "å stå opp med feil bein". Her vil jeg påstå at fyren har en ustabil psyke. Hvis han ikke vil innse det, og søke hjelp, så har du to valg:

1) Enten må du finne deg i å bli behandla som dritt og som "en prinsesse" om hverandre, uten helt å vite hva du kan vente deg fra dag til dag. Tenk litt på hva det vil gjøre med deg over tid...

2) Sette hardt mot hardt og kreve at han oppsøker psyk. hjelp (via lege). Vil han ikke ta tak i problemene sine med den vanvittig ustabile psyken, så må du gå fra han.

Det er to valg, og jeg er ikke i tvil om hvilket jeg ville tatt, uansett følelser involvert. Man har bare ett liv, og kan ikke la andre mennesker få ødelegge det.

Og for all del, ikke finn på å få barn med en slik person!!!

Hei du.

Min mening : Om han så hadde stått opp på feil tredjeben så er ikke dette en oppførsel og et ordbruk en skal godta !

Om du er veldig glad i ham og nødig vil gå fra ham bør du virkelig slå i bordet og fortelle ham at slik oppførsel og ordbruk vil du ikke ha i fremtiden.

Det er helt respektløst og ikke noe en bør finne seg i helt enkelt.

Jeg hadde nok sterkt vurdert å brøle først - hvis jeg var veeeeldig glad i ham - og så sparken ut etterpå hvis det ikke ble forbedring.

Snøft...toskete oppførsel da gett...

:(

logg1365380613

...og dette med dusjingen...hvor kommer det inn i bildet...??

Hvis dette har skjedd tidligere har han nok ett stort problem med sinne men hvis dette var ett engangstilfelle er det nok noe mer underligende ting som plager ham - og som nermeste person gikk det ut over deg. Dere bør snakke sammen!!

Annonse

Hvis dette har skjedd tidligere har han nok ett stort problem med sinne men hvis dette var ett engangstilfelle er det nok noe mer underligende ting som plager ham - og som nermeste person gikk det ut over deg. Dere bør snakke sammen!!

...og hvorfor skriver du det til meg, og ikke til Fruflid....?

Gjest uten signatur

Du sier at du IKKE tolererer å bli behandlet slik! Nei vel!Så dra da vel. Ellers tolererer du det jo. Han ser at det gikk greit, og slik oppførsel kommer bare til å øke på til du er helt ødelagt. Your choice. Du skjønner vel at fyren mangler noe i hue?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...