Gjest maxrebo Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Vet at man egentlig bør drite i å mase om å få noen tilbake når det har kræsjet. Men, jeg føler at vi har så mye ugjort, og at det er oss det er ment å være, i bunn og grunn. Jeg tror også hun vet det, men hun vet ikke om hun tør, da jeg har tulla det til litt for ofte (dog aldri vært utro, aldri voldelig - bare generelt litt umoden, samt ikke villet flytte sammen med henne.) Jeg har hatt problemer i over 4 år (en annen hendelse som har ødelagt mye), men begynner for første gang virkelig å kunne føle meg frisk igjen. Dessverre har hun vært med på disse 4 årene,og fått smake surt av mine sprelske påfunn. Nå føler jeg meg klokkeklar for alt, og alle småfeil og særheter er så og si luka vekk, så nå gjelder det bare å overbevise henne. Uten å mase, uten å stresse. Som sagt, jeg kunne ha gitt faen - men dette betyr litt for mye for meg til at jeg bare kan se det glippe ut av fingrene.. Men hvordan gjør man dette.. hjelp.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129645-f%C3%A5-tilbake/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Kanskje ved å vise deg selv som et skikkelig menneske (med respekt for seg selv)? Ikke uttal at du er blitt et bedre menneske. La henne se det (når dere har kontakt. Ikke ta kontakt bare for å vise det). Som du sier selv: ikke mas. Gi antydninger av og til om at du er glad i henne og kunne ønske at dere kunne ha et stabilt forhold. La henne få føle at du er seriøs på det. Vis og vær skikkelig, og se hvilket valg hun tar. Men NB: jeg vet ikke hvilken personlighet ekskjærsten din har. Derfor er det vanskelig å si hva hun eventuelt kan tiltrekkes av i en slik situasjon... Svaret kan være så enkelt som å si at du bare skal skru på sjarmen og humoristen i deg... Du kjenner henne best. Prøv å forestille deg hva hun vil ha nå... Tanker og tips fra... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129645-f%C3%A5-tilbake/#findComment-792726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.