Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Endelig! ; ) Ikke fått noe på fire uker pga. diverse helseårsaker, men i går var det endelig min tur og. : )

Var sinnsykt kåt i går, kan ikke huske sist jeg var så kåt, må ha vært flere år siden og da var det også en del kjemikalier inne i bildet.

Men en ting var litt ubehagelig.. Ble helt skjelven, ikke bare litt, men rista i hele kroppen, og det hadde ikke gått for meg. Skulle tro hele nervesystemet mitt var på vei til å ta natta jo!

Hva kom det av? Klarte ikke komme meg ut av senga etterpå engang.. Var helt shaky fra topp til tå.

Synes dette var rart, og ble litt nyskjerrig.. noen som vet?

Deilig var det alt i alt, men merkelig å bli helt grønnsak på den måten, ble sånnmens vi holdt på.

Fortsetter under...

fuji1365380447

Tror det er helt normalt å bli skjelven og "grønnsak" i kroppen når sex`en blir veldig intens.

Slik er det i allefall for meg; kan begynne og grine, og skjelve og klarer ikke å stå på bena i en halv time etter orgasme..

Det er nok bare lengselen som får utløp...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...