naiv Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Frivillig? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129479-partenere/page/3/#findComment-791574 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 "Partenere"? Sikker på at du ikke tenkere på "partere"? "................" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129479-partenere/page/3/#findComment-791590 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucretia Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129479-partenere/page/3/#findComment-791628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest To many Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Kvinne på 25, 18 partnere 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129479-partenere/page/3/#findComment-791738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lidenskapelig og stolt av det Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg er ærlig talt litt sjokkert over de gammelmodig holdningene til de som har svart på denne tråden! Kanskje det er fordi de som har hatt litt flere sex-partnere ikke tør å svare??? Det er da fult mulig å være følelsesmessig sunn, ha hatt god kvalitetssex, og samtidig ha hatt ganske mange sex-partnere. Jeg er en vanlig jente som alltid har nytt sex, men har i flere lange perider vært singel, og har da hatt flere ulike elskere som har tilfredstilt mitt behov. Har situasjonen vært erotisk og jeg har følt en gjensidig tiltrekning, så har jeg kost meg med en deilig stund, selv om det ikke har vært meningen at jeg skulle bli sammen med vedkommende. Jeg skammer meg overhodet ikke over at jeg har grepet mulighetene til gjensidig nytelse og lek, når det ikke har vært noen som har blitt såret og vi har vært frie til å gjøre som vi vil! Jeg har hatt mange sex-partnere, men det betyr ikke at jeg ikke er trofast når jeg er i et fast forhold. Er man sammen, så nyter man sex kun med en person! Og jeg ser ikke noen grunn til å se ned på dem som ikke har hatt mange partnere, så jeg vil gjerne ha meg frabedt å bli stigmatisert fordi jeg har hatt relativt mange!!! Frihet og ansvar - er stikkord for mitt sex-liv! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129479-partenere/page/3/#findComment-791757 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest buhua Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg er ærlig talt litt sjokkert over de gammelmodig holdningene til de som har svart på denne tråden! Kanskje det er fordi de som har hatt litt flere sex-partnere ikke tør å svare??? Det er da fult mulig å være følelsesmessig sunn, ha hatt god kvalitetssex, og samtidig ha hatt ganske mange sex-partnere. Jeg er en vanlig jente som alltid har nytt sex, men har i flere lange perider vært singel, og har da hatt flere ulike elskere som har tilfredstilt mitt behov. Har situasjonen vært erotisk og jeg har følt en gjensidig tiltrekning, så har jeg kost meg med en deilig stund, selv om det ikke har vært meningen at jeg skulle bli sammen med vedkommende. Jeg skammer meg overhodet ikke over at jeg har grepet mulighetene til gjensidig nytelse og lek, når det ikke har vært noen som har blitt såret og vi har vært frie til å gjøre som vi vil! Jeg har hatt mange sex-partnere, men det betyr ikke at jeg ikke er trofast når jeg er i et fast forhold. Er man sammen, så nyter man sex kun med en person! Og jeg ser ikke noen grunn til å se ned på dem som ikke har hatt mange partnere, så jeg vil gjerne ha meg frabedt å bli stigmatisert fordi jeg har hatt relativt mange!!! Frihet og ansvar - er stikkord for mitt sex-liv! Jeg synes tanken på mange partnere er litt ekkel, med tanke på sykdommer, og det at man må da bli litt følelsesmessig "kald"? Jeg har prøvd å ha sex med en jeg ikke var sammen med, men uten følelser var det ikke noe stas! Bedre å tilfredstille seg selv! Det er vel en grunn til at du var singel sikkert? Frykt for å binde deg? Ikke greie å ha bare en partner? