Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor er det urutinert? Jeg er gift med min venninnes eks, og hun var en av de som ble aller mest glad for at jeg og han ble sammen 4 mnd. etter at det var slutt mellom dem.

Har forsåvidt vært sammen med flere av de som mine venninner har vært sammen med, og de har også rota eller vært sammen med gutter som jeg har "vært først på".

Ingen sure miner hos noen av den grunn, så det poenget med å ligge unna venners ekser har jeg helt aldri skjønt.

Men her har han et barn med eksen. Kanskje det gjør at han aldri får kvitt henne for alltid som din mann gjore.

Annonse

Gjest ikke sign

Det blir jo selvsagt noe annet om det er greit for eksen.

Men da bør man vite at det er greit, og ikke noe man bare tror er greit. Man bør vite det. Grunnen, som du ikke har forstått, er selvsagt at man risikerer et vennskap.

Enig med sdd. Jeg hadde sex med kusinen min sin ex.. og det skapte bruduljer!! Jeg løy og sa jeg bare sov der... men vi hadde altså sex da vi var fulle. Jeg angret etterpå, men ingen av oss var i noen forhold heller! Og jeg gjorde det selv slutt med min første store kjærlighet pga at en venninne hadde vært/var interessert i ham. Og hun kunne få hvem hun ville, ikke jeg..

Nei, jeg ser ikke noen grunn til at du skulle fortelle dette. I alle fall hvis dette bare var en en-nattsgreie.

Hvis du derimot er interessert i å innlede et forhold til denne fyren, så vil jo venninna di få vite det etter hvert uansett.

hun har ikke vært noen god venninne siden jeg og eksen min gjorde det slutt for et års tid siden, hun slengte dritt om meg til ham(som han klikket på henne for), fordi hun selv hadde problemer med sin eks,som hun nå har en unge med. jeg er ikke intr i et forhold med ham, og det vet han. det var en feil, noe ingen andre enn oss to vet. men jeg syns ikke at jeg behøver si det til henne da hun ikke er så veldig god venninne lenger. glemmer bursdagen min, dropper avtaler pga en annen venninne vil finne pånoe osv. så hun er ikke en god venn lenger. tusen takk for alle svar=)

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...