Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min samboer har slikket meg nøyaktig to ganger, og de to gangene skjedde de to første gangene vi hadde sex. Senere har han fortalt meg at han rett og slett ikke orker å slikke damer, synes det er ekkelt. Jeg synes faktisk det er et stort savn, men vil ikke presse ham til noe han ikke ønsker.

Men så leser jeg her at gutta slikker villig i vei, og jeg suger jo ham. Det jeg lurer på er om det er så vanlig å gi oralsex som det kan virke her.

PS: Nei, jeg har ingen komplekser for musa mi, er egentlig ganske fornøyd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129386-hvor-vanlig-er-oralsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er veldig vanlig med oralsex. I gjennomsnitt tipper jeg at kjæresten og jeg inkluderer oralsex annenhver gang vi har sex. Men han er mye mer aktiv og flink til å slikke meg enn omvendt. Jeg er litt lat sånn, selvom jeg liker godt å suge pikk når den er helt ren.

I tidligere forhold har det vært likedan.

fuji1365380447

Vi har oralsex nesten hver gang vi har sex - som oppvarming eller som en liten pause i all "pesingen"...

Jeg elsker både å få og gi - og hadde nok opplevd det som et stort savn hvis jeg aldri hadde blitt slikket.

Men å tvinge noen, det er jo ikke lett...

Vi har oralsex nesten hver gang vi har sex - som oppvarming eller som en liten pause i all "pesingen"...

Jeg elsker både å få og gi - og hadde nok opplevd det som et stort savn hvis jeg aldri hadde blitt slikket.

Men å tvinge noen, det er jo ikke lett...

Nei, tvinge ham det er jo ikke noe alternativ. Men da han sa at han ikke ønsket å slikke meg, forklarte han det med at han hadde et slags traume en gang han slikket en jente som visstnok luktet råtne egg. Jeg ble bare glad at han stolte på meg og fortalte meg det, og jeg sa selvsagt at det gikk helt greit uten også. For jeg så at han virkelig ikke hadde noe lyst, og de to første gangene tolker jeg som et slags forsøk på å imponere som min nye elsker.

Og jeg har vært veldig flink lenge, gitt ham oralsex uten å spørre om å få tilbake. Ikke nevnt det hele med et ord, i håp om at han ville ta initiativ etter hvert. Men, nope, ikke noe resultat å skryte av. Og jeg savner det virkelig. Kan jeg ta det opp nå, jeg har jo lovet at det går bra.

Nei, tvinge ham det er jo ikke noe alternativ. Men da han sa at han ikke ønsket å slikke meg, forklarte han det med at han hadde et slags traume en gang han slikket en jente som visstnok luktet råtne egg. Jeg ble bare glad at han stolte på meg og fortalte meg det, og jeg sa selvsagt at det gikk helt greit uten også. For jeg så at han virkelig ikke hadde noe lyst, og de to første gangene tolker jeg som et slags forsøk på å imponere som min nye elsker.

Og jeg har vært veldig flink lenge, gitt ham oralsex uten å spørre om å få tilbake. Ikke nevnt det hele med et ord, i håp om at han ville ta initiativ etter hvert. Men, nope, ikke noe resultat å skryte av. Og jeg savner det virkelig. Kan jeg ta det opp nå, jeg har jo lovet at det går bra.

Jeg synes det høres rart ut at han skal ha fått avsmak på slikking etter en ubehagelig opplevelse. Vi har vel alle kysset noen med dårlig ånde en gang i livet, men man slutter vel ikke å kline for det?

Men du kan jo ikke overtale eller tvinge ham, og ville vel heller ikke ha noen glede av det hvis du følte at han "ofret" seg.

Annonse

Gjest tenker høyt

Kanskje han ble misbrukt da han var liten? Bare en tanke.

Alle mine kjærester har elsket å slikke meg, og jeg elsker også å suge, så det er med ca hver gang vi har sex. Untak når jeg har mensen, da slikker han meg ikke så mye, men jeg suger ham desto mer da.

At han har fått traumer fra en annen burde ikke hindre ham i å forsøke med deg, om ikke du også smaker eller lukter vondt?

Han burde prøve litt hvertfall om han kunne tenke seg det (ikke tvang!!) for det er jo trist å ikke bli slikket da..

Tror det er veldig vanlig at "alle" gjør det ofte, i forspillet om ikke annet.

Alle mine kjærester har elsket å slikke meg, og jeg elsker også å suge, så det er med ca hver gang vi har sex. Untak når jeg har mensen, da slikker han meg ikke så mye, men jeg suger ham desto mer da.

At han har fått traumer fra en annen burde ikke hindre ham i å forsøke med deg, om ikke du også smaker eller lukter vondt?

Han burde prøve litt hvertfall om han kunne tenke seg det (ikke tvang!!) for det er jo trist å ikke bli slikket da..

