Gå til innhold

Hvor gammel var du...

Anbefalte innlegg

Gjest feminist

15 år. Jeg irriterte meg over at jeg fortsatt var jomfru (!!!) og på en utefest traff jeg på en 16 årig gutt som heller ikke hadde hatt samleie med noen. Vi ble enig om at vi skulle gjøre noe med det, og gikk sammen inn i skogen og debuterte sammen.

Vi kjente ikke hverandre fra før, og ikke traff vi hverandre etterpå heller.

Det var på en måte godt å få det overstått, selv om jeg i dag kan se at vi kanskje var litt vel ung. Likevel synes jeg fortsatt det var en grei måte å debutere på, ingen andre forventninger til hverandre enn akkurat det at vi skulle være den første for hverandre. De guttene jeg lå med senere hadde ofte en tendens til å stikke av når de hadde fått viljen sin. Da var det godt å tenke på at de i allefall ikke fikk møydommen min. Det var en trofè i gutteflokken å ha tatt møydommen på ei jente.

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tiliti

7

• snilen

4

• nick

2

• Ulv I Faarikaal

2

Annonse

at sex blir bedre med en partner som elsker og respekterer en kanskje. Og at en kjente sin egen kropp og seksualitet alt for dårlig, og heller burde brukt tiden på å onanere og utforske kyssetekniker. at man trodde man hadde bra sex, helt til man ble eldre og virkelig hadde bra sex. og at man trodde forholdet ville vare eller bli bedre av å ha sex, mens det bare kompliserte det...

slike ting? eller bare at man skulle ønske man ikke hadde gitt jomfrudommen sin til HAM.

Jeg var 16, sammen med kjæresten min.. som jeg fortsatt er sammen med.. som jeg nå har vært sammen med i 4 år.. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...