ardy Skrevet 18. desember 2000 Del Skrevet 18. desember 2000 Jeg avsluttet mens på torsdag og begynte med p-piller på lørdagen etter. Hvor lang tid går før pillene virker? Jeg er klar over at jeg skulle begynt ved menstrasjonsstart, men av ulike grunner ble ikke dette gjort. Kan jeg stole på p-pillene før neste mens? NB - dette haster! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 18. desember 2000 Del Skrevet 18. desember 2000 står det ingenting om det i bruksanvisninga? hvis jeg husker rett så tror jeg det stod i min at du var sikker etter tre uker hvis du ikke startet samtidig som mensen... hvis du gjorde det var det sikkert fra første stund... Tror nok jeg ville venta med sex uten beskyttelse til neste brett... for å være på den sikre siden lissom bedre med kondom en gang for mye enn en for lite! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spør! Skrevet 18. desember 2000 Del Skrevet 18. desember 2000 Legen min sa at pillene var sikre med en gang hvis jeg startet på første mens-dag, og etter to (eller var det tre?) uker hvis jeg startet etter/før 1. mensdag. Ring legen eller apoteket og spør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 19. desember 2000 Del Skrevet 19. desember 2000 Bruk annen prevensjon i de første to ukene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.