Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrev et innlegg her for en måneds tid siden, om at jeg hadde oppdaget at samboeren min flørtet på e-post og sa han ikke så noe galt i det. Takk til dere som kom med kommentarer...

Vi la saken bak oss, han tenkte mye over ting og sa han skjønte at jeg ble lei meg og han var glad jeg var så tålmodig med ham. Han har et konstant behov for å få bekreftelse på sin maskulinitet el.l., slik alle menn har (påstår han).

Vel, så hadde han glemt å lukke e-postserveren sin igjen i går... Og bare satt og skalv mens jeg leste e-postene (jeg hadde håpet at han hadde slettet alt og begynt på et nytt og bedre liv...), men nå så jeg at han har hatt virtuell sex med andre jenter mens vi var sammen, og sagt intime ting. Ingenting var lagret etter vår samtaledato, så jeg håper han har tatt meg alvorlig.

Forferdelig å lese hva kjæresten min og andre jenter har skrevet til hverandre... mens vi har vært sammen, kanskje jeg har stått på kjøkkenet og laget middag til oss to mens han har hatt "sex" med andre. En av jentene har skrevet mye, og eksplisitt, og jeg blir så sint, hvordan VÅGER hun å sende telefonnummeret sitt og si at nå vil hun at han skal ringe henne?! Jeg ble så veldig lei meg for at han hadde spart på alle disse mailene hennes mens INGEN av mailene jeg har sendt ham var lagret.

Så det jeg gjorde var å gå på "blokker" og blokkerte addressene til den "verste" av jentene. Dette er ikke bra, jeg vet det, jeg går langt over grensen til hans privatliv her. Men nå er det KRIG føler jeg (mellom meg og den jenta) og jeg kan ikke bare stå og se på at hun fyller ham med erotiske fantasier.

Jeg har lyst til å finne mobilen hans og slette telefonnummeret der, han har sikkert lagret det.

Menn virker ikke til å ha noen motstandsstyrke når det gjelder kvinner, så det er VI som må være fornuftige og passe på at vi ikke sårer våre medsøstre.

Hvis noen jenter her flørter på e-post med menn som er i forhold så håper jeg dere kan la være, det gjør så mye vondt. Gled noen single menn isteden!!

Kan ikke konfrontere ham med dette igjen, for han har kanskje ikke gjort noe siden sist, men det gjør meg veldig trist og nå er jeg nødt til å være sjalu, som er en ekkel følelse, og all den mistenksomheten...

Fortsetter under...

mil1365380270

Feil av deg å gå inn på maskinen. Du skulle spurt om han hadde slettet alt, og om han hadde gjort noe mer.

Hadde du senere funnet ut at han løy, kunne jeg forstått om du gikk bak ryggen hans, da hadde han bedt om det.

Menn er ikke dummere enn kvinner, og de må selvfølgelig ta like stort ansvar for sine handlinger.

Vi kvinner må passe på, sier du - tror du han er en viljeløs idiot, siden du ikke tilskriver han evnen til å velge hva han gjør?

Si til han hva du føler nå (sjalusi, redsel...), og si hva du har gjort.

Hei, måtte bare svare deg.

1 - uakseptabel oppførsel av en kjæreste synes jeg.

2 - hvorfor er du så hissig på denne jenta ? Du gjør noe som har irritert meg i mange år, du angriper det andre kvinnemennesket.

Ikke sikkert det er rett hva jeg mener, men det er nå tross alt den som er i forhold - i dette tilfellet din kjæreste - som har ansvaret for å føre seg ovenfor deg. Jenta har kanskje en på sin side hun bør føle ansvar for.

Har hatt utro partnere selv, men aldri angrepet jentene...greit det ikke er flott å legge seg etter en opptatt mann, men hva vet vel vi hva han serverer henne...og dessuten, det er han som har første ansvaret overfor vårt forhold, ikke henne.

Bare en tanke.

Lykke til.

Hilsen...