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129479-partenere/page/3/#findComment-791763 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lidenskapelig og stolt av det Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg synes tanken på mange partnere er litt ekkel, med tanke på sykdommer, og det at man må da bli litt følelsesmessig "kald"? Jeg har prøvd å ha sex med en jeg ikke var sammen med, men uten følelser var det ikke noe stas! Bedre å tilfredstille seg selv! Det er vel en grunn til at du var singel sikkert? Frykt for å binde deg? Ikke greie å ha bare en partner? Jeg har alltid beskyttet meg mot sykdommer - det er jo en selfølge. Jeg føler meg ikke som en kald person - tvert i mot! Jeg har mange venner og nære relasjoner, men jeg har altså SAMTIDIG hatt mange sexpartnere. Det er kanskje et paradoks for mange, men for meg er det lett. Jeg har hatt kjæreste over lange perioder også (3-4 år) og da har jeg vært trofast. Akkurat nå er jeg i begynnelsen av et nytt forhold, og nyter å være kjæreste igjen. Så jeg opplever ikke at jeg er redd for å binde meg. Har jo aldri hatt sex med noen jeg syntes er ekle selvfølgelig, jeg gjør bare det som føles riktig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129479-partenere/page/3/#findComment-791768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Big Mac Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg er ærlig talt litt sjokkert over de gammelmodig holdningene til de som har svart på denne tråden! Kanskje det er fordi de som har hatt litt flere sex-partnere ikke tør å svare??? Det er da fult mulig å være følelsesmessig sunn, ha hatt god kvalitetssex, og samtidig ha hatt ganske mange sex-partnere. Jeg er en vanlig jente som alltid har nytt sex, men har i flere lange perider vært singel, og har da hatt flere ulike elskere som har tilfredstilt mitt behov. Har situasjonen vært erotisk og jeg har følt en gjensidig tiltrekning, så har jeg kost meg med en deilig stund, selv om det ikke har vært meningen at jeg skulle bli sammen med vedkommende. Jeg skammer meg overhodet ikke over at jeg har grepet mulighetene til gjensidig nytelse og lek, når det ikke har vært noen som har blitt såret og vi har vært frie til å gjøre som vi vil! Jeg har hatt mange sex-partnere, men det betyr ikke at jeg ikke er trofast når jeg er i et fast forhold. Er man sammen, så nyter man sex kun med en person! Og jeg ser ikke noen grunn til å se ned på dem som ikke har hatt mange partnere, så jeg vil gjerne ha meg frabedt å bli stigmatisert fordi jeg har hatt relativt mange!!! Frihet og ansvar - er stikkord for mitt sex-liv! "Og jeg ser ikke noen grunn til å se ned på dem som ikke har hatt mange partnere..." Dersom det var sant, hadde du selvsagt ikke valgt som tittel på innlegget: "Pripne folk på sin høye hest" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129479-partenere/page/3/#findComment-791769 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lidenskapelig og stolt av det Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 "Og jeg ser ikke noen grunn til å se ned på dem som ikke har hatt mange partnere..." Dersom det var sant, hadde du selvsagt ikke valgt som tittel på innlegget: "Pripne folk på sin høye hest" He-he..! Jeg måtte jo skape litt blest om innlegget mitt... ;-) Jeg har mange venner som ikke har hatt mange sexpartnere, og jeg respektere deres valg, akkurat som jeg forventer at de respekterer mitt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129479-partenere/page/3/#findComment-791772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hun som ikke tør å oppgi nick i denne tråden Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg synes tanken på mange partnere er litt ekkel, med tanke på sykdommer, og det at man må da bli litt følelsesmessig "kald"? Jeg har prøvd å ha sex med en jeg ikke var sammen med, men uten følelser var det ikke noe stas! Bedre å tilfredstille seg selv! Det er vel en grunn til at du var singel sikkert? Frykt for å binde deg? Ikke greie å ha bare en partner? I og med at jeg kjenner meg igjen i "lidenskapelig og stolt av det" sitt innlegg, lar jeg meg fornærme av det du skriver her. Sykdommer? Så du tar det for gitt at vi ikke bruker kondom? Kald? Tvert imot, - det er vel kanskje nettopp det at man er så varmblodig og har sånt behov for nærhet, som gjør at vi har hatt en del partnere i perioder der vi har vært single lenge. Hvorfor single? Er ikke single nå, fordi jeg traff en fantastisk mann som jeg virkelig er på bølgelengde med. Jeg elsker ham høyt, og er 100% trofast. Da jeg var single, hadde jeg