Tror det er veldig vanlig at "alle" gjør det ofte, i forspillet om ikke annet.

Har ikke lagt merke til noen vond lukt av meg, og ikke smaker det ekkelt når jeg suger ham etter han har vært inni meg. Skjønner det ikke. Går det ikke bare an å si at noen synes det er ekkelt å slikke? Jeg aner ikke hvordan jeg skal gripe dette an.

fuji1365380447

Man sier jo mye rart for å tilfredstille sin nye kjæreste, også at det ikke er "nødvendig" med oralsex.

Men jeg syntes at du skulle fortelle ham at du likevel savner det, og at det ville gi deg ekstra nytelse. Forsikre ham om at du vil være ekstra nøye med hygienen, slik at han skal unngå "råtne egg.."

Hvis han da likevel ikke ønsker å slikke deg, så tror jeg du må leve uten...

Har ikke lagt merke til noen vond lukt av meg, og ikke smaker det ekkelt når jeg suger ham etter han har vært inni meg. Skjønner det ikke. Går det ikke bare an å si at noen synes det er ekkelt å slikke? Jeg aner ikke hvordan jeg skal gripe dette an.

Kan dere ikke prøve å dusje sammen, sånn at han unasett kan føle du er helt ren. Kose dere med forspill der, og så spørre han om han vil prøve å slikke deg litt.. Gjøre det klart at han bestemmer om han vil og når han vil slutte, men si at du ville likt det. Hvis han prøver kan det jo hende han liker det etterhvert, særlig når han ser hvor mye det tenner og gleder deg..

Dere må vel snakke litt om det, høre om det er noe annet som ligger bak. Du er jo ikke den jenta så jeg synes det er en dårlig begrunnelse fra ham. Men noen liker det vel sikkert bare ikke, men de fleste gutter ser jo ut til å elske det..

Man sier jo mye rart for å tilfredstille sin nye kjæreste, også at det ikke er "nødvendig" med oralsex.

Men jeg syntes at du skulle fortelle ham at du likevel savner det, og at det ville gi deg ekstra nytelse. Forsikre ham om at du vil være ekstra nøye med hygienen, slik at han skal unngå "råtne egg.."

Hvis han da likevel ikke ønsker å slikke deg, så tror jeg du må leve uten...

Er bare redd for å såre ham, at han skal ta det ille opp og tro at han ikke tilfredsstiller meg uten oralsex..... Vet ikke jeg, jeg savner det jo, selv om jeg har det kjempebra i senga når det gjelder andre former for sex. Huff a meg, da gitt!

Annonse

Er bare redd for å såre ham, at han skal ta det ille opp og tro at han ikke tilfredsstiller meg uten oralsex..... Vet ikke jeg, jeg savner det jo, selv om jeg har det kjempebra i senga når det gjelder andre former for sex. Huff a meg, da gitt!

Spør han om han hadde syntes det var greit å ikke få oralsex.. DA skjønner han vel hva du går glipp av, for jeg tipper han ville savnet det like mye som deg...

Får han må jo han i det minste prøve å gi litt han også..

fuji1365380447

Ville du blitt veldig såret dersom han spurte deg om noe når det gjelder sex? Hvis han formulerte seg litt taktfult og sa at "vi har det bra i senga, men jeg kunne tenke meg å prøve....?"

Jeg tror nok at hvis du forteller hva du drømmer om, så vil han forstå det som et ønske og ikke som en annklage eller bastant krav.

Kanskje du har noen andre lyster/fantasier som du kunne tenke deg å få oppfylt, og fortelle om at du drømmer om å bli slikket i samme slengen?

Gjest Pricilla

Jeg tror det er ganske så vanlig med oralsex for begge kjønn... Jeg har hatt det med alle partnerne jeg har vært i forhold i.. Men det er jo et must at man er ren der nede da, og ikke lukter.

Venninner som forteller om ONS blir slikka, så tror de fleste er ganske åpne med det. Nå har jeg vært i forhold i 4,5 år da.. Men vi har i hvert fall oralsex, og han synes det er deilig å slikke..

Kan hende kjæresten din synes det er ekkelt å få masse utflod i munnen.. Er du veldig våt? Går jo an å tørke litt bort da. Han må jo ikke stikke tunga inn heller, går jo an å holde seg til kiltta og bruke fingre inni deg samtidig. Der "oppe" er det ikke så vått.. Det blir for det meste hans spytt.

Min kjæreste "må" smake på meg enten vi har oralsex eller ei han, noe vi som regel alltid har da, men har vi det ikke ved noen anledninger, smaker han alltid på fingeren sin etter å ha hatt den inne i meg. Liker smaken min sier han bare.. Smaker jo ikke vondt, han lar meg smake også ofte..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...