Gjest Pricilla

Skjønner at du synes det er jævlig at de har sendt hverandre erotiske mail, men du hadde ingen rett til å lese e-posten hans uansett hvor mistenksom du er... Jeg hadde blitt skuffa om samboern min leste min post, men det hadde ikke vært så big deal for jeg har ikke noe å skjule der.

Men så skriver du hvordan våger hun??? Det er da ikke jenta sin skuld at typen din er utro... Det er han som er i forhold og bør holde seg på matta, for alt du vet er hun fri og frank og ute å flørter, ikke sikkert hun vet om deg engang.

Det er kjempebarnslig av deg å bli sint på henne, det er jo han du må ta. Det er han du har et forhold til og ikke henne...

Hadde jeg vært singel og møtt en mann jeg hadde likt, og senere funnet ut at han var opptatt hadde jeg blitt skuffa så klart, men ejg hadde latt han bestemme om han ville være utro eller ikke. (For min egen del ville jeg ikke hatt forhold til en opptatt mann men..) Poenget mitt er at det ikke er hennes skyld, men kjæresten din sitt ansvar. Hvorfor skulle hun bry seg om deres forhold når hun sikkert har lyst på han selv?

Du lurer deg selv og unnskylder han ubevisst... Hvis det ikke hadde vært henne hadde det vært en annen. Er dette forholdet virkelig noe å bli i? Han respekterer tydligvis ikke dine følelser da...

Helt idiotisk av deg å lese mailene da. Dette kommer nå til å brenne seg inn på netthinnen din, og det er stor sjanse for at du aldri kommer over dette.

Og uansett, du sier jo han ikke har mailet med disse jentene siden du snakket med ham? Han har vært utro, du har tilgitt det, han har lovet å ikke gjenta det mer. Det spiller jo ingen rolle om han sletter mailene eller ikke, gjort er gjort.

MEN, at du leser mailene blir jo som å finne en video av kjæresten fra den dagen han var utro. Det vil såklart forværre situasjonen. Uansett om han har gjort det igjen eller ikke.

Tror du har ødelagt mye for deg selv nå, ved å tråkke over denne grensen. Både i forholdet, men også følelsesmessig for din egen del. Fortid skal jo være fortid, og å vite alt kjæresten har lagt bak seg av slik intim art har veldig lite for seg.

Tror ikke du klarer å tilgi og stole på ham jeg. Det virker ikke sånn på handlingene dine og følelsene dine iallfall.

Og JA, jeg mener fortsatt at cybersex er utroskap, et bittelite hakk under fysisk utroskap kanskje, men så omfattende form som du her beskriver synes jeg han har gjort noe helt uakseptabelt og sånt er det vanskelig å komme over.

Annonse

Gjest feminist

Nå må du ikke plassere skyld på feil sted her. Det er kjæresten din som har lovt deg troskap, ikke denne jenta.

Etter mange års surfing er jeg også overbevist om at det er han som har tatt kontakt med henne og invitert til sexprat.

Utrolig dårlig gjort å alltid gi jentene skylda!

Du har åpnet og lest en annens post.

Det er straffbart.

Det finnes ingen formildende omstendigheter.

Hadde jeg opplevd at min samboer åpner og leser min post hadde hun blitt satt på porten umiddelbart.

Selv om du var notorisk utro, og ikke hadde til hensikt å fortelle det til din samboer??

Jeg er eig med de under her i at det er han som står ansvarlig overfor deg, men samtidig skjønner jeg veldig godt at du er forbannet på jentene.

Og jeg tror det i mange tilfeller er en korrekt observasjon at mannfolk har vanskelig for å avvise jenter som flørter heftig med dem.

Helt idiotisk av deg å lese mailene da. Dette kommer nå til å brenne seg inn på netthinnen din, og det er stor sjanse for at du aldri kommer over dette.

Og uansett, du sier jo han ikke har mailet med disse jentene siden du snakket med ham? Han har vært utro, du har tilgitt det, han har lovet å ikke gjenta det mer. Det spiller jo ingen rolle om han sletter mailene eller ikke, gjort er gjort.

