Gjest på kanten av sammenbeudd Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Hvorfor mistet samboeren alle følelsene for meg da han fikk vite at jeg ble voldtatt 6 år før jeg ble sammen med ham? Etter å ha bodd hver for oss på forskjellig kant av landet bestemte vi oss for at jeg skulle flyte til min utkårede. Vi hadde da vært sammen i ca 5 mnd. Og vært på besøk hos hverandre jevnlig og pratet på tlf mange ganger daglig. De første 2 mnd etter at vi flyttet sammen var alt perfekt.. Trodde jeg i allefall. Vi ble bare mer og mer glad i hverandre og han fridde til meg. Jeg følte meg såpass trygg på at dette skulle gå bra at jeg åpnet meg fullstendig for ham og fortalte at jeg var blitt voldtatt 6 år før jeg møtte ham.. Etter den tid har alle følelsene han hadde for meg forsvunnet. Og han begrunner det med at x'n hans hadde opplevd det samme og at hun ikke taklet det selv og det ble for mye for ham. Nå er jeg en person som takler dette fint selv og vil så gjerne at han og skal dette og at ahn skal få tilbake følelsene for meg. Vi vet begge at vi ikke må forhaste oss og ikke strebe etter at han skal få tilbake følelsene. Vi har ikke hatt noen form for intim kontakt eller hyggelige stunder etter dette. Han har til og med tatt steget til psykolog for å prøve å få orden på følelsene. Men det er ikke ut til at det hjelper. Og nå sitter jeg her KNUST av dette. Har prøvd og prøvd og prøvd.. Elsker ham over alt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129806-f%C3%B8lelsesl%C3%B8s/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ville nok gått fra ham Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Kan ikke forstå at det går ann å bare slutte å elske en person som nettopp har fortalt at hun har blitt voltatt for 6 år siden, trodde heller det ville vekke beskyttelses instinktet hos en mann, at han ville hjelpe, prate, vise hensyn. Jeg synes det er utrolig dårlig gjordt av ham, dette er jo noe som har skjedd for 6 år siden, og selv om han har opplevd en lik situasjon hvor x-dama ikke takla det så kan han ikke sette det i samme bås. Dessuten så ville jeg tro at du ikke bare slutter å elske noen for det om du syntes at situasjonen ble vanskelig i forholdet pga det som har skjedd, trodde kjærligheten ville ebbe ut over tid. Han må jo være følelsesløs. Vet ikke om jeg ville ha hatt en type som reagerte slik. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129806-f%C3%B8lelsesl%C3%B8s/#findComment-793166 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.