ingen frykt for å binde meg. Men bevare meg vel, man blir da ikke sammen med den første og beste mannen som dukker opp med en blomsterkvast heller? For meg er det en forutsetning, når jeg går inn i et forhold, at kjemien stemmer, at vi har mye felles, at vi kan kommunisere sammen, at vi er forelsket i hverandre og at vi har noelunde samme verdier og matchende fremtidsplaner. Det er direkte uansvarlig å involvere seg følelsesmessig med en mann du innerst inne vet at du ikke har en fremtid sammen med. Det er klart jeg har hatt partnere jeg angrer på, - fyllesex er som regel bomtur og et resultat av svekket dømmekraft. Men det har da vært mange fine opplevelser i løpet av årene også! Sex er aller best sammen med den man elsker, men selv som single har kroppen behov for å kjenne varmen av et annet menneske, bli kjærtegnet og kysset. Da kommer en vibrerende plastdings til kort, spør du meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129479-partenere/page/3/#findComment-791774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gammal DOL'er på lynvisitt Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Det er vel ikke så mange som i hytt og gevær skriver om hvor mange de har hatt sex med. Så du trenger ikke å føle deg unormal. Jeg vet ikke hva snittet er, men sånt bør man uansett drite i. Gjør det DU føler for med dem DU føler for. Hva andre gjør børe være deg ravende likegyldig. Fa'an 'å serrriøs du har blitt 'a!!?? Skjerp deg!! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129479-partenere/page/3/#findComment-791775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lidenskapelig og stolt av det Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 I og med at jeg kjenner meg igjen i "lidenskapelig og stolt av det" sitt innlegg, lar jeg meg fornærme av det du skriver her. Sykdommer? Så du tar det for gitt at vi ikke bruker kondom? Kald? Tvert imot, - det er vel kanskje nettopp det at man er så varmblodig og har sånt behov for nærhet, som gjør at vi har hatt en del partnere i perioder der vi har vært single lenge. Hvorfor single? Er ikke single nå, fordi jeg traff en fantastisk mann som jeg virkelig er på bølgelengde med. Jeg elsker ham høyt, og er 100% trofast. Da jeg var single, hadde jeg ingen frykt for å binde meg. Men bevare meg vel, man blir da ikke sammen med den første og beste mannen som dukker opp med en blomsterkvast heller? For meg er det en forutsetning, når jeg går inn i et forhold, at kjemien stemmer, at vi har mye felles, at vi kan kommunisere sammen, at vi er forelsket i hverandre og at vi har noelunde samme verdier og matchende fremtidsplaner. Det er direkte uansvarlig å involvere seg følelsesmessig med en mann du innerst inne vet at du ikke har en fremtid sammen med. Det er klart jeg har hatt partnere jeg angrer på, - fyllesex er som regel bomtur og et resultat av svekket dømmekraft. Men det har da vært mange fine opplevelser i løpet av årene også! Sex er aller best sammen med den man elsker, men selv som single har kroppen behov for å kjenne varmen av et annet menneske, bli kjærtegnet og kysset. Da kommer en vibrerende plastdings til kort, spør du meg. Takk for støtten! Jeg blir litt bekymret når folk automatisk tror at man er "ødelagt" eller "kald" når man har hatt sex med flere enn fem menn i sitt liv... Er helt enig med deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129479-partenere/page/3/#findComment-791776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiken76 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg har alltid beskyttet meg mot sykdommer - det er jo en selfølge. Jeg føler meg ikke som en kald person - tvert i mot! Jeg har mange venner og nære relasjoner, men jeg har altså SAMTIDIG hatt mange sexpartnere. Det er kanskje et paradoks for mange, men for meg er det lett. Jeg har hatt kjæreste over lange perioder også (3-4 år) og da har jeg vært trofast. Akkurat nå er jeg i begynnelsen av et nytt forhold, og nyter å være kjæreste igjen. Så jeg opplever ikke at jeg er redd for å binde meg. Har jo aldri hatt sex med noen jeg syntes er ekle selvfølgelig, jeg gjør bare det som føles riktig! Du synes selvsagt ikke det gjør noe om kjæresten din har hatt 100 stykker før deg heller da? Er det aldri så du har tenkt at det hadde vært fint å bare hatt noen få, sånn at kjæresten hadde vært litt mer "spesiell" liskom? Synes sex er noe man skal dele med "spesielle" personer jeg, noen man er glade i. Da blir jo sexen så mye bedre også. Kan elske sex for om man ikke vil ha det med gud og hvermann.