Gå til innhold

Hvor gammel var du...

Anbefalte innlegg

Gjest feminist
Skrevet

15 år. Jeg irriterte meg over at jeg fortsatt var jomfru (!!!) og på en utefest traff jeg på en 16 årig gutt som heller ikke hadde hatt samleie med noen. Vi ble enig om at vi skulle gjøre noe med det, og gikk sammen inn i skogen og debuterte sammen.

Vi kjente ikke hverandre fra før, og ikke traff vi hverandre etterpå heller.

Det var på en måte godt å få det overstått, selv om jeg i dag kan se at vi kanskje var litt vel ung. Likevel synes jeg fortsatt det var en grei måte å debutere på, ingen andre forventninger til hverandre enn akkurat det at vi skulle være den første for hverandre. De guttene jeg lå med senere hadde ofte en tendens til å stikke av når de hadde fått viljen sin. Da var det godt å tenke på at de i allefall ikke fikk møydommen min. Det var en trofè i gutteflokken å ha tatt møydommen på ei jente.

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tiliti

7

• snilen

4

• nick

2

• Ulv I Faarikaal

2

Gjest Fru Smith
Skrevet

Nesten 19. Det var helt greit, men ikke det mest fantastiske samleiet i verdenshistorien.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

30.

Det var da jeg fant en jeg elsket.

Var det da Odd og Kathrine fant hverandre?

Skrevet

Mista jomfrudommen da jeg skulle bruke ob første gang som 14 åring. Au så vondt det var :)

Hadde mitt første samleie alt for sent! ;)

Hilsen nymfoman

Skrevet

16. Det var veldig smertefullt! Ikke selve akten, men jeg gikk resten av kvelden ute i kulden og plukket barnåler av stellet. Det hadde visst ikke vært bedre for hun som lå i granbaret.

daydreamer1365380564
Skrevet

Jeg var 15 år og 89 dager.Med min nåværende kjæreste. Det gjorde vondt. Veldig vondt. Men jeg angrer ikke.

Skrevet

Jeg var 18 og utførelsen var vel ikke perfekt, men jeg er glad jeg ventet såpass lenge og ikke kastet bort min første gang på en som ikke var glad i meg.

Skrevet

at sex blir bedre med en partner som elsker og respekterer en kanskje. Og at en kjente sin egen kropp og seksualitet alt for dårlig, og heller burde brukt tiden på å onanere og utforske kyssetekniker. at man trodde man hadde bra sex, helt til man ble eldre og virkelig hadde bra sex. og at man trodde forholdet ville vare eller bli bedre av å ha sex, mens det bare kompliserte det...

slike ting? eller bare at man skulle ønske man ikke hadde gitt jomfrudommen sin til HAM.

Jeg var 16, sammen med kjæresten min.. som jeg fortsatt er sammen med.. som jeg nå har vært sammen med i 4 år.. :)

Gjest skrukkete gammel jomfru..
Skrevet

På 19 års dagen min med min eneste type, som jeg er sammen med nå etter 14 år. Følte meg som en snerpete gammel jomfru og var flau over det....men jeg turte liksom ikke før, måtte føle meg trygg....

Skrevet

Litt usikker på om det var 13 eller 15. Første gang var jeg 13 (dvs. 13 1/2 år) ,men er faktisk litt usikker på om jeg mistet jorudommen under den akten, for neste gang jeg hadde samleie var det endel vondere.

Skrevet

Hadde et mislyket forsøk da jeg var 18 og første samleie da jeg var 21.

Skrevet

Tja, det er egentlig et definisjonsspørsmål. Jeg rota veldig heftig med en kompis da jeg var 15 og jeg kan garantere at jomfrudommen forsvant da. Men jeg lå ikke med noen før jeg var 17.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...