MEN, at du leser mailene blir jo som å finne en video av kjæresten fra den dagen han var utro. Det vil såklart forværre situasjonen. Uansett om han har gjort det igjen eller ikke.

Tror du har ødelagt mye for deg selv nå, ved å tråkke over denne grensen. Både i forholdet, men også følelsesmessig for din egen del. Fortid skal jo være fortid, og å vite alt kjæresten har lagt bak seg av slik intim art har veldig lite for seg.

Tror ikke du klarer å tilgi og stole på ham jeg. Det virker ikke sånn på handlingene dine og følelsene dine iallfall.

Og JA, jeg mener fortsatt at cybersex er utroskap, et bittelite hakk under fysisk utroskap kanskje, men så omfattende form som du her beskriver synes jeg han har gjort noe helt uakseptabelt og sånt er det vanskelig å komme over.

Han burde jo ha slettet mailene da, ellers blir det jo som om han skulle hatt en video av da han var utro, og så kose seg med den om og om igjen. Han bruker jo sansynligvis disse mailene som stimuli.

Siden han gjemmer disse mailene og sletter de fra dama, virker han ikke fornøyd der han er.

Til deg som skrev innlegget.. hva med at DU også sender pirrende mailer og sms'er?

Jeg må si jeg skjønner godt at du gjeren vil vite.. og gjerne vil sjekke at det fortsatt ikke pågår. Når tillitten har fått en så alvorlig knekk, så skal det mer enn ord til for å kunne stole på noen igjen sånn umiddelbart. For alt du vet kan han jo bare ha opprettet en annen e-mail og fortsatt der. Uansett straffbart eller ei å lese andres e-post, det hadde jeg gitt f.. i .

Men jeg syntes det er velig galt av deg å gi jenta noe som helst skyld. Menn er jo ikke vandrende pikker uten hode, og vi som damer skal ikek påta oss ansvaret for deres handlinger. Det er jo heller ikke sikekrt at hun visste at han var i et forhold.

Jeg ville tatt en prat med kjæresten og forklart han at du faktisk trenger å sjekke at han ikke holder på fortsatt. Om han ikke kan godta det, hadde jeg ikke orket å fortsette forholdet. Hans ord er ofte ikke nok i slike sammenhenger. Har han gjort et slikt overtramp så får han jammen stå for det også.

Men det var dumt av deg med tanke på ditt eget følelsesliv å lese e-postene. Dette kommer til å sitte på netthinnen din i lang tid.

Ønsker deg lykke til og håper det ordner seg for deg.

Annonse

Skill snørr fra barter.

Det er HUN som har gjort noe kriminelt og straffbart, ikke han.

Er det lov og rett som diskuteres her, din fjott?

Sort-hvitt - sort-hvitt - sort-hvitt. Fy fasiken du virker som en kjedelig person (ref. til kommentarer på andre innlegg).

Singel eller?

Ulv I Faarikaal

Sort-hvitt - sort-hvitt - sort-hvitt. Fy fasiken du virker som en kjedelig person (ref. til kommentarer på andre innlegg).

Singel eller?

>>Singel eller?

He-he. Forklar.

Singel eller?

I det øyeblikk innsenderen bevisst og aktivt åpnet post og aktivt utførte en handling ble dette juss i mine øyne - og ikke moral.

Å aktivt utføre en straffbar handling i den hensikt å avdekke en moralsk forkastelig handling er likefult en straffbar handling.

Ja - det er sort-hvitt. Juss er sort-hvitt - selv om jeg skjønner innsenderens handlemåte, kan denne likevel ikke forsvares.

Gjest papirtiger

Du har åpnet og lest en annens post.

Det er straffbart.

Det finnes ingen formildende omstendigheter.

Hadde jeg opplevd at min samboer åpner og leser min post hadde hun blitt satt på porten umiddelbart.

Røde elefanter er best.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...