Gå til innhold

Usikker på egen manndom

Anbefalte innlegg

Gjest anonym ikveld

Jeg har et problem. Hver gang temaet homofili kommer på banen, så må jeg bare vitse og hetse de homofile en hel masse. Det går igrunn over alle støvelskafter. Ja, altså, jeg synes det er helt greit å hetse de homofile altså, for det de driver med er tross alt ekkelt, ekkelt og ekkelt! Men så er det mange som har begynt å si at den egentlige grunnen er at jeg må være usikker på min egen mannlighet. Og nå har jeg begynt å lure på om det stemmer:-/ Jeg har begynt å få visse underbevisste fantasier, og det er ikke kvinnens røde rose som står i sentrum, for å si det sånn...

Er det virkelig mulig at jeg er en underbevisst homo? Dette bekymrer meg en hel del...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129309-usikker-p%C3%A5-egen-manndom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en homofil mann er likefullt en mann!

Hvorfor synes du at det "de" driver med så ekkelt? Fordi du har lært å synes det av foreldre/søsken/skole/venner/etc?

Du behøver ikke nødvendigvis være homofil selv om du har homofile fantasier, - de fleste har fantasier som de ikke egentlig har lyst til å realisere. Men dersom du ER bifil eller homofil, - so what? Synes de fleste har et nokså avslappet forhold til homofili, og nesten alle kjenner noen som er homofile.

Ikke bekymre deg, du. Men kutt ut hetsinga. Det er så utrolig lite sjarmerende når folk viser sånne holdninger!

:)

Gjest anonym ikveld

Hvorfor synes du at det "de" driver med så ekkelt? Fordi du har lært å synes det av foreldre/søsken/skole/venner/etc?

Du behøver ikke nødvendigvis være homofil selv om du har homofile fantasier, - de fleste har fantasier som de ikke egentlig har lyst til å realisere. Men dersom du ER bifil eller homofil, - so what? Synes de fleste har et nokså avslappet forhold til homofili, og nesten alle kjenner noen som er homofile.

Ikke bekymre deg, du. Men kutt ut hetsinga. Det er så utrolig lite sjarmerende når folk viser sånne holdninger!

:)

Hva mener du? At vi skal godta homseri?

Gjest en homofil mann er likefullt en mann!

Hva mener du? At vi skal godta homseri?

Homseri? Det heter da homofili!

Jeg mener at når to mennesker er glad i hverandre, er det likegyldig hvorvidt de har innover- eller utovertiss!

Jeg er hetero sjøl, men jeg har absolutt ingen problemer med å akseptere at andre forelsker seg i mennesker av samme kjønn som seg selv.

Er det helt ukjent for deg at homofili er ganske utbredt og ganske akseptert blant folk?

Annonse

Gjest anonym ikveld

"Godta", det blir du nødt til. Skulle du hindre dem i å utføre sine lyster, som også er helt legale.

Er dette noe å henge seg opp i? *riste på hodet*

I allverden! Skal jeg ikke få lov til å s mine meninger? Hvis du har noe problem med at jeg "henger meg opp" i dette kan du jo bare la være å lese.

Gjest anonym ikvekld

Homseri? Det heter da homofili!

Jeg mener at når to mennesker er glad i hverandre, er det likegyldig hvorvidt de har innover- eller utovertiss!

Jeg er hetero sjøl, men jeg har absolutt ingen problemer med å akseptere at andre forelsker seg i mennesker av samme kjønn som seg selv.

Er det helt ukjent for deg at homofili er ganske utbredt og ganske akseptert blant folk?

Neida, det er ikke ukjent for meg. Men jeg kan aldri godta dette som noe naturlig. Homseri er ikke naturlig, har aldri vært det, og kommer aldri til å bli det.

Hvem var det forøvrig som kom på den geniale ideen at, "Oi! Lurer på på åssen det er å stikke kuken inn der hvor dritten kommer ut? Det er sikkert skikkelig deilig!" Spør du meg må fyren ha vært rimelig pervers.

I allverden! Skal jeg ikke få lov til å s mine meninger? Hvis du har noe problem med at jeg "henger meg opp" i dette kan du jo bare la være å lese.

Jeg oppfattet dine holdninger som nedlatende ovenfor homser. Ja - jeg kan selvsagt gi blaffen i å lese hva du skriver, det har du rett i:-)

Neida, det er ikke ukjent for meg. Men jeg kan aldri godta dette som noe naturlig. Homseri er ikke naturlig, har aldri vært det, og kommer aldri til å bli det.

Hvem var det forøvrig som kom på den geniale ideen at, "Oi! Lurer på på åssen det er å stikke kuken inn der hvor dritten kommer ut? Det er sikkert skikkelig deilig!" Spør du meg må fyren ha vært rimelig pervers.

Jeg skjønner godt at du vil være anonym i kveld.

Du svarer frekt og dumt.

Forøvrig er det heterofile par som står for mesteparten av analsexen her i verden.

Annonse

Det er forskjell på å si sine meninger på en saklig måte og det å drive systematisk hets mot en bestemt folkegruppe. Sistnevnte er det bare drittsekker som driver med, og slike har vi ganske enkelt ikke bruk for.

I tillegg har det litt med intelligens å gjøre også; jeg synes selv tanken på sex med en mann er ekkel. Men jeg har da nok integritet og selvfølelse at jeg trenger ikke se for meg selv ta en annen mann i rævva hver gang homifili er teamet.

"......................"

Siden du bruker ordet "naturlig", så regner jeg med at du forlanger at alt annet som skjer i verden skal være "naturlig"? I såfall må du være imot veldig mye, ikke bare ting som har med sex og gjøre. Så argumentet om hva som er "naturlig" eller ikke holder ganske enkelt ikke som saklig utsagn.

"........................"

Siden du bruker ordet "naturlig", så regner jeg med at du forlanger at alt annet som skjer i verden skal være "naturlig"? I såfall må du være imot veldig mye, ikke bare ting som har med sex og gjøre. Så argumentet om hva som er "naturlig" eller ikke holder ganske enkelt ikke som saklig utsagn.

"........................"

Men innen sexen så holder det som saklig utsagn dersom den anonyme selv, utelukkende, praktiserer sex i hensikt å formere seg! :)

Og isåfall er det vel egentlig denne anonyme som har et aldri så lite problem...

Ufattelig at folk skal hetse homser i år 2003. Våkn opp, for faen!

er nok en måte å jobbe med homofobien din på ja. Og da mener jeg som i redselen for nærhet med noen av det samme kjønn, og ikke fordommer mot homofile. Du vet at homofile også kan være to kvinner, hva synes du om dem da?

Men altså, du har nok innsett at holdningene dine er litt grunnløse, og ønsker å bli mer åpen og respektere andre mennesker. så takler du frykten med å konfrontere den.

Tror dette er en klassiker jeg, og kanskje dette rett og slett er et tegn på at du vokser opp og begynner å bli mann!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...