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129479-partenere/page/3/#findComment-791777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lidenskapelig og stolt av det Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Du synes selvsagt ikke det gjør noe om kjæresten din har hatt 100 stykker før deg heller da? Er det aldri så du har tenkt at det hadde vært fint å bare hatt noen få, sånn at kjæresten hadde vært litt mer "spesiell" liskom? Synes sex er noe man skal dele med "spesielle" personer jeg, noen man er glade i. Da blir jo sexen så mye bedre også. Kan elske sex for om man ikke vil ha det med gud og hvermann.. Ja det er klart at man kan elske sex uten å ville ha det med gud og hver mann. Men for meg blir det ikke mer "spesielt" om jeg sparer meg til noen få eller en. Jeg er i stand til å nyte bare sex med en elsker jeg ikke elsker, og jeg kan nyte det med kjæresten min. For meg er dette ikke noen motsetning. Jeg syntes ikke det gjør noe om kjæresten min har hatt sex med mange, så lenge han kan stå inne for det han har gjort, og så lenge han har respekt for sine partnere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129479-partenere/page/3/#findComment-791779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Big Mac Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 He-he..! Jeg måtte jo skape litt blest om innlegget mitt... ;-) Jeg har mange venner som ikke har hatt mange sexpartnere, og jeg respektere deres valg, akkurat som jeg forventer at de respekterer mitt. Ønsker du å framstå som respektfull bør du kanskje ikke velge en slik tittel. Du bør heller ikke omtale andre som gammelmodige. Dessuten: Det er ingen sammenheng mellom det å være lidenskaplig og det å ha mange sex-partnere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129479-partenere/page/3/#findComment-791783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest buhua Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 I og med at jeg kjenner meg igjen i "lidenskapelig og stolt av det" sitt innlegg, lar jeg meg fornærme av det du skriver her. Sykdommer? Så du tar det for gitt at vi ikke bruker kondom? Kald? Tvert imot, - det er vel kanskje nettopp det at man er så varmblodig og har sånt behov for nærhet, som gjør at vi har hatt en del partnere i perioder der vi har vært single lenge. Hvorfor single? Er ikke single nå, fordi jeg traff en fantastisk mann som jeg virkelig er på bølgelengde med. Jeg elsker ham høyt, og er 100% trofast. Da jeg var single, hadde jeg ingen frykt for å binde meg. Men bevare meg vel, man blir da ikke sammen med den første og beste mannen som dukker opp med en blomsterkvast heller? For meg er det en forutsetning, når jeg går inn i et forhold, at kjemien stemmer, at vi har mye felles, at vi kan kommunisere sammen, at vi er forelsket i hverandre og at vi har noelunde samme verdier og matchende fremtidsplaner. Det er direkte uansvarlig å involvere seg følelsesmessig med en mann du innerst inne vet at du ikke har en fremtid sammen med. Det er klart jeg har hatt partnere jeg angrer på, - fyllesex er som regel bomtur og et resultat av svekket dømmekraft. Men det har da vært mange fine opplevelser i løpet av årene også! Sex er aller best sammen med den man elsker, men selv som single har kroppen behov for å kjenne varmen av et annet menneske, bli kjærtegnet og kysset. Da kommer en vibrerende plastdings til kort, spør du meg. "Sykdommer? Så du tar det for gitt at vi ikke bruker kondom?" Man kan faktisk få sykdommer selv om man bruker kondom, det du sier er jo den største feilen hos folk da. Bruker jeg kondom er jeg trygg.. det er feil. smitter via munnen også da..feks.. "Kald? Tvert imot, - det er vel kanskje nettopp det at man er så varmblodig og har sånt behov for nærhet, som gjør at vi har hatt en del partnere i perioder der vi har vært single lenge. " Da blander du kanskje sammen behovet for nærhet med det sexuelle? Har vel venner man kan være nær, klemme litt og ha det fint med? Trenger ikke pule hele byen for å få nærhet da? Og hva med å ha EN elsker istedenfor 14? "Det er direkte uansvarlig å involvere seg følelsesmessig med en mann du innerst inne vet at du ikke har en fremtid sammen med." Ja, men da trenger man vel ikke på liv og død pule ham heller? Jeg mener ikke at man skal ha sex med bare den "man gifter seg med", men kanskje man skal tenke gjennom det litt bedre? Mulig man angrer på en del i ettertid, og det er jo synd. Folk må jo selvsagt gjøre som de vil, men det er vel ikke så rart at de som puler rundt mye blir sett litt mer ned på enn de som holder seg til stort sett de de har vært sammen med? