u100073667 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei. Jeg har noe som nok mange i min alder kan misunne meg, nemlig lyst på sex (med kona, da!) stort sett hele tiden. Kun når jeg er opptatt med andre ting som engasjerer meg slapper'n av. Jeg tenker på sex i alle sammenhenger, er "puppoman" og av og til avslører jeg meg med det jeg sier, f.eks. til jentene på jobb(der er mange..) og da kommer diskusjonen om menn og sex opp...Vet ikke hva jeg skal tro, er det bare til det gode eller vil det dabbe av etter som alderen kommer? Er jo 50 nå og den står bare som bare det. Kun ved tanke på ei fin rumpe eller bare en klem fra en kollega(kvinnelig, da..) Ikke det at jeg har noe problem med dette sådan, men for mye av det gode er ikke bra det heller. Har heller ikke problemer i sexlivet, men kona er i overgangsalderen og har ikke kapasitet til å være der når jeg har lyst(ville jo bare blitt sex hele tiden da...) Tenker ikke på å ha andre, for jeg mener jeg styrer det greit, iallefall så langt. Onanerer ofte og kona syns det er greit, det. Vel, dette var kanskje et trivielt innlegg som noen kan si sin mening om. Håper den holder ennå noen år..."litje'mainn"... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129202-st%C3%A5-hele-dagen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Tror du skal være litt forsikig med å avsløre deg til jenter på jobben. Noen kan kanskje synes det er litt ubehagelig. Og hvis de med dette i bakhodet merker at den står når du f.eks danser med de på julebordet, kan du lett bli offer for diskusjon a la typen "æsj". Ellers synes jeg det er flott at du ikke tenker på å ha andre. Det kommer det aldri noe godt ut av. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129202-st%C3%A5-hele-dagen/#findComment-789875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.