Gå til innhold

Hvor gammel var du...

Anbefalte innlegg

Vel, jeg sa nei, og han hørte ikke på meg, så jeg valgte å bare la det stå til.

Visste ikke helt om jeg var SÅ imot det, men det var liksom ikke noe jeg ville heller.

Hm. Har opplevd det samme kan man vel kanskje si. Jeg velger å ikke kalle det sex, men jeg kan liksom ikke utelukke det heller. Vanskelig det der. Ikke frivillig, men det var jo ikke akkurat som om han dro meg inn i en mørk bakgate og slo meg.

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tiliti

7

• snilen

4

• nick

2

• Ulv I Faarikaal

2

Hm. Har opplevd det samme kan man vel kanskje si. Jeg velger å ikke kalle det sex, men jeg kan liksom ikke utelukke det heller. Vanskelig det der. Ikke frivillig, men det var jo ikke akkurat som om han dro meg inn i en mørk bakgate og slo meg.

Nei, kjenner problemet. Pussige greier.

Vet ikke når jeg debuterte, var det da eller senere. Vet ikke hvor mange sexpartnere jeg skal ta med. osv.

Mystisk.

Nei, kjenner problemet. Pussige greier.

Vet ikke når jeg debuterte, var det da eller senere. Vet ikke hvor mange sexpartnere jeg skal ta med. osv.

Mystisk.

Jeg pleier å eksludere han; han er ikke viktig. Hvertfall hvis folk jeg ikke kjenner sååå godt spør. Når kjæresten min og jeg snakket om det, tok jeg han selvsagt med. Men forklarte hvorfor jeg ikke så på det som en jeg har hatt sex med, heller en som har hatt sex med meg.

Gjest Niels Henrik

Vel, jeg sa nei, og han hørte ikke på meg, så jeg valgte å bare la det stå til.

Visste ikke helt om jeg var SÅ imot det, men det var liksom ikke noe jeg ville heller.

"Visste ikke helt om jeg var SÅ imot det, men det var liksom ikke noe jeg ville heller."

Jenter er noen rare vesener. Vet ikke når de har lyst på sex eller ikke. Hmmm.

"Visste ikke helt om jeg var SÅ imot det, men det var liksom ikke noe jeg ville heller."

Jenter er noen rare vesener. Vet ikke når de har lyst på sex eller ikke. Hmmm.

Du, jeg tror faktisk noen jenter har sex før de vet hva det er å være kåt...

De tror det er noe man har lyst til eller ikke altså, som i, har jeg lyst å gå på kino idag?

Og så er det jo litt spennende da vet du, å bli spurt... vet vel ikke helt hvordan det foregår, men det er vel litt sånn "skal vi pule?" "ja", eller "nei"

Gjest Niels Henrik

De tror det er noe man har lyst til eller ikke altså, som i, har jeg lyst å gå på kino idag?

Og så er det jo litt spennende da vet du, å bli spurt... vet vel ikke helt hvordan det foregår, men det er vel litt sånn "skal vi pule?" "ja", eller "nei"

Huff, høres skremmende ut.

Annonse

Å tro meg, jeg visste nok det.

Men det er forskjell på å være kåt, å ville ha sex.

Komplisert, ikke sant.

Spesielt når det er noen man ikke engang kjenner, og man er liten og usikker, og aller knappest vet hva man begir seg ut på.

Å tro meg, jeg visste nok det.

Men det er forskjell på å være kåt, å ville ha sex.

Komplisert, ikke sant.

Spesielt når det er noen man ikke engang kjenner, og man er liten og usikker, og aller knappest vet hva man begir seg ut på.

mm... god grunn til å vente.

mm... god grunn til å vente.

Ja, jeg ville vente. Jeg sa nei. Da han bare fortsatte var det en blanding av spenning og snill-pike-syndromet som slo til.

Jeg ville ikke lage oppstyr, så jeg stort sett bare lå der og holdt kjeft. Samt at det var litt spennende også.

Som sagt, kompliserte greier.

• 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...