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129479-partenere/page/3/#findComment-791784 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Nå spiller jo alder en vesentlig rolle her, og ant. langvarige forhold. Jeg har ikke hatt mange partnere selv om jeg har hatt noen fler enn deg (ikke mange fler, men litt over dobbelt så mange). Jeg har nesten alltid vært i et fast forhold og er 29 år, så jeg hadde simpelthem ikke rukket over fler. Men for å være helt ærlig så spiller det jo ingen rolle hvor magne man har hatt sex med, det er jo like uinteressant som et vissent grantre... Sålenge man er fornøyd selv, enten man har en partner eller 25, så er det det som betyr noe. Jeg ser overhodet IKKE ned på eller ser noe galt i de som har hatt langt fler enn meg... Bare kjør på. Men det passer ikke meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129479-partenere/page/3/#findComment-791785 Del på andre sider Flere delingsvalg…
suggession Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Vi er nok like der gitt... Har bare kysset to også jeg da, og lever i håpet om at man kan leve lykkelig et helt liv med kun å ha sex med èn... Kanske vi har ventet på hverandre. Bare tullet ;-)). Jeg tror det blir det samme for meg også - leve lykkelig og ha god sex med den ene jeg har nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129479-partenere/page/3/#findComment-791787 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest buhua Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ønsker du å framstå som respektfull bør du kanskje ikke velge en slik tittel. Du bør heller ikke omtale andre som gammelmodige. Dessuten: Det er ingen sammenheng mellom det å være lidenskaplig og det å ha mange sex-partnere. Det siste du sa er nok veldig riktig! Tror heller det å ha mange partnere er et forsøk på å fremstå som lidenskapelig jeg. Behov for oppmerksomhet, og anerkjenning, blandet med litt dårlig selvfølelse er også med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129479-partenere/page/3/#findComment-791788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vincent Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg er ærlig talt litt sjokkert over de gammelmodig holdningene til de som har svart på denne tråden! Kanskje det er fordi de som har hatt litt flere sex-partnere ikke tør å svare??? Det er da fult mulig å være følelsesmessig sunn, ha hatt god kvalitetssex, og samtidig ha hatt ganske mange sex-partnere. Jeg er en vanlig jente som alltid har nytt sex, men har i flere lange perider vært singel, og har da hatt flere ulike elskere som har tilfredstilt mitt behov. Har situasjonen vært erotisk og jeg har følt en gjensidig tiltrekning, så har jeg kost meg med en deilig stund, selv om det ikke har vært meningen at jeg skulle bli sammen med vedkommende. Jeg skammer meg overhodet ikke over at jeg har grepet mulighetene til gjensidig nytelse og lek, når det ikke har vært noen som har blitt såret og vi har vært frie til å gjøre som vi vil! Jeg har hatt mange sex-partnere, men det betyr ikke at jeg ikke er trofast når jeg er i et fast forhold. Er man sammen, så nyter man sex kun med en person! Og jeg ser ikke noen grunn til å se ned på dem som ikke har hatt mange partnere, så jeg vil gjerne ha meg frabedt å bli stigmatisert fordi jeg har hatt relativt mange!!! Frihet og ansvar - er stikkord for mitt sex-liv! hø. Jeg har svart på denne tråden og jeg vil påstå at jeg ikke er spesielt gammelmodig av meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129479-partenere/page/3/#findComment-791789 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.