Gå til innhold

Hvor gammel var du...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tiliti

7

• snilen

4

• nick

2

• Ulv I Faarikaal

2

Var 18... ka er det alle mener med at det hadde ventet hvis de hadde visst det de vet i dag??

at sex blir bedre med en partner som elsker og respekterer en kanskje. Og at en kjente sin egen kropp og seksualitet alt for dårlig, og heller burde brukt tiden på å onanere og utforske kyssetekniker. at man trodde man hadde bra sex, helt til man ble eldre og virkelig hadde bra sex. og at man trodde forholdet ville vare eller bli bedre av å ha sex, mens det bare kompliserte det...

slike ting? eller bare at man skulle ønske man ikke hadde gitt jomfrudommen sin til HAM.

Annonse

16, men som mange andre burde jeg vel ventet en stund. Mitt første samleie var rett og slett katastrofe... Og om jeg ikke hadde ventet lenger ville jeg nok at det skulle vært under litt andre omstendigheter...

Men men, gjort er gjort. Jeg fikk iallefall på fyren kondom!

14, angrer ikke.

Var 18... ka er det alle mener med at det hadde ventet hvis de hadde visst det de vet i dag??

Jeg bare tenker at jeg skulle vært foruten ONS og dårlige forhold, skulle ha ventet til jeg hadde funnet den jeg er isammen med idag, har liksom ikke noen gode minner om dem jeg har vært med, så det blir bare bad å tenke på det grrr.

Den beste sexen er med den man virkelig elsker og føler seg trygg sammen med tror jeg, men selfølgelig så er det jo dem som har det bra med bare ONS og elskere, så det er jo bra for dem igjen, funka ikke for meg. bad memories.

Annonse

16, det var en katastrofe.

Ikke helt frivillig, ikke helt ufrivillig.

Har iofs litt ambivalente følelser for mine 3 første.

(En lettere ufrivillig, én som bare ble tull, én fyllerør)

Men fra 17 og oppover gikk det bra :)

"Ikke helt frivillig, ikke helt ufrivillig."

Vil du utdype det litt? Tror jeg har en lignende erfaring.

"Ikke helt frivillig, ikke helt ufrivillig."

Vil du utdype det litt? Tror jeg har en lignende erfaring.

Vel, jeg sa nei, og han hørte ikke på meg, så jeg valgte å bare la det stå til.

Visste ikke helt om jeg var SÅ imot det, men det var liksom ikke noe jeg ville heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...