Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror gutter er forskjellige der. Mannen min er som din - sukk, det er et savn ja.

Exen min tror jeg kunne ha bodd "der nede". Han elsket å gi meg munnsex.

Men som svar på spørsmålet ditt så er nok oralsex vanlig, men ikke alle liker å gi (eller få for den del).

Fortsetter under...

Du, jeg tror det kan ha noe med teknikk å gjøre. Litt med lathet, og litt med dårlige erfaringer.

Om du er nydusjet og han slikker rundt klitoris, så smaker det ikke mye. OG du kan jo fortelle ham at om du lukter vondt en dag eller smaker rart, så kan han prøve igjen en annen dag, du blir ikke sur eller såret.

Ellers så er dte mange gutter som sliter seg helt ut. Som holder på i timevis og vil du skal komme, og du blir stresset og kommer ikke. Om han bare gjør det for å kose seg litt og kose deg litt derimot, letter det veldig på presatsjonsangsten. Og så må man faktisk snakke sammen og veilede litt de første gangene nesten, iallfall si ifra om det er vondt, selv om man er redd han da skal gi opp.

Og så er et jo lov å bytte på mellom tunge og finger da...

Ja, du har snakket om dette for en stund siden, det er ikke noe galt i å ta opp noe på nytt. synes han har gitt opp litt fort jeg, to ganger er da ikke nok til å si om man liker det eller ikke...

Typen din liker det vel bare ikke. De finnes sikkert de også, og du får bare si deg uheldig med å ha møtt på en gutt av den sjeldne typen. Altså en som ikke liker å gi oralsex.

Oralsex er, for meg og mange med meg, en veldig viktig del av sexen, så du går utvilsomt glipp av noe.

Har ikke lagt merke til noen vond lukt av meg, og ikke smaker det ekkelt når jeg suger ham etter han har vært inni meg. Skjønner det ikke. Går det ikke bare an å si at noen synes det er ekkelt å slikke? Jeg aner ikke hvordan jeg skal gripe dette an.

Er du glatt barbert? jeg liker ikke å slikke hvis min kone har masse hår der nede.

Men hos meg er det et savn å få lov å gi en oral til henne, hun vil heller knulles. Jeg elsker å gi oral når hun vil det!

Typen din liker det vel bare ikke. De finnes sikkert de også, og du får bare si deg uheldig med å ha møtt på en gutt av den sjeldne typen. Altså en som ikke liker å gi oralsex.

Oralsex er, for meg og mange med meg, en veldig viktig del av sexen, så du går utvilsomt glipp av noe.

Jeg _vet_ at jeg går glipp av noe herlig, derfor så frustrert. Jeg er bare så fryktelig snill og ikke sier noe.

Jeg _vet_ at jeg går glipp av noe herlig, derfor så frustrert. Jeg er bare så fryktelig snill og ikke sier noe.

Jeg kan godt klare meg uten oralsex, men tanken på at han hadde betraktet det som ekkelt hadde plaget meg og hemmet meg i sex-livet, tror jeg.

Annonse

Jeg kan godt klare meg uten oralsex, men tanken på at han hadde betraktet det som ekkelt hadde plaget meg og hemmet meg i sex-livet, tror jeg.

Selv om jeg vet at denne råtneeggdama ikke var meg, sniker det seg alltid inn en liten tanke sånn av og til, SHIT, tenk om det virkelig var MEG, BLÆHHH! Men jeg tror at han hadde sagt det, for det er jo lett å vaske seg ren.

Og det hender, selv om det er sjeldnere enn før, at jeg får slik lyst til at han skal slikke meg NÅ! Får lyst til å skrike. Det en ikke kan få, det vil en nemlig ha. Nei, må snakke med denne fyren.

Historien om dama med råtten eggelukt kan være noe han sier for å ikke såre deg. Kanskje synes han ikke du smaker/lukter godt.

Dette er ikke kun avhengig av hygiene (foruten at oppfattelsen av lukt og smak varierer fra person til person), jeg har opplevd en kvinne som luktet og smakte mildt sagt ekkelt til tross for at hun var flink med hygienen. Hun hadde noen problemer med bakteriefloraen i skjeden.

Eller kanskje han ikke liker å gi oralsex, vi liker jo alle ulike ting.

Kan han ikke bare legge seg der nede og bruke fingrene eller en vibrator da?

Historien om dama med råtten eggelukt kan være noe han sier for å ikke såre deg. Kanskje synes han ikke du smaker/lukter godt.

Dette er ikke kun avhengig av hygiene (foruten at oppfattelsen av lukt og smak varierer fra person til person), jeg har opplevd en kvinne som luktet og smakte mildt sagt ekkelt til tross for at hun var flink med hygienen. Hun hadde noen problemer med bakteriefloraen i skjeden.

Eller kanskje han ikke liker å gi oralsex, vi liker jo alle ulike ting.

Kan han ikke bare legge seg der nede og bruke fingrene eller en vibrator da?

Kanskje hun med den råtne egglukta feis ham rett i trynet?

Selv om jeg vet at denne råtneeggdama ikke var meg, sniker det seg alltid inn en liten tanke sånn av og til, SHIT, tenk om det virkelig var MEG, BLÆHHH! Men jeg tror at han hadde sagt det, for det er jo lett å vaske seg ren.

Og det hender, selv om det er sjeldnere enn før, at jeg får slik lyst til at han skal slikke meg NÅ! Får lyst til å skrike. Det en ikke kan få, det vil en nemlig ha. Nei, må snakke med denne fyren.

Kan lukte/smake vndt også om du er nyvasket. Spesielt om du har noe tull i bakteriefloraen. Kan være at han sa det som et hint til deg, men du må bare spørre ham rett ut. Siden han sa det sånn virker det jo som han egentlig liker oralsex, men bare fikk seg en skrekk. Da burde han jo kunne begynne igjen om ikke du er eggdama..

Annonse

Gjest ingenslikk

Har også vurdert å spørre noen om dette! Er vant til at menn gir meg oralsex, men samboeren min nå har ALDRI gjort det! Jeg suger han nesten hver gang vi har sex (og det liker han), men han har aldri nærmet seg mitt kjønnsorgan med hodet.

Er nøye med å passe på at det lukter slik det skal, så jeg tror ikke det er noe galt der.

Tenkte at det kanskje var noe med at han ikke likte hår der nede, og barberte meg, og han sa han tenner veldig på det. Men likevel har han aldri engang kysset meg lavere ned enn på brystene.

Vi har svært god sex, så jeg vil ikke ødelegge noe ved å spørre om dette, slik at han skal føle seg presset til noe. Så nødvendig synes jeg ikke oralsex er, men jeg begynner jo å lure på HVORFOR det er slik.

Fint å høre om andre som opplever noe av det samme... skulle nesten likt å ta kontakt med hans exer for å høre om han ga den oralsex noen gang...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...