Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, så var det ute..... skjønner ikke jeg har klart å holde meg så lenge :o))

Fra å ikke skulle ha flere ble vi enige om å forsøke igjen. Vi har vært gjennom et kjempekjapt søskenforsøk - og jammen var det ikke høyst vellykket også! "Varetelling" i går viste TO små hjerter som banket :o))))

Så fra å være helt uten barn og streve i år for å få det til blir vår lille icsiprins storebror og vi plutselig fem til sommeren... Det første sjokket har begynt å gi seg, nå er det alle de praktiske tankene som melder seg.

Og endelig kan jeg rope det ut - vi skal ha tvillinger til sommern :o))))))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129419-oppdatering-fra-lilium/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

GRATULERER!!!!

Dette var da fantastiske nyheter.

Selv fikk vi en gutt 16 oktober, og det er helt fantastisk. Han er bare snill og god. Sover og spiser....

Så det er bare å glede seg, det blir nok hektisk men fantastisk.

Kanske vi ses på "kjøpesenteret". Jeg er der titt og ofte.

Klem fra jda, tidligere steinbukk..

Hei

GRATULERER!!!!

Dette var da fantastiske nyheter.

Selv fikk vi en gutt 16 oktober, og det er helt fantastisk. Han er bare snill og god. Sover og spiser....

Så det er bare å glede seg, det blir nok hektisk men fantastisk.

Kanske vi ses på "kjøpesenteret". Jeg er der titt og ofte.

Klem fra jda, tidligere steinbukk..

Så tullemor og lillegutt i avisa ja, gratulerer :o)))

Kjempekos at det går bra med dere - vi sees nok *ssss*

Annonse

Gjest tidligere golf.

Kjære lilium!

Næhmen hellan nuttan dah. Har tenkt på deg mange ganger og lurt på om du fikk med deg kællen på søskenforsøk. Jommen sa jeg søsken du. Helt ufattelig at du skal ha tvillinger på søskenforsøk. (er gangske glad for at jeg fikk bare 1 på søskenforsøk, for her er det hektisk nok). Men nå får du jo litt større avstand på dine enn jeg har på mine - men likevel *ler.

Det er utrolig hvordan livene våre har tatt uante vendinger.

Kan jo ikke si mer enn G*R*A*T*U*L*E*R*E**R

Send meg en mail om du enda har adressen min.

Vi "snakkes".

Klem fra

Gratulerer! Det må jeg si!

I gjennomsnitt føder norske kvinner 1.7 barn og da er det slett ikke verst at en ufb'er som deg bidrar til å dra opp snittet.

Klart det blir stas med tvillinger - det er mulig det er dobbelt opp med arbeid, men så er det jo også dobbelt opp med gleder da.

Nå sover lillemann her i huset en liten formiddagsdupp og mor skal slett ikke sitte foran PC'en, men gjøre alt (les 1/4) av det hun hadde planlagt å gjøre mens junior sover. Når han er våken skal mor nemlig stort sett sitte å beundre hver minste bevegelse han gjør........Tenk hvor heldig du er som får oppleve dette nok en gang!

Gratulerer så mye !

Du verden - dette var jammen nyheter :o))))) Har ikke hørt noe om ståa hos dere på lange tider (har vært bortreist ett par uker), så jeg har ikke fått med meg at dere har hatt forsøk en gang. Men så slår dere til med to stykker på en gang. Det var jo kjempegreier.

Du får passe godt på det selv og spirene i magen fremover. Ikke slit deg ut - du trenger litt krefter til senere også ;o).

Kos deg videre !

Annonse

Tusen takk for alle gratulasjoner!! Jeg er ikke så ofte innom her for tiden. Har vært hjemme med sykt barn, og da er det viktigere enn noen gang at den lille "fritiden" går med til å slappe av og sove :o))

Håper på lettere tider fremover, men kan jo ikke klage heller.....

Lover å holde dere oppdatert innimellom!

Klem fra

Hei Lilium!

Så kjempekjempegøy å høre! Gratulerer! Jeg tror det sikkert blir hakket lettere med tvillinmger når du har et barn allerede, det er mange triks du har inne helt sikkert. Lurer du på ting er tvillingforumene på snartmamma og nybaktmamma kjempefine!

Lykke til med spennende svangerskap!

gratulerer igjen - kjempegøy å komme innom etter lang tid og se at gamle kjenninger har blitt gravide!

Hei på deg!

Gratulerer så mye med graviditeten !!!

Så koselig at dere nå skal ha to til, da blir det liv i huset.

Jeg er fortsatt gravid og har nå kommet til 27. uke. Jeg storkoser meg som gravid og gleder meg enormt til endelig å holde barnet vårt i armen.

Du får ha lykke til videre med svangerskapet ditt og riktig god jul og godt nytt år !!!

Mvh

Hei på deg!

Gratulerer så mye med graviditeten !!!

Så koselig at dere nå skal ha to til, da blir det liv i huset.

Jeg er fortsatt gravid og har nå kommet til 27. uke. Jeg storkoser meg som gravid og gleder meg enormt til endelig å holde barnet vårt i armen.

Du får ha lykke til videre med svangerskapet ditt og riktig god jul og godt nytt år !!!

Mvh

Hei - fint å lese at alt går bra.

Jeg tenkte på deg da jeg leste at RE1 hadde fått en sønn (se ovenfor) - skikkelig hyggelig at de som har slitt i årevis, klarer det til slutt

synes

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...