Gå til innhold

Hvordan viser deres partner at h*n er glad i dere?

Anbefalte innlegg

Kjæresten min viser det på mange måter. Han ringer/mailermeg/sms'er meg mange ganger per dag. Sender meg utdrag fra teksten på romantiske sanger, legger igjen lapper overalt i huset med søte beskjeder. Kjøper blomster osv... Han står også opp selv om han skal opp senere selv og skraper is av bilen min når jeg skal på jobb før ham. Han er bare verdens beste kjæreste, men jeg er ikke like flink som han til å vise det.

Fortsetter under...

Det blir jo bare en vane til slutt da .....

Hva betyr det egentlig for deg da ..... når det skjer hver eneste dag .....

Skjer jo ikke hver eneste dag alt det der da! Hallo?! Men han ringer jo og sender sms hver dag, det andre kommer jo innimellom.. Det er da hyggelig at han tenker på meg, synes jeg da.

Gjest Pricilla

Han sier han elsker meg hver dag, kysser og koser.. Pleier meg når jeg er syk.

Kjøper blomster i ny og ne. Er slaven min når jeg er fyllesjuk og parkerer meg sjøl i sofaen.. : )

Bærer posene mine når ejg har mye å bære på. Kjøper ting for meg når ejg ikke har tid selv, f.eks polvarer. han tok seg en time fri fra jobben for å gå på apoteket for å kjøpe allergipiller til meg når ejg fikk elveblest over hele meg og ikke kunne gå fra jobben..

Også er det så klart mange andre små ting i hverdagen som gjør at jeg vet han elsker meg... : )

Gjest Tutleguri

Èn dag jeg var dritsliten og han spurte på mail om det var noe han skulle ta med hjem, svarte jeg "hushjelp." Når han kom hjem, støvsuget og ryddet han, så laget han middag - kun iført et forkle. Dekket på med lys og greier. Det var ustyrtelig morsomt, det var søtt og det var helt klart en kjærlighetserklæring.

:)

Annonse

Vasker og rydder hele huset mens jeg er på seminar eksempel?

Lager kosestund med ost og kjeks og blomster etter en svært dårlig dag...

Holder rundt meg hver natt før vi sovner. Og klør meg på ryggen uten at jeg har sagt at jeg klør.

det hørtes nesten litt mye ut det der.....! også hver dag? oii... blir det ikke sånn tilslutt at du krever større og større bevis på kjærligheten hans?

Det er bare ringe og melde han gjør hver dag da, det andre er innimellom. Akkurat passe mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...